Op alle linkjes klikken hč?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat in hemelsnaam een bukakebekkie is?
wat lief dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat in hemelsnaam een bukakebekkie is?
Nee, helaasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen de foto's alweer eigenlijk?
Ik heb nog wel een leuke "sexy"foto van hem
Dat is zeker helaasquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het toch liever niet weten.
Je had ook op mijn link moeten klikkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
daar gaat je onschuldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
zal wel iets met privacy enzo te maken hebbenquote:
Helaasch, groot worden doet pijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ie zn foto's maar niet aan huppel moeten gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Labotte het volgende:
[..]
zal wel iets met privacy enzo te maken hebben
Kan ie mailen en piepen over privacy enzo , alleen als het op openbare plekken staat, hyves enzo.quote:
Dat heb je nou van dat nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterker nog deze foto heb ik zelf gemaakt. Staat hupt op in zn korte broek en sportsokken opgetrokken tot aan zn okselsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ie zn foto's maar niet aan huppel moeten geven
Wat mot je nou?quote:
2 weken fok vakantiequote:
waarom zie ik bij die pic toch altijd het hoofd van die kankerkacheldude voor mequote:
Moet ik zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog deze foto heb ik zelf gemaakt. Staat hupt op in zn korte broek en sportsokken opgetrokken tot aan zn oksels![]()
En mijn zoon staat ernaast.
Dus als ik de foto die ik heb gemaakt, waar mijn zoon ook op staat op mijn hyves/blog/fobo/twitter zet dan mag het wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie mailen en piepen over privacy enzo , alleen als het op openbare plekken staat, hyves enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |