quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Greys moet nog even wennen dat ze als mod door slotjes kan posten
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
I hope soquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou gelukkig komt X-factor er aan, krijgen we weer wat kwaliteit
Oh, is Grays modquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
en geen cijfersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou gelukkig komt X-factor er aan, krijgen we weer wat kwaliteit
quote:
ze lijken wel op elkaar vind ikquote:
Neeeeequote:
Precies! Ik vind haar goed zingen maar het 'swingt' niet hier. Jammer! Ik wil niet dat ze naar huis gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef MaLo het volgende:
Lady GaGa brengt het zo lekker "Poppy" , dat lukt Christel niet
DE danser heeft blond haar, die andere donker haar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze lijken wel op elkaar vind ik
Vind je? Ik vind dat ze het rauwe, catchy van GaGa niet echt heeft. Ik vind het een nummer wat dat eigenlijk wel nodig heeft met al die herhaalstukjes ala rararara, gagagaga, oh lala.quote:
oela lalala lalalalaquote:
Wat zei ze?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zie je toch niet meer op tv
Nee Patries
dat is elke week zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef MaLo het volgende:
De jury en ik zijn het niet eens vanavond
Ze hoeft ook niet op Gaga te lijken, liever niet zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze het rauwe, catchy van GaGa niet echt heeft. Ik vind het een nummer wat dat eigenlijk wel nodig heeft met al die herhaalstukjes ala rararara, gagagaga, oh lala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |