Duh...na 5 maanden deze troep lijkt me dat toch duidelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah, je kijkt ook alleen om je lekker te ergeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Het volk houdt van hem, Patries slaat de spijker op zijn kop.
Jij ook he?quote:
Kijk ik ook maar dan gewoon in HD kwaliteit van de BBC zonder reclamequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, als je je er zo over opwindt kan je misschien beter Top Gear gaan kijken voortaan
En het kan toch heerlijk zijn, je lekker kapot ergerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Duh...na 5 maanden deze troep lijkt me dat toch duidelijk
ik ben aangeschotenquote:
Vergeet niet naar welke zender we allemaal zitten te kijken hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het SBS-volk, dat sluit ook aan bij Wesley
Ik ben echt bang dat Kristel d'r ook uit vliegt en dat Joshua blijftquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bart en Djossshuuuahaaaa graag naar huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vergeet niet naar welke zender we allemaal zitten te kijken he
Kijk je Popstars in de autoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
En het kan toch heerlijk zijn, je lekker kapot ergeren. Zo zit ik altijd te schelden en te tieren in de auto, heerlijk
.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Kristel d'r ook uit vliegt en dat Joshua blijft
Ik kijk alleen Popstars en dan op zondagavond wegmisbruikers en DAS je goed recht (dat is ook lekker ergeren).quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Om het maar ff in Gerard's bewoordingen te zeggen: ik zit hier weer te gieren
Haha das dus echt onzin he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stemmen alle Suri's ook standaard op een donkere, dus je krijgt altijd dat een donker type er lang in blijft ongeacht de kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |