Yep. Ik heb soms het gevoel dat ik naar een turnwedstrijd zit te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Malahide het volgende:
Ik zou serieus willen dat ze allemaal eens wat minder sprongen in hun solo's.
Ik herinner me je post van toen nog, Mal. Daarom vind ik het nu dubbel zo dom.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Malahide het volgende:
Ik was - om persoonlijke redenen - helemaal van de kaart toen deze dans in de US langskwam, nu walg ik er gewoon van. Getverdegetver.
Nee, zeker niet omdat het om die haarloze balzak van een Sisco gingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Bij dit soort dingen heb ik altijd het liefst dat ze als eerste gaan naar het jurylid dat het meest zit te janken. Ben ik erg?
quote:
Oh, hij was écht de choreograaf? Dat had ik even gemist (abrikozencake, ja ja, hij is nog steeds niet op).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Tyce gooit weer een muffige ouwe bag of tricks open.
Ik heb (helaas) nog steeds geen echte favoriet bij de mannen, als ik zou moeten kiezen dan op basis van vanavond Tommy.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oh, hij was écht de choreograaf? Dat had ik even gemist (abrikozencake, ja ja, hij is nog steeds niet op).
Ik heb het puur gebaseerd op zijn solo! Mooie dans!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb (helaas) nog steeds geen echte favoriet bij de mannen, als ik zou moeten kiezen dan op basis van vanavond Tommy.
Bij de dames... Queen Yanet!
Hayley? Die zal nog wel wat krediet hebben van vorige week.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Esje-lief het volgende:
die blonde... vind ik ook niej zo...
Hij heeft wel zijn baby op National Television gegooid... dat harkt ook wel wat extra votes binnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Esje-lief het volgende:
jaaa vorige week was ze wel dope.. maar dunno... maar mark zou ik wel snappen.. al is hij missc populair
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Esje-lief het volgende:
hahahah hier denk ik alli en mark...
Op de Facebook SYTYCD is de discussie inmiddels ook in alle hevigheid losgebarsten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef Esje-lief het volgende:
en ik ben trouwens nog steeds pissed over die cancer routine... vind het niet kunnen...
De Melissa- Ade versie was zooo mooi en zoo uniek en zoooo ontroerend
en dat hebben ze nu letterlijk verkracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |