quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
Iets leuks? Dankzij mij wist iedereen hoe hij eruit zag, hoe oud hij werkelijk was, dat ie getrouwd was en tig kids heeft. I did my job
Was jij er ook nog?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom zou ik mensen op FOK moeten 'kennen' ?
is dr nog geneukt ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
Iets leuks? Dankzij mij wist iedereen hoe hij eruit zag, hoe oud hij werkelijk was, dat ie getrouwd was en tig kids heeft. I did my job
Jullie reageren op mij, dus ja, mag het?quote:
Heldin!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem op blok.![]()
alleen dan niet lekker genoeg om weer in je mond te stoppenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is net zo'n stukje kauwgom wat onder je schoen blijft plakken.
Nee ik ben kanker.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is net zo'n stukje kauwgom wat onder je schoen blijft plakken.
Nee, donder op, verreckte mongolquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jullie reageren op mij, dus ja, mag het?
Wat in Yvonne's tiet zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat onder je schoen blijft plakken?
\**iets over niet zeiken maar sterven**quote:
Ben je niet dolblij dat ie je volgt op twitter Yvonne?quote:
quote:
Hij is een belediging voor de pubers onder ons...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Labotte het volgende:
[..]
daar hoor jij niet mee te spotten, pubertje
Ik ben vereerd met m'n bukakebekkiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet dolblij dat ie je volgt op twitter Yvonne?
You lucky girl
Mogen de foto's alweer eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben vereerd met m'n bukakebekkie
Kijk naar yvonne en je weet hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat in hemelsnaam een bukakebekkie is?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat in hemelsnaam een bukakebekkie is?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen de foto's alweer eigenlijk?
Ik heb nog wel een leuke "sexy"foto van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |