Ohoooooooooh wat zeg je nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah achterlijke klootzak.
Oh ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was skippy22, z'n achterlijke broertje
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?quote:
Hij zei: ah achterlijke klootzakquote:
heeft naatje vrienden dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Labotte het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?
thee is voor mensen die zittend plassen en de onderste plaatsen van de sauna nemen en alleen vooruit inparkerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh ja!Ik moet toch eens wat vaker aan de thee ipv alcohol.
Jah, ik stik zowat in m'n eigen jaloezie.quote:
Je hebt gelijk, vriendenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, ik stik zowat in m'n eigen jaloezie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen en de onderste plaatsen van de sauna nemen en alleen vooruit inparkeren
Boh, ik ken hem niet, maar het leek me een soort van Paul persoon, dus ik meed hem nogalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Labotte het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendjes met die hupt begrijp ik?
Goeie garp zeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zei: ah achterlijke klootzak
Althans, dat lees ik.
Anderen dachten dat ik een kloon van hupt wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
Vroeger dacht ik dat Hupt en huppelmuts een koppeltje waren.
Vroegah.
jij snapt er nog minder van dan ik geloof ikquote:
ah, niet dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderen dachten dat ik een kloon van hupt was
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon op, dat kan ook.
Want ik wil graag weten wie Het hupt is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Labotte het volgende:
[..]
jij snapt er nog minder van dan ik geloof ik
Ofwel een Vorwärtseinparker en een Warmduscher (die was ik nog vergeten, iemand die op een hoge temp douchet) een Sauna Untensitzer, ook wel een mietje genoemdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En je kan er nog luizen van krijgen ook.
Zit jij mij nou verkapt dood te wensen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]Zolang dat het enige is waarin je stikt
Tijdje terug was zijn msnnaam ook dat ie weer terug op FOK! wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:53 schreef yvonne het volgende:
En trouwens: Het Hupt weg van FOK!?! Ik geloof er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |