quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Greys moet nog even wennen dat ze als mod door slotjes kan posten
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
I hope soquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou gelukkig komt X-factor er aan, krijgen we weer wat kwaliteit
Oh, is Grays modquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
en geen cijfersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou gelukkig komt X-factor er aan, krijgen we weer wat kwaliteit
quote:
ze lijken wel op elkaar vind ikquote:
Neeeeequote:
Precies! Ik vind haar goed zingen maar het 'swingt' niet hier. Jammer! Ik wil niet dat ze naar huis gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef MaLo het volgende:
Lady GaGa brengt het zo lekker "Poppy" , dat lukt Christel niet
DE danser heeft blond haar, die andere donker haar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze lijken wel op elkaar vind ik
Vind je? Ik vind dat ze het rauwe, catchy van GaGa niet echt heeft. Ik vind het een nummer wat dat eigenlijk wel nodig heeft met al die herhaalstukjes ala rararara, gagagaga, oh lala.quote:
oela lalala lalalalaquote:
Wat zei ze?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zie je toch niet meer op tv
Nee Patries
dat is elke week zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef MaLo het volgende:
De jury en ik zijn het niet eens vanavond
Ze hoeft ook niet op Gaga te lijken, liever niet zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze het rauwe, catchy van GaGa niet echt heeft. Ik vind het een nummer wat dat eigenlijk wel nodig heeft met al die herhaalstukjes ala rararara, gagagaga, oh lala.
Ik heb het album zelfs gedownload, zo leuk vind ik het.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Als ik dit nummer op de radio hoor, zet ik hem altijd een beetje harder, maar bij dit zat ik helemaal niet mee te zingen en te swingen.
I know, maar ik vind dat het gewoon ook zo'n soort nr is. Het was het net niet, naar mijn mening. Te weinig kracht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet op Gaga te lijken, liever niet zelfs
hij kan geen engelsquote:
Idem, ik ben gek op disconummers en Lady Gaga is eigenlijk ook wel een beetje disco.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb het album zelfs gedownload, zo leuk vind ik het.
(Ik download misschien 3 albums per jaar dus dat wil wat zeggen)
Maar van de versie van Christel werd ik niet warm of koud. Ik werd niet meegevoerd.
Das mooi. Dan kan 'ie eruit en een solocarrière starten terwijl Kim wint.quote:
ik zei het toch hij kan geen engelsquote:
Joe are istujbing to me.quote:
Eens, ik ga stemmen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Wesley mag van mij wel winnen, dit is goed! En gewoon een sympathieke vent.
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Wesley mag van mij wel winnen, dit is goed! En gewoon een sympathieke vent.
Doe 'ns?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
Elke 13 in een dozijn zangertje kan als Froger zingen
Ja, best aardig.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef MaLo het volgende:
Het is niet mijn genre maar ik vind dat hij het weer enorm goed doet.
Zal de jury dit wel bagger vinden
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit slecht vond? Ok, zijn Engels is niet perfect, maar hij heeft een goede stem.quote:
Ah, je kijkt ook alleen om je lekker te ergeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee want ik kots op Froger en al die kut meuk die kampertje zingt
Wat ik zeg elke zangertje kan ala froger zingen...psies een kopie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit slecht vond? Ok, zijn Engels is niet perfect, maar hij heeft een goede stem.
Nou nou, als je je er zo over opwindt kan je misschien beter Top Gear gaan kijken voortaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee want ik kots op Froger en al die kut meuk die kampertje zingt
Duh...na 5 maanden deze troep lijkt me dat toch duidelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah, je kijkt ook alleen om je lekker te ergeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Het volk houdt van hem, Patries slaat de spijker op zijn kop.
Jij ook he?quote:
Kijk ik ook maar dan gewoon in HD kwaliteit van de BBC zonder reclamequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, als je je er zo over opwindt kan je misschien beter Top Gear gaan kijken voortaan
En het kan toch heerlijk zijn, je lekker kapot ergerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Duh...na 5 maanden deze troep lijkt me dat toch duidelijk
ik ben aangeschotenquote:
Vergeet niet naar welke zender we allemaal zitten te kijken hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het SBS-volk, dat sluit ook aan bij Wesley
Ik ben echt bang dat Kristel d'r ook uit vliegt en dat Joshua blijftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bart en Djossshuuuahaaaa graag naar huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vergeet niet naar welke zender we allemaal zitten te kijken he
Om het maar ff in Gerard's bewoordingen te zeggen: ik zit hier weer te gierenquote:
Kijk je Popstars in de autoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
En het kan toch heerlijk zijn, je lekker kapot ergeren. Zo zit ik altijd te schelden en te tieren in de auto, heerlijk
.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Kristel d'r ook uit vliegt en dat Joshua blijft
Ik kijk alleen Popstars en dan op zondagavond wegmisbruikers en DAS je goed recht (dat is ook lekker ergeren).quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Om het maar ff in Gerard's bewoordingen te zeggen: ik zit hier weer te gieren
Haha das dus echt onzin he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stemmen alle Suri's ook standaard op een donkere, dus je krijgt altijd dat een donker type er lang in blijft ongeacht de kwaliteit
Nee, ik mopper op alles en iedereen die te langzaam rijdt, te weinig afstand houdt, irritante koplampen heeft, fietsers die geen licht voeren, enzovoortsquote:
Als TT misschien wel ja, maar verder..quote:
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Publiek en jury dragen Wesley op handen.
Vanmiddag riep ik het hier, maar ik ga er steeds meer in geloven dat het een solo winnaar wordt deze keer in plaats van een groepje
Jammer voor degenen onder ons (waaronder ik zelf) die niet van dat genre houden, maar ik denk dat hij best een grote kans van slagen hebben na Popstars
hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als TT misschien wel ja, maar verder..
Aaaah hier ook, vooral mensen die op de snelweg in het midden blijven hangen, heerlijk om die verrot te scheldenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik mopper op alles en iedereen die te langzaam rijdt, te weinig afstand houdt, irritante koplampen heeft, fietsers die geen licht voeren, enzovoorts.
Denk het echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.
Hahahaha GMTA!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb de video van Lady Gaga even gedownload en dat swingt toch echt wel meer dan Kristel.
Dus ik denk Kristel en Bart eruit.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het echt
Ze kunnen er wel een Dewi-Joshua-Kristel/Kim groepje van maken ofzo, maar dat faalt dan net zo hard als RED. Dikke kans dat ze aan Wesley een goudmijntje gaan hebben vergeleken met vorige winnaars.
Dus wordt het een solo-artiest. Maar één iemand op de loonlijst i.p.v. 3quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben de teleurstellende prestaties van RED in hun achterhoofd, dus ze denken alleen aan cashen
2 liedjes uitgebracht meer ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er voor RED geweest en waren die winnaars succesvol?
Ik onthoud niet wie er nu de winnaars waren van Idols / X-Factor / Popstars.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
RED was de winnaar van het eerste seizoen (toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nikki doet het ook nog steeds goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik onthoud niet wie er nu de winnaars waren van Idols / X-Factor / Popstars.
Maar alleen Jamai en Jim zijn echt succesvol geworden volgens mij. Misschien Boris nog een beetje.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
RED was de winnaar van het eerste seizoen (toch?).
vandaag nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik denk nog aan een duo. Want Kim zingt ook erg goed. Misschien kan zij Nederlandstalig zingen? En dan een duo met Wesley vormen? Ik heb haar volgens mij nog niet Nederlandtalig horen zingen.
ik ook toevalligquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef MaLo het volgende:
Ik heb maar even weer de versie van Lady GaGa opgezet,.
ze zijn al uit elkaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben de teleurstellende prestaties van RED in hun achterhoofd, dus ze denken alleen aan cashen
voor vandaag bedoel ikquote:
Was de werkvergunning van Brandie verlopen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef MaLo het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Wesley gaat winnen. Jonge Nederlandstalige zangers en hun genre zijn populair momenteel (denk Jan Smit, Nick & Simon).
En ik zou niet weten wat voor groepje je uit de rest moet maken...
ja denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was de werkvergunning van Brandie verlopen?
quote:
dat meen je nietquote:
Zjuust!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
Ze zijn zo op het besluit gekomen omdat ze kampert moeilijk in een kansloos groepje kunnen stouwen, daarom.
maar hij kan geen engelsquote:
nouquote:
So what? (quote:
Ja, in ieder geval die lelijke Bart eruit! Gevolgd door Dewi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Janetje het volgende:
Dewi eruit, Bart eruit.
Kim en Wesley moeten het uiteindelijk uitvechten.
Nee, ik bedoel..die mogen het uitvechten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval die lelijke Bart eruit! Gevolgd door Dewi.
Kim en Kristel mogen eruit!
Die kunnen wel Engels hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
So what? () Kunnen Nick en Simon ook niet...
Dan kan hij nog een beetje leren eventueel en misschien is het niet eens nodigquote:
Nou.. ik hoorde laatst een Engels ingezongen nummer van ze... Brrrrr...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunnen wel Engels hoorZe doen het alleen niet.
Nou, vond ik niet, die kerstplaat was zooo slecht Engelsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kunnen wel Engels hoorZe doen het alleen niet.
Kampertje kan het gewoon niet
dan gaan we protesterenquote:
Mwah, stukken beter dan Wesley hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
So what? () Kunnen Nick en Simon ook niet...
Ja, die!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, vond ik niet, die kerstplaat was zooo slecht Engels.
Roseanne,quote:
Had nog een prepay liggen met bijna verlopen beltegoed.quote:
dan is het goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had nog een prepay liggen met bijna verlopen beltegoed.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roseanne,
I know that you've had many men
everytime another
and that hurts me so bad
Raar gedaan wel ja, het hadden toch net zo goed twee jongens of twee meiden kunnen zijn die er uit gingen?quote:
Hahaha hoe voelt dat nou...balen dat je dat tv-momentje hebt gemist!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op en daar ging Bart
quote:
Nu al een legendarisch televisiefragmentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
50% goed tot nu toe. Kom op!quote:
Als dát zou kunnen!quote:
Tja, dat wordt uitzendinggemist kijken morgenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha hoe voelt dat nou...balen dat je dat tv-momentje hebt gemist!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roseanne,
I know that you've had many men
everytime another
and that hurts me so bad
Nee, ik ben ook voor Kristel dus het gaat lukken ook....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dát zou kunnen!![]()
*duimt*
Ik wil Kristel in de finale, maar ik denk dat ik het kan vergeten
Ook dan Wesley??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Sowieso idioot, die meiden zijn alle 3 beter dan die jongens
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Dewi is wel heul lelijk als ze nep huilt
en deze ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nu al een legendarisch televisiefragment
Zou ze winnen van Dewi?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook voor Kristel dus het gaat lukken ook....
Dingdingdingding!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Janetje het volgende:
Dewi eruit, Bart eruit.
Kim en Wesley moeten het uiteindelijk uitvechten.
Dat is van dat slappe gelul. Dat is 10(!) jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Marlalala het volgende:
Kom op, Dewi heeft haar kans al gehad
vergeet Istubiaaaa nietquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat ben ik ook een mietje, nu vind ik het weer zielig
jaja natuurlijk vergeet ik istubia nietquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Compleet onverdiend.
Joshua had eruit gemoeten, niet Dewi....
Toch teveel last gehad van het "niet gunnen" effect.....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, vond ik niet, die kerstplaat was zooo slecht Engels.
Het is ook zieligquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat ben ik ook een mietje, nu vind ik het weer zielig
Wat ziet hij er oud uit in die thumbnailquote:
Istubija!quote:
De wereld loopt ook vol met mislukkingen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is van dat slappe gelul. Dat is 10(!) jaar geleden.
Als je voor alles in je leven maar 1 kans kreeg zou de wereld vol lopen met mislukkelingen.
Die doet het anders meer dan goed hoor, die heeft Popstars echt niet nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:21 schreef Gia het volgende:
Wat is het volgende? Volgend jaar Hind als Mystery popstar, omdat ze niet echt doorbreekt als zangeres?
Was maar even ter illustratie.....Ik vind het belachelijk al iemand die al eerder die kans heeft gehad, nu meent nog te kunnen winnen. Als ze werkelijk zo goed was dat ze zou kunnen winnen, dan was ze al wel doorgebroken. Dat bedoel ik eigenlijk. Ze is niet doorgebroken, dus hiermee mee doen heeft geen nut.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die doet het anders meer dan goed hoor, die heeft Popstars echt niet nodig.
Ze is inmiddels weer bezig met een nieuw album, is regelmatig op tv, dus dat zit wel snor.
Het hoeft dan ook niet op het origineel te lijken. Het is geen playbackshow!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:42 schreef ranja het volgende:
Joshua, ik weet het niet. Zijn performance van vanavond deed me meer denken aan Terence Trent D'arby dan aan Michael Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |