Ja hoiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Goedemorgennnnnnnnnn!
Loveless, mocht je hier nog lezen, 10.45 uur is vroeg zat hier, GB staat om 11.40 op Woerden.
GB, mocht jij hier nog lezen, je smste 12.40 maar je bedoelde 11.40, toch, toch, toch?
Ha, huize Nokwanda heeft de eerste nacht met de Coons overleefd zo te zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Hey allemaal. Heel erg veel plezier allemaal
Neem bij het eten maar een bananenmilkshake op mij
Heb teruggesmst of ze 11.40 bedoelde maar niets teruggehoordquote:
5 kwartier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb teruggesmst of ze 11.40 bedoelde maar niets teruggehoord![]()
Bel d'r zo wel ff.
Hoe lang is het rijden van Woerden naar Helmond ook alweer?
Jaaaa, zie voor een update van de Reuzinnen in het betreffende topicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, huize Nokwanda heeft de eerste nacht met de Coons overleefd zo te zien
Weer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Volgens map24.nl is het anderhalf uur van Woerden naar Helmond.
Dan gaan we dus (weer) te laat komen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Volgens map24.nl is het anderhalf uur van Woerden naar Helmond.
Dan gaan we dus (weer) te laat komen
quote:
Vanaf Weert is het precies 3 kwartier rijden naar Helmond!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef Bamba het volgende:
Vanaf Breda is het precies nog een uur rijden naar Helmond
Ow ja, die sneeuwstorm he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barbaaf en Bamba; ik kom er net (met het verwijderen van de kinderzitjes) achter dat mn auto wel eens uitgezogen mag worden...
Dus als je niet op kruimels wilt zitten dan moet je een kussentje meenemen!
Je hebt dus ter waarde van een wasstraatbeurt gewoon een nieuwe auto?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn auto deze week maar eens door de wasstraat gejaagd.
En kwam erachter dat hij blauw is!![]()
shit die ben ik vergeten op te sturenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga NU rijden!![]()
En ik heb geen bonnen voor de Mac
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Hiya het volgende:
Hoi,
Nederland heeft weer zeer gul gegeven. Inclusief de verdubbeling 83 miljoen. Via een bekende heb gehoord dat Duitsland ook een bijdrage doet. De gehele EU doet natuurlijk ook mee.
Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
Wordt Haiti het land van 3 BMW's per inwoner? Vast niet, het geld gaat vast op en Haiti blijft arm. Waarom? Omdat ze qua natuurgeweld op het beste plekje ter wereld zitten! Sowieso aantal orkanen per jaar. Dus we bouwen alles vrolijk weer op. Terwijl het binnen 10-jaar weer allemaal plat ligt.
Mijn hulpplan is: Geef iedere Haitiaan een miljoentje of 10. Zorg voor een plekje ergens op aarde waar lekker geen aardbevingen,orkanen,vulkanen, weet ik wat allemaal zijn. Van een miljoentje of 10 moet men best een lang leven kunnen hebben in Azie oid...
´s Ochtends en net wakker enzo. En Miranda belde mij toen ik nét uit de douche kwamquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
´s Ochtends en net wakker enzo. En Miranda belde mij toen ik nét uit de douche kwam
Dat was meer een excuus voor dat ik zo raar klonk, maargoedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat betreft de Mac bonnen: Geen paniek!
Ik heb 2 vellen bij me. En kan er evt. nog een paar uitprinten maar denk niet dat dat nodig is.Wat dat betreft had deze meet moeten plaatsvinden op 25 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Goede reis en tot straks!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij gaan zo die kant op....
Doehoeeeei!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik gooi de computer ook uit, Ll is er zo.
Tot strakjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |