SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De officiële BBC-siteYou cheated on me with choreography.
Idioot hè? Die zullen er in de UK toch echt niet minder zijn dan bv in Nederland.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Knipoogje het volgende:
Diversiteit valt beetje tegen...2 hiphoppers maar?
Ik heb NL gemist, maar naar wat ik hoor had Els zo meegekund in de USA versie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Malahide het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de UK gaat worden, natuurlijk t.o.v. de US-versie, maar ook t.o.v. Australië, Canada en Nederland.
Misschien qua wel gekund, maar was wsl. nooit gebeurd. Ik denk dat ze voor de US-versie niet genoeg uitstraling zou hebben (lees: knap genoeg zou zijn)quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb NL gemist, maar naar wat ik hoor had Els zo meegekund in de USA versie?
Opnemen hèquote:
Opnemen kan ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Opnemen hè?
Of afwachten of ze 'te koop' worden aangeboden op internet.
Echte studentenkerels zitten op zaterdagavond in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Opnemen kan ik nieten woon in een studentenhuis met 5 kerels dus ik weet eigenlijk niet of ik ze uberhaubt wel op tv kan zien (iieeh neeee dansen. Arghh. Das stooooommmm)
Ja ja, we hebben haastquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef Malahide het volgende:
Jezus, dit gaat nog sneller dan de finale van US season 6
Laat voor mij... US keek ik meestal om zeven uur 's ochtendsquote:
Louise Redknapp, die zat vroeger in Eternal. En Arlene is danseres geweest, nu choreograaf en jurylid bij veel BBC dans-programma's.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef Esje-lief het volgende:
missc een rare vraag..
maar wie zijn die twee chicks?
Ik neem aan dat je de jurychicks bedoelt:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef Esje-lief het volgende:
missc een rare vraag..
maar wie zijn die twee chicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |