Nee, ik mopper op alles en iedereen die te langzaam rijdt, te weinig afstand houdt, irritante koplampen heeft, fietsers die geen licht voeren, enzovoortsquote:
Als TT misschien wel ja, maar verder..quote:
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Publiek en jury dragen Wesley op handen.
Vanmiddag riep ik het hier, maar ik ga er steeds meer in geloven dat het een solo winnaar wordt deze keer in plaats van een groepje
Jammer voor degenen onder ons (waaronder ik zelf) die niet van dat genre houden, maar ik denk dat hij best een grote kans van slagen hebben na Popstars
hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als TT misschien wel ja, maar verder..
Aaaah hier ook, vooral mensen die op de snelweg in het midden blijven hangen, heerlijk om die verrot te scheldenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik mopper op alles en iedereen die te langzaam rijdt, te weinig afstand houdt, irritante koplampen heeft, fietsers die geen licht voeren, enzovoorts.
Denk het echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.
Hahahaha GMTA!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb de video van Lady Gaga even gedownload en dat swingt toch echt wel meer dan Kristel.
Dus ik denk Kristel en Bart eruit.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hebben ook nog nooit iemand in dit genre (Nederlandstalig) laten winnen. Kan best een goede gok zijn van het programma.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het echt
Ze kunnen er wel een Dewi-Joshua-Kristel/Kim groepje van maken ofzo, maar dat faalt dan net zo hard als RED. Dikke kans dat ze aan Wesley een goudmijntje gaan hebben vergeleken met vorige winnaars.
Dus wordt het een solo-artiest. Maar één iemand op de loonlijst i.p.v. 3quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben de teleurstellende prestaties van RED in hun achterhoofd, dus ze denken alleen aan cashen
2 liedjes uitgebracht meer ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er voor RED geweest en waren die winnaars succesvol?
Ik onthoud niet wie er nu de winnaars waren van Idols / X-Factor / Popstars.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
RED was de winnaar van het eerste seizoen (toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nikki doet het ook nog steeds goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik onthoud niet wie er nu de winnaars waren van Idols / X-Factor / Popstars.
Maar alleen Jamai en Jim zijn echt succesvol geworden volgens mij. Misschien Boris nog een beetje.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
RED was de winnaar van het eerste seizoen (toch?).
vandaag nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik denk nog aan een duo. Want Kim zingt ook erg goed. Misschien kan zij Nederlandstalig zingen? En dan een duo met Wesley vormen? Ik heb haar volgens mij nog niet Nederlandtalig horen zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |