Zo, gekeken

. Viel niet mee omdat ik vanaf minuut twee witte stippen op mijn netvliezen had door Nigels industrial strength gebit. Weinig serieuze audities, veel no hopers. Gelukkig veel Cat .
Judges: altijd leuk om die ouwe dansgeit van een Arlene te zien, ik heb een zwak voor haar IQ-loze gemekker. Sisco: bitch bitch bitch maar ik mag hem (nog) wel. Louise: VOID. Oh ja, pop phenomenon

? Lollerz.
* tapper Matt: oelala, voor het eerst vind ik een tapper een beetje sexy. Maar ja, het blijft tap hè?
* samba Stephanie: leuk hoor. Waarom deed die heerlijke latin god waarmee ze danste geen auditie

? Its an outrage!
* supersize in drag mamasita Aretha: holy Moses. t Zal je moeder maar wezen, dan word je geboren met een achterstand die je nooit meer inhaalt

.
* scissor sister Katie contemporary: zzzzzzzzzzzzzz, o nee, sorry, understated

. Mmja, wel okay.
* eurodisco Tomasz: aaaah, lief. Maar shit natuurlijk.
* doof propje: te veel cheerleader, maar so inspiring

.
* verlegen Paige: interessant. Hoop dat zij zich door kan ontwikkelen, vond het wel een beetje wobbly.
* Shakespeareo Paolo: één woord: nekschot

. Ik heb rare knieën, een dikke kont, ben ouder dan dit gedrocht en cant dance for toffee, maar ik durf te beweren dat ik beter gefootloosed had dan deze schizofreen.
* blond bar chav Charlotte: wat een schatje. Wel het soort schatje dat zich de prostitutie in zou laten kletsen, maar goed We zien wel wat het wordt, kan me niet voorstellen dat ze de Top 20 haalt.
* Rithy from Brazil: yeuh, girl got her krump on

! Wat een leuk mens. Erg benieuwd naar haar latin dance skills.
* salsa-stel: zijn voeten! One trick ponies.
It's nice to be back!