Zo, ben ik ook weer eens, heb het nog niet gezien. Ga maar weer live verslag doen..
Meisjes (Bollywood)
oooh, wat een slappe hap! Wat flauw gedanst! Totaal geen energie, geen uitstraling, de bewegingen waren niet scherp.. En daarbovenop ook nog een choreo die ik maar zo zo vind, slecht camerawerk EN kleren die ik totaal niet vond passen bij de stijl. Baaah. Wat een begin van de show maar niet heus.

Lizzy & Drew (Disco)
Wat een raar wijf is die choreografe toch.. En de dans.. Ik snap de judges totaal niet. Het was wel vermakelijk, maar de lifts goed?! Ik vond ze vreselijk, haast zonder uitzondering allemaal slecht uitgevoerd. Vooral de eerste, daar valt ze toch gewoon, of ligt dat nou aan mij? Ze was wel supersexy zeg, wat is dat toch met de preutse Engelsen en hotpants

Drew is nog steeds een schatje overigens
Mandy & Mark (Contemporary)
Wat saai zeg. Totaal geen chemistry imo, Mandy kwam erg log op me over en Mark idd alsof hij flippers aan had. Verder gewoon erg slapjes, energieloos.
Yanet & Tommy (Salsa)
Eindelijk iets meer spice. Het was niet dat je zegt van, dat is de beste salsa die ik ooit gezien heb, en soms ging het wat moeizaam, maar Yanet was helemaal thuis natuurlijk, en Tommy heeft idd een warmte over zich die ik niet goed kan verklaren. Aardig.
Hayley & Alistair (hip hop)
Wat heeft die een lekker kontje (zat ik steeds te denken)
Wat een stelletje.. En dan zo wanhopen omdat ze hiphop moeten doen.. Ik snap wel wat Sisco bedoelt hoor.. De dans zelf vond ik aardig, al was ie niet zo synchroon, en de muur ertussen maakte het allemaal nog duidelijker dat het niet zo tegelijk was. Het was ok. Laten we het daarop houden.
Charlie & Robbie (Lyrical)
WTF?! (ik ben sprakeloos, ik kan niet geloven dat ik dit net gezien heb)
Jongens (Broadway)
Een slappe kroon op een slappe show

Ik vond er niet veel aan.
Solo's: allemaal slappe hap behalve Lizzy. Wat een heerlijke stijl heeft die toch!
Bottom 2 ga ik me niet aan wagen maar als Mandy er niet uitgaat deze week weet ik het niet meer. Verder mmm.. Mark denk ik.
*Saar kijkt verder*
Group routine (hip hop)
erg leuk! Daar kon ik nou echt met plezier naar kijken
Uitslag: Mark, mee eens. Hayley? Beetje gek, maar ok, kan er ook wel mee leven..
Nu maar eens teruglezen.