FILMPJE MAKEN NIET TYPEN MUTSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
Whahaha, Hummer hangt in de vogelkooi en weet niet hoe hij er weer uit moet, hij hangt daar naar beneden te kijken terwijl de vogel in zijn poten bijt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Britse humor FTW!
Oh ja die gast van Little Britain, David Walliams, die is gewoon straight en gaat met een fotomodel trouwen he
Neeeee tis die anderequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]voor the only gay in the village doet hij het dan best goed
OMG GAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb wel barack obama aan het esf weten te koppelen
Heel leuk, maar toch nog steeds erg gayquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Die lange van Little Britain is best een leuke vent 'als zichzelf'
En het is een Nederlands topmodel waar hij mee gaat trouwen ja!
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Bamba het volgende:
Even misschien een hele stomme vraag hoor, maar aangezien er bij DTH ook veel zieke katten rondlopen: moet ik nog maatregelen treffen voordat ik weer thuis met Gizmo ga knuffelen? Ik kan toch niks "meenemen" mee naar huis toch?
En je eigen katten een ronde op de kookwas nawassenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mij
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kleren meteen in de wasmachine stoppen, en schoenen afsoppen, handen goed wassen was t volgens mij
kleren verbranden voor je in de auto stapt, en dan zonder naar huis rijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je eigen katten een ronde op de kookwas nawassen
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleren verbranden voor je in de auto stapt, en dan zonder naar huis rijden