Sinds gisteren maar we hebben het over Huptquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
Held![]()
[..]
Sinds wanneer ben jij geen modmormel meer
Huptquote:
ja lekker handigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef GlowMouse het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1347138/3/50#73237876
Heb jij niet van terug Nanquote:
Ah, okquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sinds gisteren maar we hebben het over Hupt.
Ik moest ff kijkenquote:
Twittertquote:
Topje...Ijsbergquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hij is nog kanslozer dan ik al dacht.
Nee verdomme! Ik wil ook een Germaanse kop.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij niet van terug Nan
Ik ga eens wat aan m'n sig doen
Hij kwam toch zelf uit Schemerdagastra? Iets met 500 inwoners iigquote:yvonne heslinga | Dordrecht-Holland lol, zo'n dode plaats, daar kruipen de lijken nog van't kerkhof vandaan
Je kan het zo nalezen zonder te followen heurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik follow hem maar niet op twitter. Hij schijnt zelf ook te followen en daar heb ik geen trek in.
wie z'n moederquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kwam toch zelf uit Schemerdagastra? Iets met 500 inwoners iig
quote:
Jaquote:
Ja, maar .... m'n garpquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kan het zo nalezen zonder te followen heur
Ik heb een bukakebekkiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef NanKing het volgende:
Wel lief dat hij zich zo bezig houdt met je.
Ik geloof het ookquote:
Brilletje nodig?quote:
En Pee Weequote:
quote:
Maar goed dat hij geen fokker meer is dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
...onze eigenste FOK!vreemdganger-terwijl-z'n-vrouw-zwanger-was-van-het-tigste-kind...
quote:@weggejorist yvonne heslinga | Dordrecht-Holland lol, zo'n dode plaats, daar kruipen de lijken nog van't kerkhof vandaan.
about 2 hours ago from web in reply to weggejorist
Hoiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen fokker meer is dan.'FOK!kers zijn trouw aan hun partner'
Scheemwerdaagaastra!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie z'n moeder
het hupt is dan ook wel een wereldburger.
dat weet je zelf maar al te goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:53 schreef yvonne het volgende:
En trouwens: Het Hupt weg van FOK!?! Ik geloof er niks van
Vertel eens?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat weet je zelf maar al te goed
ach natuurlijkquote:
Misschien weet yvonne het ook op andere manieren te achterhalen... maar die kan ik niet zo 1 2 3 bedenkenquote:
Hé, daar is het broekpoepertje weerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Yvonne moet iets van het internet weer serieus nemen.
Een erg helder lichtje ben je niet, he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Mag ik dit topic ook weer kapen of je ga je dan weer eens ingrijpen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar is het broekpoepertje weer
Jij weerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag ik dit topic ook weer kapen of je ga je dan weer eens ingrijpen?
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar is het broekpoepertje weer
Of je tyft gewoon op, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb nergens ingegrepen broekenpoepertje van mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
FOK meeting ja hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Labotte het volgende:
is dit zo'n topic waarin je een bepaalt persoon ongegeneerd mag doodwensen?
Met een kaars! Want electriciteit is er nog niet in Scheemwerdega!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef NanKing het volgende:
Hij zit heel geniepig met een kwijlstraaltje wat uit zijn bakkes loopt, op zolder te FOK!ken.
Dat was skippy22, z'n achterlijke broertjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?
Ik zie zelf eigenlijk meer een gaslampje voor me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kaars! Want electriciteit is er nog niet in Scheemwerdega!
een collected vault is hierbij doodgewenstquote:
schijtertje danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Kap eens met dat 'broekpoepertje' dat slaat namelijk nergens op.
Robinhoo moet dit topic op internet weer serieus nemen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Uhuh.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was skippy22, z'n achterlijke broertje
combi van smiley en tekst snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
een collected vault is hierbij doodgewenst
och ik ben de rotste niet? Zoiets?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
combi van smiley en tekst snap ik niet helemaal
Ah achterlijke klootzak.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Ga dan ook maar meteen weer wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben ook al een tijdje niet meer op fok geweest
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
Vroeger dacht ik dat Hupt en huppelmuts een koppeltje waren.
Vroegah.
Dat vinden we allemaal heul erg!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben ook al een tijdje niet meer op fok geweest
ik zal even een ban aanvragenquote:
Ik heb een bukakebekkie, puh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef shmoopy het volgende:
Oh, dan kan deze ook weer.
[ afbeelding ]
We zijn d'r niet, weekend vrijquote:
OMGquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig dat ik gemist wordquote:
We wachten geduldigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Jimbo het volgende:
wat loop je weer lekker te stoken yf
maarja, waar blijft h_h zn reactie ?
geniet ervanquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohoooooooooh wat zeg je nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah achterlijke klootzak.
Oh ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was skippy22, z'n achterlijke broertje
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?quote:
Hij zei: ah achterlijke klootzakquote:
heeft naatje vrienden dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Labotte het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?
thee is voor mensen die zittend plassen en de onderste plaatsen van de sauna nemen en alleen vooruit inparkerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh ja!Ik moet toch eens wat vaker aan de thee ipv alcohol.
Jah, ik stik zowat in m'n eigen jaloezie.quote:
Je hebt gelijk, vriendenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, ik stik zowat in m'n eigen jaloezie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen en de onderste plaatsen van de sauna nemen en alleen vooruit inparkeren
Boh, ik ken hem niet, maar het leek me een soort van Paul persoon, dus ik meed hem nogalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Labotte het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?
Goeie garp zeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zei: ah achterlijke klootzak
Althans, dat lees ik.
Anderen dachten dat ik een kloon van hupt wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
Vroeger dacht ik dat Hupt en huppelmuts een koppeltje waren.
Vroegah.
jij snapt er nog minder van dan ik geloof ikquote:
ah, niet dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderen dachten dat ik een kloon van hupt was
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon op, dat kan ook.
Want ik wil graag weten wie Het hupt is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Labotte het volgende:
[..]
jij snapt er nog minder van dan ik geloof ik
Ofwel een Vorwärtseinparker en een Warmduscher (die was ik nog vergeten, iemand die op een hoge temp douchet) een Sauna Untensitzer, ook wel een mietje genoemdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En je kan er nog luizen van krijgen ook.
Zit jij mij nou verkapt dood te wensen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]Zolang dat het enige is waarin je stikt
Tijdje terug was zijn msnnaam ook dat ie weer terug op FOK! wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:53 schreef yvonne het volgende:
En trouwens: Het Hupt weg van FOK!?! Ik geloof er niks van
Oh, je begreep 'mquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ofwel een Vorwärtseinparker en een Warmduscher (die was ik nog vergeten, iemand die op een hoge temp douchet) een Sauna Untensitzer, ook wel een mietje genoemd
Echt. Welke mongool zet zoiets in zijn msnnaamquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug was zijn msnnaam ook dat ie weer terug op FOK! was
Bukcakequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Apuleius het volgende:
Jullie lopen hopeloos achter btw. Er is weer een nieuwe rage: Bukcake, dan moet je gebukt gaan staan en dan schoppen ze zo hard mogelijk met blote voet een zelfgebakken cake in je reet.
Jij kent hem echt niet he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt. Welke mongool zet zoiets in zijn msnnaam
Wat yvonne zei!quote:
Het is geen grapquote:
Hé hé, je hebt het wel tegen de cougar van internet hèquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zit jij mij nou verkapt dood te wensen?
Met je foorbeeltfunksie?
Dat hebben we pasgeleden bij Duits gehad, Duitste 'scheld'woorden... gewoon jongerentaal dusquote:
heb je t gemiddelde fok volk wel eens gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt. Welke mongool zet zoiets in zijn msnnaam
Neequote:
Swaffelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hebben we pasgeleden bij Duits gehad, Duitste 'scheld'woorden... gewoon jongerentaal dus![]()
En wat is dit: den 2. Weltkrieg nachspielen
Van die mensen die bier uit een condoom zuipen? Bedoel je die? Is dat wat je bedoelt, Jimbo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je t gemiddelde fok volk wel eens gezien?
jij hebt hem op MSN? Vertel eens wat leuks?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug was zijn msnnaam ook dat ie weer terug op FOK! was
Jij kan er wel één lijn in houden met je bukakke en swaffelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef yvonne het volgende:
Wat een topic weer, alles loopt door elkaar
bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van die mensen die bier uit een condoom zuipen? Bedoel je die? Is dat wat je bedoelt, Jimbo?
idd dat kansloze volkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van die mensen die bier uit een condoom zuipen? Bedoel je die? Is dat wat je bedoelt, Jimbo?
of hun broek naar beneden trekken om van alles op de foto te zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, de WOII naspelen, ofwel last van diaree hebbenquote:
Ik heb hem op blok.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Labotte het volgende:
[..]
jij hebt hem op MSN? Vertel eens wat leuks?![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of hun broek naar beneden trekken om van alles op de foto te zetten
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
Iets leuks? Dankzij mij wist iedereen hoe hij eruit zag, hoe oud hij werkelijk was, dat ie getrouwd was en tig kids heeft. I did my job
Was jij er ook nog?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom zou ik mensen op FOK moeten 'kennen' ?
is dr nog geneukt ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
Iets leuks? Dankzij mij wist iedereen hoe hij eruit zag, hoe oud hij werkelijk was, dat ie getrouwd was en tig kids heeft. I did my job
Jullie reageren op mij, dus ja, mag het?quote:
Heldin!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
alleen dan niet lekker genoeg om weer in je mond te stoppenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is net zo'n stukje kauwgom wat onder je schoen blijft plakken.
Nee ik ben kanker.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is net zo'n stukje kauwgom wat onder je schoen blijft plakken.
Nee, donder op, verreckte mongolquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jullie reageren op mij, dus ja, mag het?
Wat in Yvonne's tiet zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat onder je schoen blijft plakken?
\**iets over niet zeiken maar sterven**quote:
Ben je niet dolblij dat ie je volgt op twitter Yvonne?quote:
quote:
Hij is een belediging voor de pubers onder ons...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Labotte het volgende:
[..]
daar hoor jij niet mee te spotten, pubertje
Ik ben vereerd met m'n bukakebekkiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet dolblij dat ie je volgt op twitter Yvonne?
You lucky girl
Mogen de foto's alweer eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben vereerd met m'n bukakebekkie
Kijk naar yvonne en je weet hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat in hemelsnaam een bukakebekkie is?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen de foto's alweer eigenlijk?
Ik heb nog wel een leuke "sexy"foto van hem
Op alle linkjes klikken hè?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
wat lief dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Nee, helaasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen de foto's alweer eigenlijk?
Ik heb nog wel een leuke "sexy"foto van hem
Dat is zeker helaasquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het toch liever niet weten.
Je had ook op mijn link moeten klikkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
daar gaat je onschuldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
zal wel iets met privacy enzo te maken hebbenquote:
Helaasch, groot worden doet pijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ie zn foto's maar niet aan huppel moeten gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Labotte het volgende:
[..]
zal wel iets met privacy enzo te maken hebben
Kan ie mailen en piepen over privacy enzo , alleen als het op openbare plekken staat, hyves enzo.quote:
Dat heb je nou van dat nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterker nog deze foto heb ik zelf gemaakt. Staat hupt op in zn korte broek en sportsokken opgetrokken tot aan zn okselsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ie zn foto's maar niet aan huppel moeten geven
Wat mot je nou?quote:
2 weken fok vakantiequote:
waarom zie ik bij die pic toch altijd het hoofd van die kankerkacheldude voor mequote:
Moet ik zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog deze foto heb ik zelf gemaakt. Staat hupt op in zn korte broek en sportsokken opgetrokken tot aan zn oksels![]()
En mijn zoon staat ernaast.
Dus als ik de foto die ik heb gemaakt, waar mijn zoon ook op staat op mijn hyves/blog/fobo/twitter zet dan mag het wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie mailen en piepen over privacy enzo , alleen als het op openbare plekken staat, hyves enzo.
Dan weet ik niet hoe dat zit met de policy hoor, eigen beeldmateriaal lijkt me, weetikutquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog deze foto heb ik zelf gemaakt. Staat hupt op in zn korte broek en sportsokken opgetrokken tot aan zn oksels![]()
En mijn zoon staat ernaast.
glas vol cum?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Daar is ze net op het punt om het glas leeg te lebberen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef Labotte het volgende:
[..]
waarom zie ik bij die pic toch altijd het hoofd van die kankerkacheldude voor me
je weet wel; alstie net zo omkijkt, die pic van hem, in combi met die jij net posttequote:
omdat zn lijf er zo uit ziet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef Labotte het volgende:
[..]
waarom zie ik bij die pic toch altijd het hoofd van die kankerkacheldude voor me
dat dusquote:
Wat doe je dan op FOK!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Jimbo, er zit een jong onschuldig meisje in dit topic (Ik refereer hier naar mezelf) doe eens niet zo vies.
Yvonne is inmiddels een vrouw geworden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Jimbo, er zit een jong onschuldig meisje in dit topic (Ik refereer hier naar mezelf) doe eens niet zo vies.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik het juist andersom krijgen
als ik kankerkachel mneer zie, zie ik deze pic
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Agh, het is jimbo, die heeft nou eenmaal een gebrek aan aandachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
en ps , jij onschuldig ? man jij kan nog een golfbal door een tuinlang zuigen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik opzoeken wat refereer ook alweer precies was, want ik gebruik nog al eens de verkeerde woorden.
Kees Kankerreet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik het juist andersom krijgen
als ik kankerkachel mneer zie, zie ik deze pic
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik opzoeken wat refereer ook alweer precies was, want ik gebruik nog al eens de verkeerde woorden.
dan ben je echt sadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo beter, mn nieuwe tattoo
ja ban me dan gewoon 2wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, het is jimbo, die heeft nou eenmaal een gebrek aan aandacht
Dat zeg ik heul niet, ik zeg alleen waar we zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga even dit topic lezen. Iemand zei dat het leuk was.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ps , jij onschuldig ? man jij kan nog een golfbal door een tuinlang zuigen.
Maak het hupt onherkenbaar en het magquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe dat zit met de policy hoor, eigen beeldmateriaal lijkt me, weetikut
BEVER !!!quote:
je kan ook een banaanvraag doen weetje, dat hoeft niet op deze manierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ban me dan gewoon 2wekenben ik ook weer opgerot.
Hallo sara!quote:
die heb ik ook nog welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
Jimbo, post die foto van jou eigen kont!
Maar dat is niet leuk want hij hing altijd de casanova uit en dan is het leuk om die oude kop van hem te zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak het hupt onherkenbaar en het magEn als we dan allemaal niet gaan bashen of gekke dingen gaan roepen is er niets aan de hand
het gaat supergoed omdat ik nu iets te doen heb. ik werk in een school maar wel vrijwillig.quote:
balkje voor z'n ogen en klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk want hij hing altijd de casanova uit en dan is het leuk om die oude kop van hem te zien
Het hupt, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook een banaanvraag doen weetje, dat hoeft niet op deze manier
Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik heul niet, ik zeg alleen waar we zijn
Nee weet je wat het is, dan gaat hupt Danny mailen en dan huub huub huub barbatruc hele topic in de shredderquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
balkje voor z'n ogen en klaar.
dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee weet je wat het is, dan gaat hupt Danny mailen en dan huub huub huub barbatruc hele topic in de shredder
Okay ga ik hem ff uploaden. als jij dan zorgt dat iedereen komt kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post hem als: 'kijk mijn zoontje, leuk he?' niemand die dan wat kan zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay ga ik hem ff uploaden. als jij dan zorgt dat iedereen komt kijken
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Huppelmuts? Wil je me bijpraten, ik snap er niks van![]()
Dank jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
Oh Noes
Ik bedoel uiteraard, leuke zoon!
Ja zeg ff dat ik me dat niet verbeeldquote:
OMG,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.
Hupt had tegen iedereen gezegd dat ie 28 en single was. Toen kwam de aap uit de mouw dat ie dus 45 was, getrouwd, 4 kinderen 5de onderweg en hij ging vreemd met iemand van FOK!
Daar in dat grijze? volgens mij hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je![]()
[..]
Ja zeg ff dat ik me dat niet verbeeld
Ik wist wel dat je dat zou doenquote:
Wis maar snel uit je geheugen, kun je wel slapen vannacht?quote:
Nou, alles beter dan babyfacequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Dan ben je teleurgesteld als je een knappe 28jarige man verwachte
Met wie dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en hij ging vreemd met iemand van FOK!
Nu je het zegt, ik ben weggaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wis maar snel uit je geheugen, kun je wel slapen vannacht?
Iedereen?
Kunnen we wel slapen?!
Moeten we even Kumbaja gaan doen?!!!
Reunie van de fanclub ofzo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat zou doen![]()
Kunnen we niet om de paar maanden even 5 minuten een foto van hem op fok zetten om iedereen eraan te herinneren dat er altijd nog kanslozere mensen bestaan?
Liever gezegd: met wie niet!quote:
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zoquote:
Stoep heeft geen babyface, maar indd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zo
zelfspot schat, zelfspotquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zo
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat zou doen![]()
Kunnen we niet om de paar maanden even 5 minuten een foto van hem op fok zetten om iedereen eraan te herinneren dat er altijd nog kanslozere mensen bestaan?
Doe dat nou niet, strakkies denk je er tijdens je werk nog aan en dan skiet je weer in een stuip.quote:
wordt dan drukker dan de FOK! meet als ik de verhalen zo hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reunie van de fanclub ofzo!![]()
Gewoon ons eigen HH fantopic?
Daar ben jij het resultaat van?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Nu weet ik waarom mijn mama altijd waarschuwde voor internetcreeps.
Ja hallo, die gaan we niks vertellen!quote:
Heb je zijn foto nog nooit gezienquote:
Ik weet zeker dat je je ondertitel mee naar bed neemt straks.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, die gaan we niks vertellen!
Ik kan me zijn foto ook niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je zijn foto nog nooit gezien?
Ik heb het fobo net (her)ontdekt jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je zijn foto nog nooit gezien?
Het-Hupt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je je ondertitel mee naar bed neemt straks.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |