Deze maar snel vol spammen maar danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Mss kunnen ze Shalalalieeeeee gaan zingen voor ons![]()
Oh Greys, geen natte droom dth tt????\
Nou, dat laatste, daar kunnen we het nog eens over hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Top Gear natuurlijk. Jullie zijn toch niet gek?
graaisquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat laatste, daar kunnen we het nog eens over hebben
Daar gokten er in het Popstars topic ook al twee op ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:
Net even in de reclame van topgear de kleine stukjes van de duo's gezien..Wat een niveauEn is die Nance weer zwanger?
toch niet,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
shit, wolffs is neergeschoten.... ziet er niet best uit
quote:
Ja dat weet ik maar die is ongerelateerd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je sig!
Je weet dat we hier een user hebben die Loveless heet?
Oh, kapsel van Geer heb ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gokten er in het Popstars topic ook al twee op ja!
Ik ga er zo eens op letten, het is me nog niet opgevallen. Verbaasde me meer over het huidige kapsel van Geer, dat hij het maar weer snel af mag scheren!
Ik probeerde nog wel de lapo te pakken voor een fijne natte droom tt maar helaasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga wel poesknuffen.
(nee hoor... ik laat de hele boel even met rust en ga een potje Monopoly spelen. Gewoon normaal doen wat we vaak doen en niet de hele tijd alle poezen achterna lopen)
Ze was bij Bamba handdoeken voor morgen ophalen (dan gaan we naar Dierenthuis) en ik begreep dat ze ook nog had gezegd tegen Bamba dat ze normaal zonder TomTom de weg niet weetquote:
jaquote:
eens, maar ik vind het lang niet zo erg als de meeste nederlandse seriesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Flikken vind ik zo vreselijk, die Angela Schijf kan echt zoooo niet acteren
Whoeeeeeeeeehoeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Elies hangt nu aan de telefoon
Bamba, ze is van jou richting Middelburg gereden.
Per ongeluk. En nu rijdt ze weer terug richting Breda
35 km de verkeerde richting op
Gotta love her
Het eerste seizoen was het nog wel een beetje leuk maar dat was echt snel over, en die Angela is echt niet om aan te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eens, maar ik vind het lang niet zo erg als de meeste nederlandse series![]()
nu weer topgear
Die gasten zijn geweldig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
james en jeremy op weg naar de noordpool
"but when we get to the north pole, you'll be the first person ever visiting it, that didn't want to be there"
Mwah dat ook niet altijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
britten + sarcastische humor = WIN
tis wel typisch britse droge humor hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwah dat ook niet altijd.
Al waren het Polen, Zweden, Turken of Italianen. Ze zijn gewoon tof.
Doe je [SPEL!] Six degrees of ESF hier ook nog ff mee van het weekend ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwah dat ook niet altijd.
Al waren het Polen, Zweden, Turken of Italianen. Ze zijn gewoon tof.
poepsterren luren, dat klinkt vrij, ehhh, (b)anaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Topgear ook leuk maar ik kijk toch poepsterren
richtingsgevoel dan he, dit zegt niets over haar autorijden!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja
Vrouwen en autorijden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
britten + sarcastische humor = WIN
Dr zat een heel slecht stuk in voor mijn gevoel , het begin en het einde waren goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar goed, maar dat zal je vast niet verbazen
Je houd van hem he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
oh ohhhh de verrekte mongool is weer wakker hier![]()
Terrorsjonnie
quote:
Ja om te janken, maar wel echt zijn genrequote:
Dat is gewoon te kleinquote:
Ik heb een halve pagina aan filmpjes langs zien komen inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs best lachen ja.
Had je mn filmpjesspam gezien?
FILMPJE MAKEN NIET TYPEN MUTSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
Whahaha, Hummer hangt in de vogelkooi en weet niet hoe hij er weer uit moet, hij hangt daar naar beneden te kijken terwijl de vogel in zijn poten bijt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Britse humor FTW!
Oh ja die gast van Little Britain, David Walliams, die is gewoon straight en gaat met een fotomodel trouwen he
Neeeee tis die anderequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]voor the only gay in the village doet hij het dan best goed
OMG GAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb wel barack obama aan het esf weten te koppelen
Heel leuk, maar toch nog steeds erg gayquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Die lange van Little Britain is best een leuke vent 'als zichzelf'
En het is een Nederlands topmodel waar hij mee gaat trouwen ja!
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Bamba het volgende:
Even misschien een hele stomme vraag hoor, maar aangezien er bij DTH ook veel zieke katten rondlopen: moet ik nog maatregelen treffen voordat ik weer thuis met Gizmo ga knuffelen? Ik kan toch niks "meenemen" mee naar huis toch?
En je eigen katten een ronde op de kookwas nawassenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mij
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mij
kleren verbranden voor je in de auto stapt, en dan zonder naar huis rijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je eigen katten een ronde op de kookwas nawassen
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleren verbranden voor je in de auto stapt, en dan zonder naar huis rijden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey! Als ik er nou bleek bij doe, zou ik dan ipv een pikzwarte een heule witte kat krijgen?
Dit klinkt best heftig eigenlijk, ze zeiden aldaar dat een eventueel virus dat je mee zou nemen al na een minuut 'vervlogen' zou zijn en dat alle vrijwilligers die er werken thuis ook gewoon dieren hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje blauwe kleurstof in een wasballetje doen en presto!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey! Als ik er nou bleek bij doe, zou ik dan ipv een pikzwarte een heule witte kat krijgen?
Oke, dan zou het tegen de tijd dat ik thuis ben idd allang weg moeten zijn. Maar zal voor de zekerheid het gewoon doen, hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt best heftig eigenlijk, ze zeiden aldaar dat een eventueel virus dat je mee zou nemen al na een minuut 'vervlogen' zou zijn en dat alle vrijwilligers die er werken thuis ook gewoon dieren hebben
Dus voorzichtig is altijd goed Bamba, maar niet bang zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij met je kleurstoffenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje blauwe kleurstof in een wasballetje doen en presto!
Haha awww m'n Gizmoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik geen garantie op te geven maar ik zou zeggen probeer het gewoon , klinkt wel tof
ik wacht even tot mijn vader maffen is, ik ben mijn koptelefoon vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Zwabbert, je moet echt ff dat tweede never mind linkje kijken, ik lig weer helemaal dubbel hier, das echt humor
en geen eentje stopt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh, er ligt hier vlakbij een auto in het water.
Er komt nu al een zesde ziekenauto langs
Stuur die ouwe naar zn nest danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wacht even tot mijn vader maffen is, ik ben mijn koptelefoon vergeten mee te nemen
De tekst is wat onleesbaarquote:
Inmiddels al 11 ambulances en brandweer en 2 Lifelinersquote:
Dat was het origineel al helaas (die was alleen iets breder, die was al heel klein en vaag).quote:
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
das dus niet even het water in en vlug eruit klimmen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels al 11 ambulances en brandweer en 2 Lifeliners![]()
Eentje wordt er gereanimeerd.
logisch hoor maar dat is vast niet zo. Kun je het zien dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel van
Geen ideequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten dr dan wel niet in die auto
Er stond net dat er in elk geval 1 persoon wordt gereanimeerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
logisch hoor maar dat is vast niet zo. Kun je het zien dan?
Ja, da's jammer, want ik vond hem zelf vrij briljant.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het origineel al helaas (die was alleen iets breder, die was al heel klein en vaag).
Klinkt naar. Maar de mensen in de auto en de hulpverleners zijn niet geholpen met publiek wat toekijkt en in de weg staat. Verstandig dat je thuis blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideeDat vroegen wij ons hier ook al af.
Er komt geen einde aan de zwaailichten.
Het water is niet breed, misschien dat de auto klem zit precies tussen de twee kanten/wallen en ze dus de deuren niet open krijgen?
[..]
Er stond net dat er in elk geval 1 persoon wordt gereanimeerd.
En nee, als we hier om de bocht gaan kunnen we het wel zien maar doen we niet.
De wagens komen hier wel voor de deur langs dus keken we op p2000 voor de meldingen.
Nee ik keek ook al, maar dat is ergens andersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef senesta het volgende:
Is dat nu op SBS Greys? Een kind dat gereanimeerd moest worden, jeumig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, da's jammer, want ik vond hem zelf vrij briljant.![]()
Maar ik ben allang blij dat je hem op 60x60 voor me hebt gemaakt!Die vaagheid, daar kun jij niks aan doen. Dat zal al in het plaatje,. Die onderste tekst voegt eigk ook weinig toe.
Wie zet hem in de wiki?![]()
[..]
Klinkt naar. Maar de mensen in de auto en de hulpverleners zijn niet geholpen met publiek wat toekijkt en in de weg staat. Verstandig dat je thuis blijft.
Nu ga ik kijken voor Nokwandapoezelsupdeet.
ik heb hier 5 ambu meldingen op de monitor waarvan 1 lifeliner, 3 maal brandweer, eenmaal politiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel van
Oh wat fijn!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik ben al weer thuis
Je komt nog eens ergens
Bamba en MrBamba zijn kjoet![]()
En we hebben 262 handdoeken opgehaald (waarvan er 55 bij Bamba vandaan kwamen), heel veel latex handschoenen, een kussen, een overtrek, keukenrollen en een doos met 100 kluiven!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Je komt nog eens ergens
En we hebben 262 handdoeken opgehaald (waarvan er 55 bij Bamba vandaan kwamen), heel veel latex handschoenen, een kussen, een overtrek, keukenrollen en een doos met 100 kluiven!
Heer G en ik hebben geteld, er is inmiddels 13 keer een zwaailicht langskomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier 5 ambu meldingen op de monitor waarvan 1 lifeliner, 3 maal brandweer, eenmaal politie
persoon word gereanimeerd
Jij reiziger jij!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Je komt nog eens ergens
En jullie handdoeken natuurlijk nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Oh wat fijn!
En daar komen dan al die honderden blikjes Gourmet nog bij!
Miss Omweg!
Oh god, die zou ik bijna vergeten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jullie handdoeken natuurlijk nog
de meldingen houden meerdere oproepen in bij de brandweer blijkbaar, er zijn duikers bijgehaaldquote:
Mijn auto zit al bommetjevol met blikjes, handdoeken en fleecejes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, die zou ik bijna vergeten!
Mijn handdoeken en babyblauwe fleecedekens!
*klaarlegt bij Lush en blikjes*
Ik kan het nog niet in de auto stoppen helaas, dat moet morgenochtend in Ll zijn autoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn auto zit al bommetjevol met blikjes, handdoeken en fleecejes.![]()
En de Doos met Lush!
En...... nog iets anderssssssss........
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet in de auto stoppen helaas, dat moet morgenochtend in Ll zijn auto
Wat heb je mee, toch geen Maoam he?![]()
gizmo is lief hč? We hebben hem de rest vannquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
En ik zei het nog zo: TomTom of niet; ik rij toch wel verkeerd
Toen Breda volgens TomTom steeds verder weg werd in plaats van dichterbij kwam, ging er een lichtje branden... Hmmm... strange... Yerseke? Middelburg... Hmmm...
Gizmo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie likt Yoko over haar koppie.Wel 5 hele seconden.
![]()
Mevrouw kwam net uit het tentje vandaan wat ze tegenwoordig met zoonlief deelt.![]()
Volgens mij is ze nu haske gelukkig, gelikt worden door je ongrijpbare grote liefde is zooo womantiesj.
Morgen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bed!
Maes, tot 10.45 uur!
Tot morgen!
Een heerlijke katerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
gizmo is lief hč? We hebben hem de rest vann
de avond niet meer gezien
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
...al bijgelezen
....voornamelijk Poepstars
en Top Gear
....helaas heb ik alle afleveringen die Veronica uitzendt al gezien...kijk altijd op de BBC en VOO loopt altijd minstens een jaar achter
...had graag naar die show gegaan met mijn broer maar die prijzen waren niet mals
en die prijsvraag kreeg je maar 1 kaartje (zie dan maar eens aan een tweede te komen op zo'n korte termijn
). Iedereen die morgen de meet hebben...fijne dag
....en nu hier verder
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..], tis dat ik altijd vergeet op de bbc te kijken, maar als ik het eens oppik zie je inderdaad hoe erg we achterlopen hier
het zal wel veel goedkoper om een heel seizoen van vorig jaar in te kopen dan per recente aflevering
Deze waren toch ook al in NL uitgezonden? Deze week is the best of.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
...al bijgelezen
....voornamelijk Poepstars
en Top Gear
....helaas heb ik alle afleveringen die Veronica uitzendt al gezien...kijk altijd op de BBC en VOO loopt altijd minstens een jaar achter
...had graag naar die show gegaan met mijn broer maar die prijzen waren niet mals
en die prijsvraag kreeg je maar 1 kaartje (zie dan maar eens aan een tweede te komen op zo'n korte termijn
). Iedereen die morgen de meet hebben...fijne dag
....en nu hier verder
Herhaling van oude meuk dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze waren toch ook al in NL uitgezonden? Deze week is the best of.
quote:
NIET WAT GEK NOUquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, jij was me nog niet opgevallen....maar licht en verwarming staat hier laag want velen zijn morgen naar de meet toe.
Altijd rot crematies maar zeker als de persoon nog zo jong is.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Strega het volgende:
Ik wens jullie allemaal morgen een hele fijne dag bij het Dierentehuis. Knuffel er een paar voor ons.
Dan geven wij onze honden en katten een extra knuffel hier.![]()
Zie vreselijk tegen maandag op, de crematie.
Goed eerst de andere vriend maar even een moral support geven voor de X-Rated uitzending die hij zondag avond nu in z'n eentje moet doen.
![]()
![]()
Daarom ben je hier zo regelmatigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NIET WAT GEK NOU
Ja
ik mag hier helemaal niet posten eigenlijk
mjaquote:
Ze heeft mij ook gewoon genote he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:08 schreef trovey het volgende:
Tja...steeds de OP verwijderen is extra werk voor haar dan krijg je dat
oh dat lijkt me zo erg, de eerste keer alleenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Strega het volgende:
Ik wens jullie allemaal morgen een hele fijne dag bij het Dierentehuis. Knuffel er een paar voor ons.
Dan geven wij onze honden en katten een extra knuffel hier.![]()
Zie vreselijk tegen maandag op, de crematie.
Goed eerst de andere vriend maar even een moral support geven voor de X-Rated uitzending die hij zondag avond nu in z'n eentje moet doen.
![]()
![]()
ik heb er 42quote:
0 nog steeds jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:22 schreef trovey het volgende:
Ik 0...althans de laatste keer dat ik keek....ik ben braaf
Alleen in mijn gedachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0 nog steeds ja![]()
ik heb jou ook nog nooit iets stouts zien doen
quote:
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een goed plan hebt he! count me in
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een goed plan hebt he! count me in
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vinden
kom ik er mee weg
wat voor dingen waren dat ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vinden
kom ik er mee weg
mompelt iets over op een oude fiets....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Wil jij niet weten wat ik allemaal in mijn gedachten meedraag...ben je te jong voor![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mompelt iets over op een oude fiets....
idd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:32 schreef trovey het volgende:
[..]
moet je het leren ja....vrouwen met ervaring heeft ook zo zijn voordeel
hoe stom denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor dingen waren dat ?
bans werken niet met terugwerkende krachtquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd!
wanneer heb je tijd?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg dames hier op SC....werk die eerst maar even af
meh, het waren een paar plaatjes met content die niet echt geschikt waren voor normaal publiekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bans werken niet met terugwerkende kracht
zit er normaal publiek dan op FOK!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, het waren een paar plaatjes met content die niet echt geschikt waren voor normaal publiek
ja we zijn allemaal gek, en toch krijgen sommige mensen een ban voor de plaatjes die ik gepost hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zit er normaal publiek dan op FOK!?![]()
we zijn toch allemaal gek ?
van de categorie tubgirl, lemonparty, bottleboy en zo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal gek, en toch krijgen sommige mensen een ban voor de plaatjes die ik gepost heb![]()
niet dat ik er honderden gepost heb, zijn er 3 ofzo die echt neit door de beugel konden
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal gek, en toch krijgen sommige mensen een ban voor de plaatjes die ik gepost heb![]()
niet dat ik er honderden gepost heb, zijn er 3 ofzo die echt neit door de beugel konden
ik ehh, ben niet zo van de cliche'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van de categorie tubgirl, lemonparty, bottleboy en zo?
Dat is wel knapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ehh, ben niet zo van de cliche's![]()
maar van dergelijke graad in weirdness wel ja![]()
en altijd in spoiler, en altijd (in humoristisch verband) verbonden met het onderwerp waar het over ging
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is wel knapdat je die afbeeldingen aan het onderwerp kan linken
ja of het onderwerp was discutabel
eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Je mist hier toch wel meer dan je lief is hč Fiets
ik google regelmatig wel een geinig plaatje bij het onderwerp of fotofuck het even snelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is wel knapdat je die afbeeldingen aan het onderwerp kan linken
ja of het onderwerp was discutabel
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
ik denk dat ik nu maar in elk deel langs moet komen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik google regelmatig wel een geinig plaatje bij het onderwerp of fotofuck het even snel
maar een keer of drie waren ze eigenlijk iets teveel
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik google regelmatig wel een geinig plaatje bij het onderwerp of fotofuck het even snel
maar een keer of drie waren ze eigenlijk iets teveel
Hey! hij staat er nu toch ook nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je dan maar wel de OP met rust laat![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey! hij staat er nu toch ook nog
ze slaapt nuquote:
quote:
[Senesta mode aan]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze slaapt nuze merkt het vast niet ... als ik.... zo eventjes...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ja, drie van die F&F vrouwen in de PR-crew
dan heb ik als jonkie ook weinig meer te zeggen
ze heeft ook gewoon allemaal mollen hier he!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:03 schreef trovey het volgende:
[..]
[Senesta mode aan][Senesta mode uit]
ik had ooit eens deze gemaakt, omdat jij iets zei over het in de gaten houden van tombolafan, een par topics terug :quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
DeZwabber BV, voor al uw misplaatste foto's
WELK TOPICquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet toch echt nog even kijken in dat andere topic...een vrouwelijke Fokker ligt daar eenzaam in haar bedje op je te wachten
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had ooit eens deze gemaakt, omdat jij iets zei over het in de gaten houden van tombolafan, een par topics terug :
[ afbeelding ]
ceiling-fiets is watching you![]()
zoals je ziet erg slecht geshopt, omdat het een reactie was in de sc
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze heeft ook gewoon allemaal mollen hier he!
fiets durft niet te rijdenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:22 schreef trovey het volgende:
Ik zie nog niets gebeuren in dat topic....Fiets heeft watervrees....is geen waterfiets
voorzichtig met wat je oproept!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:28 schreef trovey het volgende:
Fiets is een tikje een Fiets vol Gebakken Lucht op dit moment....heb hem even opgeroepen in dat topic
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:08 schreef trovey het volgende:
Fiets is verzopen ergens tussen de SC en dat andere topic....ik zie nergens zijn fietslampjes meer
quote:
trustequote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:26 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Maar wel lekker rustig....ik ga slapen...Truste Zwabber als je er aan toe bent
Ik ga meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:57 schreef Bamba het volgende:
Ik duik zometeen eerst maar eens in de douche denk ik
Ja hoiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Goedemorgennnnnnnnnn!
Loveless, mocht je hier nog lezen, 10.45 uur is vroeg zat hier, GB staat om 11.40 op Woerden.
GB, mocht jij hier nog lezen, je smste 12.40 maar je bedoelde 11.40, toch, toch, toch?
Ha, huize Nokwanda heeft de eerste nacht met de Coons overleefd zo te zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Hey allemaal. Heel erg veel plezier allemaal
Neem bij het eten maar een bananenmilkshake op mij
Heb teruggesmst of ze 11.40 bedoelde maar niets teruggehoordquote:
5 kwartier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb teruggesmst of ze 11.40 bedoelde maar niets teruggehoord![]()
Bel d'r zo wel ff.
Hoe lang is het rijden van Woerden naar Helmond ook alweer?
Jaaaa, zie voor een update van de Reuzinnen in het betreffende topicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, huize Nokwanda heeft de eerste nacht met de Coons overleefd zo te zien
Weer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Volgens map24.nl is het anderhalf uur van Woerden naar Helmond.
Dan gaan we dus (weer) te laat komen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Volgens map24.nl is het anderhalf uur van Woerden naar Helmond.
Dan gaan we dus (weer) te laat komen
quote:
Vanaf Weert is het precies 3 kwartier rijden naar Helmond!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef Bamba het volgende:
Vanaf Breda is het precies nog een uur rijden naar Helmond
Ow ja, die sneeuwstorm he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barbaaf en Bamba; ik kom er net (met het verwijderen van de kinderzitjes) achter dat mn auto wel eens uitgezogen mag worden...
Dus als je niet op kruimels wilt zitten dan moet je een kussentje meenemen!
Je hebt dus ter waarde van een wasstraatbeurt gewoon een nieuwe auto?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn auto deze week maar eens door de wasstraat gejaagd.
En kwam erachter dat hij blauw is!![]()
shit die ben ik vergeten op te sturenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga NU rijden!![]()
En ik heb geen bonnen voor de Mac
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Hiya het volgende:
Hoi,
Nederland heeft weer zeer gul gegeven. Inclusief de verdubbeling 83 miljoen. Via een bekende heb gehoord dat Duitsland ook een bijdrage doet. De gehele EU doet natuurlijk ook mee.
Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
Wordt Haiti het land van 3 BMW's per inwoner? Vast niet, het geld gaat vast op en Haiti blijft arm. Waarom? Omdat ze qua natuurgeweld op het beste plekje ter wereld zitten! Sowieso aantal orkanen per jaar. Dus we bouwen alles vrolijk weer op. Terwijl het binnen 10-jaar weer allemaal plat ligt.
Mijn hulpplan is: Geef iedere Haitiaan een miljoentje of 10. Zorg voor een plekje ergens op aarde waar lekker geen aardbevingen,orkanen,vulkanen, weet ik wat allemaal zijn. Van een miljoentje of 10 moet men best een lang leven kunnen hebben in Azie oid...
´s Ochtends en net wakker enzo. En Miranda belde mij toen ik nét uit de douche kwamquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
´s Ochtends en net wakker enzo. En Miranda belde mij toen ik nét uit de douche kwam
Dat was meer een excuus voor dat ik zo raar klonk, maargoedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat betreft de Mac bonnen: Geen paniek!
Ik heb 2 vellen bij me. En kan er evt. nog een paar uitprinten maar denk niet dat dat nodig is.Wat dat betreft had deze meet moeten plaatsvinden op 25 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Goede reis en tot straks!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij gaan zo die kant op....
Doehoeeeei!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik gooi de computer ook uit, Ll is er zo.
Tot strakjes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |