Dat zeg ik heul niet, ik zeg alleen waar we zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga even dit topic lezen. Iemand zei dat het leuk was.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ps , jij onschuldig ? man jij kan nog een golfbal door een tuinlang zuigen.
Maak het hupt onherkenbaar en het magquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe dat zit met de policy hoor, eigen beeldmateriaal lijkt me, weetikut
BEVER !!!quote:
je kan ook een banaanvraag doen weetje, dat hoeft niet op deze manierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ban me dan gewoon 2wekenben ik ook weer opgerot.
Hallo sara!quote:
die heb ik ook nog welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
Jimbo, post die foto van jou eigen kont!
Maar dat is niet leuk want hij hing altijd de casanova uit en dan is het leuk om die oude kop van hem te zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak het hupt onherkenbaar en het magEn als we dan allemaal niet gaan bashen of gekke dingen gaan roepen is er niets aan de hand
het gaat supergoed omdat ik nu iets te doen heb. ik werk in een school maar wel vrijwillig.quote:
balkje voor z'n ogen en klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk want hij hing altijd de casanova uit en dan is het leuk om die oude kop van hem te zien
Het hupt, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook een banaanvraag doen weetje, dat hoeft niet op deze manier
Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik heul niet, ik zeg alleen waar we zijn
Nee weet je wat het is, dan gaat hupt Danny mailen en dan huub huub huub barbatruc hele topic in de shredderquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
balkje voor z'n ogen en klaar.
dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee weet je wat het is, dan gaat hupt Danny mailen en dan huub huub huub barbatruc hele topic in de shredder
Okay ga ik hem ff uploaden. als jij dan zorgt dat iedereen komt kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |