Mijn auto zit al bommetjevol met blikjes, handdoeken en fleecejes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, die zou ik bijna vergeten!
Mijn handdoeken en babyblauwe fleecedekens!
*klaarlegt bij Lush en blikjes*
Ik kan het nog niet in de auto stoppen helaas, dat moet morgenochtend in Ll zijn autoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn auto zit al bommetjevol met blikjes, handdoeken en fleecejes.![]()
En de Doos met Lush!
En...... nog iets anderssssssss........
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet in de auto stoppen helaas, dat moet morgenochtend in Ll zijn auto
Wat heb je mee, toch geen Maoam he?![]()
gizmo is lief hè? We hebben hem de rest vannquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
En ik zei het nog zo: TomTom of niet; ik rij toch wel verkeerd
Toen Breda volgens TomTom steeds verder weg werd in plaats van dichterbij kwam, ging er een lichtje branden... Hmmm... strange... Yerseke? Middelburg... Hmmm...
Gizmo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie likt Yoko over haar koppie.Wel 5 hele seconden.
![]()
Mevrouw kwam net uit het tentje vandaan wat ze tegenwoordig met zoonlief deelt.![]()
Volgens mij is ze nu haske gelukkig, gelikt worden door je ongrijpbare grote liefde is zooo womantiesj.
Morgen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bed!
Maes, tot 10.45 uur!
Tot morgen!
Een heerlijke katerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
gizmo is lief hè? We hebben hem de rest vann
de avond niet meer gezien
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
...al bijgelezen
....voornamelijk Poepstars
en Top Gear
....helaas heb ik alle afleveringen die Veronica uitzendt al gezien...kijk altijd op de BBC en VOO loopt altijd minstens een jaar achter
...had graag naar die show gegaan met mijn broer maar die prijzen waren niet mals
en die prijsvraag kreeg je maar 1 kaartje (zie dan maar eens aan een tweede te komen op zo'n korte termijn
). Iedereen die morgen de meet hebben...fijne dag
....en nu hier verder
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..], tis dat ik altijd vergeet op de bbc te kijken, maar als ik het eens oppik zie je inderdaad hoe erg we achterlopen hier
het zal wel veel goedkoper om een heel seizoen van vorig jaar in te kopen dan per recente aflevering
Deze waren toch ook al in NL uitgezonden? Deze week is the best of.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
...al bijgelezen
....voornamelijk Poepstars
en Top Gear
....helaas heb ik alle afleveringen die Veronica uitzendt al gezien...kijk altijd op de BBC en VOO loopt altijd minstens een jaar achter
...had graag naar die show gegaan met mijn broer maar die prijzen waren niet mals
en die prijsvraag kreeg je maar 1 kaartje (zie dan maar eens aan een tweede te komen op zo'n korte termijn
). Iedereen die morgen de meet hebben...fijne dag
....en nu hier verder
Herhaling van oude meuk dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze waren toch ook al in NL uitgezonden? Deze week is the best of.
quote:
NIET WAT GEK NOUquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, jij was me nog niet opgevallen....maar licht en verwarming staat hier laag want velen zijn morgen naar de meet toe.
Altijd rot crematies maar zeker als de persoon nog zo jong is.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Strega het volgende:
Ik wens jullie allemaal morgen een hele fijne dag bij het Dierentehuis. Knuffel er een paar voor ons.
Dan geven wij onze honden en katten een extra knuffel hier.![]()
Zie vreselijk tegen maandag op, de crematie.
Goed eerst de andere vriend maar even een moral support geven voor de X-Rated uitzending die hij zondag avond nu in z'n eentje moet doen.
![]()
![]()
Daarom ben je hier zo regelmatigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NIET WAT GEK NOU
Ja
ik mag hier helemaal niet posten eigenlijk
mjaquote:
Ze heeft mij ook gewoon genote he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:08 schreef trovey het volgende:
Tja...steeds de OP verwijderen is extra werk voor haar dan krijg je dat
oh dat lijkt me zo erg, de eerste keer alleenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef Strega het volgende:
Ik wens jullie allemaal morgen een hele fijne dag bij het Dierentehuis. Knuffel er een paar voor ons.
Dan geven wij onze honden en katten een extra knuffel hier.![]()
Zie vreselijk tegen maandag op, de crematie.
Goed eerst de andere vriend maar even een moral support geven voor de X-Rated uitzending die hij zondag avond nu in z'n eentje moet doen.
![]()
![]()
ik heb er 42quote:
0 nog steeds jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:22 schreef trovey het volgende:
Ik 0...althans de laatste keer dat ik keek....ik ben braaf
Alleen in mijn gedachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0 nog steeds ja![]()
ik heb jou ook nog nooit iets stouts zien doen
quote:
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een goed plan hebt he! count me in
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een goed plan hebt he! count me in
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vinden
kom ik er mee weg
wat voor dingen waren dat ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens dingen gedaan die stiekum niet door de beugel kunnen maar door gebrekkig toezicht / en mensen die alles wat ik doe schattig vinden
kom ik er mee weg
mompelt iets over op een oude fiets....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Wil jij niet weten wat ik allemaal in mijn gedachten meedraag...ben je te jong voor![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mompelt iets over op een oude fiets....
idd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:32 schreef trovey het volgende:
[..]
moet je het leren ja....vrouwen met ervaring heeft ook zo zijn voordeel
hoe stom denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor dingen waren dat ?
bans werken niet met terugwerkende krachtquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd!
wanneer heb je tijd?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg dames hier op SC....werk die eerst maar even af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |