Nu je het zegt, ik ben weggaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wis maar snel uit je geheugen, kun je wel slapen vannacht?
Iedereen?
Kunnen we wel slapen?!
Moeten we even Kumbaja gaan doen?!!!
Reunie van de fanclub ofzo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat zou doen![]()
Kunnen we niet om de paar maanden even 5 minuten een foto van hem op fok zetten om iedereen eraan te herinneren dat er altijd nog kanslozere mensen bestaan?
Liever gezegd: met wie niet!quote:
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zoquote:
Stoep heeft geen babyface, maar indd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zo
zelfspot schat, zelfspotquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat het over Stoep? Liever Stoep dan Het_Hupt dacht ik zo
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat zou doen![]()
Kunnen we niet om de paar maanden even 5 minuten een foto van hem op fok zetten om iedereen eraan te herinneren dat er altijd nog kanslozere mensen bestaan?
Doe dat nou niet, strakkies denk je er tijdens je werk nog aan en dan skiet je weer in een stuip.quote:
wordt dan drukker dan de FOK! meet als ik de verhalen zo hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reunie van de fanclub ofzo!![]()
Gewoon ons eigen HH fantopic?
Daar ben jij het resultaat van?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Nu weet ik waarom mijn mama altijd waarschuwde voor internetcreeps.
Ja hallo, die gaan we niks vertellen!quote:
Heb je zijn foto nog nooit gezienquote:
Ik weet zeker dat je je ondertitel mee naar bed neemt straks.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, die gaan we niks vertellen!
Ik kan me zijn foto ook niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je zijn foto nog nooit gezien?
Ik heb het fobo net (her)ontdekt jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je zijn foto nog nooit gezien?
Het-Hupt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je je ondertitel mee naar bed neemt straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |