abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 22:28:06 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77533069

Het derde seizoen van So You Think You Can Dance Australia is dit weekend van start gegaan. We kunnen weer gaan luisteren naar het vrouwengeslijm van Jason, het hese geluidje van Bonnie en kijken naar 't blije koppie van Matt! Aangezien UK een eigen topic had en die bijna ten einde is dacht ik: game on
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:00:43 #2
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77715768
tvp voor Ang3l

Wie van de dames Saeramir, Cee, Esje, etc. gaan kijken?
You cheated on me with choreography.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:14:48 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77716161
Ik heb ff ge'PM't
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 00:05:32 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_77719536
Hai. Een PM van onze aartsengel kan ik niet negeren.
Moet ik dit nu ook gaan kijken? Oh DAMN ik besef me nu pas dat SYTYCD-UK vandaag is geweest en ik ben het vergeten op te nemen want ik was niet thuis (Hairspray, jeweets, en die Els was er helemaal niet bij). Realiseer me daarom ook dat de UK-versie me weinig doet.
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
  zondag 7 februari 2010 @ 08:16:01 #5
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77723552
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Cee het volgende:
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
1. het niveau van de dansers en de choreografen doet maar héél weinig onder (of misschien wel helemaal niet) voor SYTYCD USA. Het is in ieder geval een stuk hoger dan bij Canada, NL en UK (vind ik tenminste).

2. de show heeft dat fijne relaxte Aussie sfeertje. De presentatrice - hoewel een beetje een blonde bimbo - is goed te pruimen, de judges zijn cool (de altijd empatische Bonnie - ex van Nigel - Lythgoe, Matt het vriendelijke 29-jarige danswonderkind dat eruit ziet als een 15-jarige mavo-scholier, en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.

3. de kandidaten komen werkelijk uit alle hoeken van de samenleving en danswereld (itt UK, allemaal stage school kids). Van sjiek getrainde balletmeisjes via oerdansende Aboriginals tot berooide Filippinos die hiphoppen op straat voor een aalmoes.

4. Mary Murphy wordt ingevlogen als judge . En Jason Gilkison mag soms ook meejureren.

5. er staan schattige homostelletjes hand-in-hand in het publiek .

Ang3l nog punten om Cee over te halen??
  zondag 7 februari 2010 @ 10:00:03 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77724090
Zit er 10 minuten in en vind het nu al weer geweldig...
Blijkt maar weer hoe bagger UK en seizoen 6 USA waren .
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 10:17:37 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_77724263
You had me at 'Mary Murphy'. Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:18:27 #8
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77724269
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje

En OMFG Jesse (die aboriginaljongen) .
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen .

Cee

[ Bericht 65% gewijzigd door Malahide op 07-02-2010 10:37:22 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 12:59:04 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727115
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef Malahide het volgende:
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje

En OMFG Jesse (die aboriginaljongen) .
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen .

Cee
Ja ik heb ook al weer een aantal keren flink zitten janken
En soms is het inderdaad ene beetje een drama-setup, maar..... en dat had ik de vorige seizoenen ook al ... ik jank bij AU meer dan bij ieder andere SYTYCD

Inderdaad Jesse ..........
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 12:59:35 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727127
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef Cee het volgende:
You had me at 'Mary Murphy'. Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
Game oooooon!
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 13:06:45 #11
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77727309
En... aflevering 2 gestart. SHOEGABOEGACANDANCE!
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 14:16:54 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_77729177
Mijn hemel.

Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm in with the show again.

Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.

In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.

D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.

En nu snel door naar aflevering 2.
Ang3l, Mal, bedankt.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:45:19 #13
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77729889
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Cee het volgende:
Mijn hemel.

Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm in with the show again.

Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.

In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.

D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.

En nu snel door naar aflevering 2.
Ang3l, Mal, bedankt.
Prachtpost . Vertalen en naar Dhr. Lythgoe zenden. Ik zet er mijn krabbel ook wel onder.

Het voelt gewoon als thuiskomen hè? Ik heb tegelijk maar even besloten dat ik nu écht eens ga sparen voor die reis naar Australië die al twintig jaar in de planning zit .
  zondag 7 februari 2010 @ 15:01:44 #14
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77730275
Aflevering 2:

aaah, dat gastje met dat ontplofte fietsenrek

Will de bronstige tangodanser: zonde van die tattoos, nog niet lekker genoeg voor de rol als Verplicht Heet Ballroomsnoepje maar ik zou wel aan hem kunnen wennen
  zondag 7 februari 2010 @ 15:10:08 #15
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77730511
Aflevering 3:

Ivy de gestopte ballerina: "I'm too hungry!" I'm a fan!

Die dansende bodybuilder

Nick the Christian: iets voor Ang3l ?

Rose de ballerina: fan-fucking-tastic

angry Matthew: tantrum, pram, toys, anyone?

[ Bericht 17% gewijzigd door Malahide op 07-02-2010 15:41:47 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 15:56:42 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77731826
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:10 schreef Malahide het volgende:

Nick the Christian: iets voor Ang3l ?

Absofuckinglutely!

L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 16:04:01 #17
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77732052
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Absofuckinglutely!

Die Sid, de advocaat met het woeste haar, die hebben we toch al eerder gezien? Seizoen 1 volgens mij?
  zondag 7 februari 2010 @ 16:20:38 #18
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77732527
Die Amerikaanse geit vliegt er hopelijk heel snel uit .
  zondag 7 februari 2010 @ 17:53:36 #19
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77735639
This show is killing me .
  zondag 7 februari 2010 @ 18:21:41 #20
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_77736489
Hallo, ik ben ook een fan van SYTYCD. Ben sinds het eerste seizoen in Nederland verslaafd en volg nu (zoals jullie ook allemaal als ik t goed begrijp) alle engelse talige series!
Ik vond Australie vorig jaar ook al super goed. Dit jaar is het ook weer een waar feestje Net alle 4 de afleveringen bekeken. En ook ik heb zitten janken. Vind de Australische versie even goed als de USA. In sommige opzichten zelfs nog beter in beeld gebracht. En aan deze juryleden zit ik me tenminste niet groen en geel te ergeren (vooral Jean Marc Genereux van Canada haalt het bloed onder mn nagels vandaan )

Ik verheug me op de liveshow van aankomende woensdag. Heel veel van mn favorieten jongens zijn door naar de Top 20. Ben vooral blij met Don die eindelijk door is!! Er zijn ook veel leuke meiden door, maar heb het idee dat van hun niet iedereen even goed in beeld is geweest....
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:40:04 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_77737077
Welkom BlaBlub!

Nou mensen, was eigenlijk van plan m'n middag nuttig door te brengen door wat vakantieplannen te maken en zo maar daar is niks van gekomen - ben door m'n voorraadje AU heen dus alle 4 de afleveringen tot dusver heb ik gezien. Kan niet wachten op de eerste liveshow!

Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten.
- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
- is het genant om die oudere juryman een beetje te vinden?
- Michaela.
- Grace en [die gast met de vrouw in Utah] en Robbie Fietsenrek en Don en Ilona

En nog een laatste aan het feit dat dit program op een woensdag komt, weer een dag volgeboekt. Wel grappig dat het dan terwijl ik aan het werk ben, bezig is op tv dus ik kom van werk terug en dan ligt daar een Aussie episode voor me klaar. Samen met een nieuwe aflevering van American Idol dus verdorie, dubbele stress.
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:42:16 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_77737157
quote:
Op zondag 7 februari 2010 08:16 schreef Malahide het volgende:

[..]
.... en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux,
GODVERDOMME story of my life.
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:44:49 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_77737244
Oh grappig, Doug heet voluit Doug De Voogt. En Nick heet Nick Geurts.
Damn nu zit ik oude blogs van de De Voogtjes te lezen.
Hey stalker heyyyyy.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:57:07 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77746623
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Cee het volgende:

[..]

GODVERDOMME story of my life.

Quote dit deel dan ook :
quote:
Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.
Story of my life as well honeybun .

Ik vind hem echt , zeker nu hij grijs haar heeft (al zag ik dat 'ie er volgende week weer een blond kuifje in heeft laten verven). Maar... af en toe heeft hij wel hele foute leren vestjes aan en blousons die erg ver openhangen .
  zondag 7 februari 2010 @ 22:17:06 #25
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77748165
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
Welkom BlaBlub!
Ja, van mij ook welkom!!
quote:
Kan niet wachten op de eerste liveshow!
Geweldig hè? En vanochtend zat ik nog te blaten dat ik SYTYCD-moe was. Feck USA, feck UK, feck Nigel... Oz rulez!
quote:
Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
Ik zou zweren dat ik haar 'gecut' zag worden na de hiphopronde, maar ik heb ff teruggekeken en kan niks vinden...
quote:
- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten
Volgens mij werd hij eruitgeknikkerd net voor de Top 40.
quote:
- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
Nou, brrrr, wat een alien. Wel genant als een jurylid tegen je zegt dat 'ie als jongetje tegen je opkeek !
quote:
Grace en [die gast met de vrouw in Utah] en Robbie Fietsenrek en Don en Ilona
en Renee het 'lelijke' meisje, en natuurlijke Jesse . Die met die vrouw in Utah heet toch Dean? Die twee beefcake breakers/hiphoppers vind ik vooralsnog een stelletje enge glijers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')