ach natuurlijkquote:
Misschien weet yvonne het ook op andere manieren te achterhalen... maar die kan ik niet zo 1 2 3 bedenkenquote:
Hé, daar is het broekpoepertje weerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Yvonne moet iets van het internet weer serieus nemen.
Een erg helder lichtje ben je niet, he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
Mag ik dit topic ook weer kapen of je ga je dan weer eens ingrijpen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar is het broekpoepertje weer
Jij weerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Robinhoo het volgende:
ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag ik dit topic ook weer kapen of je ga je dan weer eens ingrijpen?
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar is het broekpoepertje weer
Of je tyft gewoon op, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb nergens ingegrepen broekenpoepertje van mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
FOK meeting ja hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Labotte het volgende:
is dit zo'n topic waarin je een bepaalt persoon ongegeneerd mag doodwensen?
Met een kaars! Want electriciteit is er nog niet in Scheemwerdega!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef NanKing het volgende:
Hij zit heel geniepig met een kwijlstraaltje wat uit zijn bakkes loopt, op zolder te FOK!ken.
Dat was skippy22, z'n achterlijke broertjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Was Robinhoo dat barhangertje van de meeting?
Ik zie zelf eigenlijk meer een gaslampje voor me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kaars! Want electriciteit is er nog niet in Scheemwerdega!
een collected vault is hierbij doodgewenstquote:
schijtertje danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
Kap eens met dat 'broekpoepertje' dat slaat namelijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |