Sorry, je had gelijk, die ANWB enquete kun je ook geen zak mee. En nee ik heb geen voorbeeldbrief.quote:
ik heb na het zien van deze enquete ook het idee dat het niet uitmaakt wat ik zou zeggen of sturen: ze hebben toch hun eigen plan al gemaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sorry, je had gelijk, die ANWB enquete kun je ook geen zak mee. En nee ik heb geen voorbeeldbrief.
Ik heb na de eerste pagina met vragen overwogen om hem gewoon af te breken, veel te gekleurd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb na het zien van deze enquete ook het idee dat het niet uitmaakt wat ik zou zeggen of sturen: ze hebben toch hun eigen plan al gemaakt
Prijzen zijn inderdaad gelijk gebleven, alleen het euroteken ervoor ipv guldenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Echt, jij bent te dom voor woorden. De prijzen zijn ook ongeveer gelijk gebleven bij de invoering van de euro. Jij kunt alleen maar napraten, pak de inflatiecijfers er maar bij van 2002. Domme mensen kunnen alleen maar schreeuwen.
Maar ja, dit is teveel offtopic........
Heb ik ook gedaan, nu maar hopen dat rest dat ook ingezien heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste pagina met vragen overwogen om hem gewoon af te breken, veel te gekleurd.
Maar ik heb de open invulvakjes overal goed benut om te laten weten wat ik van dit truukje vind.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Echt, jij bent te dom voor woorden. De prijzen zijn ook ongeveer gelijk gebleven bij de invoering van de euro. Jij kunt alleen maar napraten, pak de inflatiecijfers er maar bij van 2002. Domme mensen kunnen alleen maar schreeuwen.
Maar ja, dit is teveel offtopic........
me2, ze moeten niet denken dat mensen achterlijk zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, nu maar hopen dat rest dat ook ingezien heeft.
Wat nog ontbreekt, zoiets als geen geld van de automobilist meer naar de trein..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef IntercityAPT het volgende:
Wat een debiele actie zeg. Door de ANWB dit te laten regelen worden enkel de automobilisten vertegenwoordigd! Hebben anderen dan niets te zeggen over een landelijk besluit?
Het zal me totaal niet verassen als dit weer door rechts komt.
Lees die vragenlijst (ANWB) eens door, die past helemaal in jouw straatje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef IntercityAPT het volgende:
Wat een debiele actie zeg. Door de ANWB dit te laten regelen worden enkel de automobilisten vertegenwoordigd! Hebben anderen dan niets te zeggen over een landelijk besluit?
Het zal me totaal niet verassen als dit weer door rechts komt.
Manipulatie van de uitslag, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef macca728 het volgende:
Het is een groot voordeel dat het invoeren van de km-prijs een positief effect heeft op het aantal verkeersdoden
Minder verkeersdoden ? Hoezo dan ?
Tja, als je spoorwegen gaat privatiseren komen die bedrijven op een bepaald moment zeuren om geld. Heeft vaak met onkunde te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
Wat nog ontbreekt, zoiets als geen geld van de automobilist meer naar de trein..
Eens, maar moet dat betaald worden door de automobilist? Of mag iedereen een duit in het zakje doen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Tja, als je spoorwegen gaat privatiseren komen die bedrijven op een bepaald moment zeuren om geld. Heeft vaak met onkunde te maken.
Spoorwegen zijn nou eenmaal niet winstgevend, punt. Het doel is om de mensen van A naar B te brengen en daarmee zijn publieke functie te vervullen. Nu worden die echter bestuurd door mensen liever geld smijten voor een lullige, onnodige HSL. Als de spoorwegen nou eens fundamenteel verbeterd worden en weer in handen van de staat komen zou dat bakken met geld kunnen besparen.
Als er met de spoorwegen op zo'n dergelijke manier wordt omgegaan dat elk centje nuttig wordt besteed, hoeft 'de automobilist' niets voor de spoorwegen te betalen. Dat komt gewoon op ieders rekening, maar dan in veel kleinere bedragen. Dat is het verschil tussen het belang van algemeen publiek en het belang van geld.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar moet dat betaald worden door de automobilist? Of mag iedereen een duit in het zakje doen?
Daar stoorde ik me me ook heel erg aan. Lees dit ook maar eens:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef macca728 het volgende:
Het is een groot voordeel dat het invoeren van de km-prijs een positief effect heeft op het aantal verkeersdoden
Minder verkeersdoden ? Hoezo dan ?
Eens of oneens?quote:Het is een voordeel dat de kosten van auto en OV straks beter zijn te vergelijken
Waar is dit op gebaseerd? Je kan alleen eens of oneens zijn.quote:Het is een groot voordeel dat het invoeren van de km-prijs een positief effect heeft op het aantal verkeersdoden
Ja, dat is een voordeel, maar weer kan je alleen eens of oneens antwoorden. Als je eens antwoord denken ze dat je voor zo'n kilometerkastje bent waarschijnlijk.quote:Het is een voordeel dat mensen bewuster nadenken over het gebruik van de auto
quote:Binnenkort organiseert de ANWB een vervolgonderzoek over de invoering van de kilometerprijs. Mogen wij u daarvoor benaderen?
Bronquote:Meerderheid tegen kilometerheffing
AMSTERDAM - Een kleine meerderheid van de Nederlanders is tegen de kilometerheffing, 42 procent is voorstander en 45 procent is tegen het plan van verkeersminister Camiel Eurlings.
Onder ANWB-leden is bijna de helft tegen en is 39 procent voor. Dat stelt opiniepeiler Maurice de Hond zondag op basis van een peiling onder meer dan twaalfhonderd Nederlanders.
Ook zegt 37 procent van de ANWB-leden deel te zullen nemen aan de ledenpeiling over de kilometerheffing die de bond zaterdag begon, aldus De Hond.
Van deze groep zegt 56 procent tegen kilometerheffing te zijn en 44 procent is voor.
Van alle ondervraagden zei 45 procent dat zij de benadering van minister Eurlings goedkeuren om het plan voor de kilometerheffing in te trekken als ANWB-leden het niet zien zitten.
De helft is het er juist niet mee eens.
© ANP
Misschien kan je een nieuw topic maken eroverquote:Op zondag 24 januari 2010 11:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Bron
Ben benieuwd hoe de ANWB dit zelf allemaal interpreteert....
geniale woordkeus in dit verbandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Stali het volgende:
Volgens de korpsen vielen er 605 doden op de weg.[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |