Ze was bij Bamba handdoeken voor morgen ophalen (dan gaan we naar Dierenthuis) en ik begreep dat ze ook nog had gezegd tegen Bamba dat ze normaal zonder TomTom de weg niet weetquote:
jaquote:
eens, maar ik vind het lang niet zo erg als de meeste nederlandse seriesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Flikken vind ik zo vreselijk, die Angela Schijf kan echt zoooo niet acteren
Whoeeeeeeeeehoeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Elies hangt nu aan de telefoon
Bamba, ze is van jou richting Middelburg gereden.
Per ongeluk. En nu rijdt ze weer terug richting Breda
35 km de verkeerde richting op
Gotta love her
Het eerste seizoen was het nog wel een beetje leuk maar dat was echt snel over, en die Angela is echt niet om aan te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eens, maar ik vind het lang niet zo erg als de meeste nederlandse series![]()
nu weer topgear
Die gasten zijn geweldig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
james en jeremy op weg naar de noordpool
"but when we get to the north pole, you'll be the first person ever visiting it, that didn't want to be there"
Mwah dat ook niet altijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
britten + sarcastische humor = WIN
tis wel typisch britse droge humor hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwah dat ook niet altijd.
Al waren het Polen, Zweden, Turken of Italianen. Ze zijn gewoon tof.
Doe je [SPEL!] Six degrees of ESF hier ook nog ff mee van het weekend ofzo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwah dat ook niet altijd.
Al waren het Polen, Zweden, Turken of Italianen. Ze zijn gewoon tof.
poepsterren luren, dat klinkt vrij, ehhh, (b)anaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Topgear ook leuk maar ik kijk toch poepsterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |