quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey! Als ik er nou bleek bij doe, zou ik dan ipv een pikzwarte een heule witte kat krijgen?
Dit klinkt best heftig eigenlijk, ze zeiden aldaar dat een eventueel virus dat je mee zou nemen al na een minuut 'vervlogen' zou zijn en dat alle vrijwilligers die er werken thuis ook gewoon dieren hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mij
beetje blauwe kleurstof in een wasballetje doen en presto!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey! Als ik er nou bleek bij doe, zou ik dan ipv een pikzwarte een heule witte kat krijgen?
Oke, dan zou het tegen de tijd dat ik thuis ben idd allang weg moeten zijn. Maar zal voor de zekerheid het gewoon doen, hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt best heftig eigenlijk, ze zeiden aldaar dat een eventueel virus dat je mee zou nemen al na een minuut 'vervlogen' zou zijn en dat alle vrijwilligers die er werken thuis ook gewoon dieren hebben
Dus voorzichtig is altijd goed Bamba, maar niet bang zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij met je kleurstoffenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje blauwe kleurstof in een wasballetje doen en presto!
Haha awww m'n Gizmoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik geen garantie op te geven maar ik zou zeggen probeer het gewoon , klinkt wel tof
ik wacht even tot mijn vader maffen is, ik ben mijn koptelefoon vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Zwabbert, je moet echt ff dat tweede never mind linkje kijken, ik lig weer helemaal dubbel hier, das echt humor
en geen eentje stopt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh, er ligt hier vlakbij een auto in het water.
Er komt nu al een zesde ziekenauto langs
Stuur die ouwe naar zn nest danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wacht even tot mijn vader maffen is, ik ben mijn koptelefoon vergeten mee te nemen
De tekst is wat onleesbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |