Inmiddels al 11 ambulances en brandweer en 2 Lifelinersquote:
Dat was het origineel al helaas (die was alleen iets breder, die was al heel klein en vaag).quote:
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
das dus niet even het water in en vlug eruit klimmen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels al 11 ambulances en brandweer en 2 Lifeliners![]()
Eentje wordt er gereanimeerd.
logisch hoor maar dat is vast niet zo. Kun je het zien dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel van
Geen ideequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten dr dan wel niet in die auto
Er stond net dat er in elk geval 1 persoon wordt gereanimeerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
logisch hoor maar dat is vast niet zo. Kun je het zien dan?
Ja, da's jammer, want ik vond hem zelf vrij briljant.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het origineel al helaas (die was alleen iets breder, die was al heel klein en vaag).
Klinkt naar. Maar de mensen in de auto en de hulpverleners zijn niet geholpen met publiek wat toekijkt en in de weg staat. Verstandig dat je thuis blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideeDat vroegen wij ons hier ook al af.
Er komt geen einde aan de zwaailichten.
Het water is niet breed, misschien dat de auto klem zit precies tussen de twee kanten/wallen en ze dus de deuren niet open krijgen?
[..]
Er stond net dat er in elk geval 1 persoon wordt gereanimeerd.
En nee, als we hier om de bocht gaan kunnen we het wel zien maar doen we niet.
De wagens komen hier wel voor de deur langs dus keken we op p2000 voor de meldingen.
Nee ik keek ook al, maar dat is ergens andersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef senesta het volgende:
Is dat nu op SBS Greys? Een kind dat gereanimeerd moest worden, jeumig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, da's jammer, want ik vond hem zelf vrij briljant.![]()
Maar ik ben allang blij dat je hem op 60x60 voor me hebt gemaakt!Die vaagheid, daar kun jij niks aan doen. Dat zal al in het plaatje,. Die onderste tekst voegt eigk ook weinig toe.
Wie zet hem in de wiki?![]()
[..]
Klinkt naar. Maar de mensen in de auto en de hulpverleners zijn niet geholpen met publiek wat toekijkt en in de weg staat. Verstandig dat je thuis blijft.
Nu ga ik kijken voor Nokwandapoezelsupdeet.
ik heb hier 5 ambu meldingen op de monitor waarvan 1 lifeliner, 3 maal brandweer, eenmaal politiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee... en tuurlijk gebeuren ongelukken vaker, maar ik ben zo'n trut dat ik het een eng en naar idee vind dat er hier vlakbij mensen liggen dood te gaan, krijg er helemaal kippenvel van
Oh wat fijn!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik ben al weer thuis
Je komt nog eens ergens
Bamba en MrBamba zijn kjoet![]()
En we hebben 262 handdoeken opgehaald (waarvan er 55 bij Bamba vandaan kwamen), heel veel latex handschoenen, een kussen, een overtrek, keukenrollen en een doos met 100 kluiven!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Je komt nog eens ergens
En we hebben 262 handdoeken opgehaald (waarvan er 55 bij Bamba vandaan kwamen), heel veel latex handschoenen, een kussen, een overtrek, keukenrollen en een doos met 100 kluiven!
Heer G en ik hebben geteld, er is inmiddels 13 keer een zwaailicht langskomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier 5 ambu meldingen op de monitor waarvan 1 lifeliner, 3 maal brandweer, eenmaal politie
persoon word gereanimeerd
Jij reiziger jij!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Je komt nog eens ergens
En jullie handdoeken natuurlijk nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Oh wat fijn!
En daar komen dan al die honderden blikjes Gourmet nog bij!
Miss Omweg!
Oh god, die zou ik bijna vergeten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jullie handdoeken natuurlijk nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |