1. het niveau van de dansers en de choreografen doet maar héél weinig onder (of misschien wel helemaal niet) voor SYTYCD USA. Het is in ieder geval een stuk hoger dan bij Canada, NL en UK (vind ik tenminste).quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Cee het volgende:
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
Ja ik heb ook al weer een aantal keren flink zitten jankenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef Malahide het volgende:
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje
En OMFG Jesse (die aboriginaljongen)![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen.
Cee![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef Cee het volgende:
You had me at 'Mary Murphy'.Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
Prachtpostquote:Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Cee het volgende:
Mijn hemel.
Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm inwith the show again.
Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.
In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.
D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.![]()
En nu snel door naar aflevering 2.![]()
Ang3l, Mal, bedankt.
Absofuckinglutely!quote:
quote:
GODVERDOMME story of my life.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
.... en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux,
Quote dit deel dan ookquote:
Story of my life as well honeybunquote:Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.
Ja, van mij ook welkom!!quote:
Geweldig hè? En vanochtend zat ik nog te blaten dat ik SYTYCD-moe was. Feck USA, feck UK, feck Nigel... Oz rulez!quote:Kan niet wachten op de eerste liveshow!
Ik zou zweren dat ik haar 'gecut' zag worden na de hiphopronde, maar ik heb ff teruggekeken en kan niks vinden...quote:Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
Volgens mij werd hij eruitgeknikkerd net voor de Top 40.quote:- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten
Nou, brrrr, wat een alien. Wel genant als een jurylid tegen je zegt dat 'ie als jongetje tegen je opkeekquote:- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
en Renee het 'lelijke' meisje, en natuurlijke Jessequote:Graceen [die gast met de vrouw in Utah]
en Robbie Fietsenrek
en Don
en Ilona
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |