Dankejwelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best wel ok eigenlijkEn jij beterschap
Zodra ik een baan heb, mag tquote:
quote:
Ik heb gewoon mijn MP3-verzameling op schijf bij mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Geen 538 aan, maar lekker youtube muziek die ik zelf kies.
Nee, dan komt mijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Knuffelen is goed
Kom je ook morgenmiddag?
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zodra ik een baan heb, mag tNu eerst wat andere prio's: auto, mijn site en meot nog altijd een sensorreinigingssetje kopen. Daar heb ik braaf geld voor aan de kant gezet.
Bofkontquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
Uiteraardquote:
Jammerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
UiteraardOh en ik zit krap bij kas, dus een reis richting de andere kant van het land zit er tot eind februari niet in
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Wat leer je daarvan? Juistem....niet gaan wandelen in de pauzequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
Op vrijdagmiddag zijn dat dus geen grappen hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?![]()
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
[..]
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?
Oke, mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Wordt wel een heeeeele toffe site met vooral foto's
Die maak je toch zelf? En anders vraag je toch een FOK!-DIG progger om CSS te knoeien...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Hij mag er wel iets voor doen dat ie hier drie maanden heeft gewoond en ik stad en land afkachel om hem in het ziekenhuis op te zoekenquote:
IK maak die sowieso niet zelf, en waarom zou ik iets zelf maken wat veel meer tijd kost als ik iets tofs heb gezien dat al een heel eind klaar is? Verder nog genoeg te doen voor die site dus als er al een template ligt die goed is scheelt dat weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die maak je toch zelf? En anders vraag je toch een FOK!-DIG progger om CSS te knoeien...
Haha, ja daar heb je gelijk in. Maar template kopen is onzin hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij mag er wel iets voor doen dat ie hier drie maanden heeft gewoond en ik stad en land afkachel om hem in het ziekenhuis op te zoeken
Kopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Arch, flashquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef Chanty het volgende:
http://www.templatemonster.com/website-templates/25363.html
Jullie schudden zoiets zo uit je mouw?
succesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Puala het volgende:
Tijd voor een rijlesje (de 2 na laatste)
Arch, überhauptquote:
Amen.quote:
Dit wordt al wat moeilijker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef Chanty het volgende:
http://www.templatemonster.com/website-templates/25363.html
Jullie schudden zoiets zo uit je mouw?
Dank je, gelukkig ben ik jou nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Arch, überhaupt![]()
![]()
Zou me doodschamen met zo "iets"
Nee geen geluidjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit wordt al wat moeilijker.
Maar je gaat toch niet die met geluidjes nemen he??
Er is gewoon nog een hoop aan te passen dat het een goed werkbare site wordt. Maar er is dus nog genoeg te doen en aangezien die vriend het voor nop doet, kan ik op z'n minst zorgen dat er al een basis is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Amen.
Dat gaat je een hoop tijd kosten als je achteraf weer iets aangepast wilt hebben.
Niet zo 123 ondersteuning voor vorige/volgende knop van je browser volgens mij?
Niet lekker te crawlen door google (of andere zoekmachines)
Doe mij maar lekker html/css/js (jquery please)
Dat vind ik ook heel goed van jou dat je je eigen stijl wil kezen. Maar die template vind ik juist helemaal niet bij jou passenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik jou niet
Ik wil nu eenmaal geen standaard website en ik wil iets dat bij mij past. Dit dus, vrolijk, speels, kleurrijk en niet een in een dozijn.
Dat geeft dan weer aan dat je me totaal niet kentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel goed van jou dat je je eigen stijl wil kezen. Maar die template vind ik juist helemaal niet bij jou passenIk had een meer zakelijk en strakker geheel verwacht.
Rob gaat zaterdag, samen met pap en mijn broertje, kerstcadeautje van mij en mamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Top Gear Live was zo cool gisteren
Geen geweldige foto's kunnen maken maar wel leuke kiekjes
De golden tickets waren het toch wel waard, mooie plaatsen en een kijkje achter de schermen was ook leuk
Nu weer verder studeren
Die gaan echt een hele leuke tijd hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Rob gaat zaterdag, samen met pap en mijn broertje, kerstcadeautje van mij en mamEn wij gaan dan lekker de sauna in, niet echt mijn ding die auto's
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:11 schreef EchnaDarr het volgende:
hmm, ik moet ook nog een keer aan een site werken. Tijd zat, maar niet daarvoor.
jalbum?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..
Wordt dus een joomla of ook gewoon wordpress
Dat wist ik al toen ik het idee kreeg voor het cadeauquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die gaan echt een hele leuke tijd hebben(dit was een verjaardagscadeau van mij voor Ramon)
De auto's zelf vind ik ook niet zo hoor.....behalve dat ik ze wel gewoon echt mooi kan vinden.
Sauna is ook lekkergeniet er van!
Dat ziet er wel tof uitquote:
Morgen van 14:00 tot 00:00. Er staan 11 bands geprogrammeerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Erasmo het volgende:
P, misschien kom ik ff langs, moet morgen toevallig in Rotterdam zijn.
Van hoe tot hoe laat?
Niets mis met Wordpress icm NextGenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..
Wordt dus een joomla of ook gewoon wordpress
Er staat leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Die TT he? Over welke goede bands hebben we het dan?
Wel ik verwacht wel voor middernacht klaar te zijn in Rotterdamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen van 14:00 tot 00:00. Er staan 11 bands geprogrammeerdhttp://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43012605
Het is een cafe. Gratis entree en zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel ik verwacht wel voor middernacht klaar te zijn in Rotterdam![]()
Kan ik ook mijn camera meenemen?
Ik huur wel een 0.95 danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een cafe. Gratis entree en zoDus denk het wel
Hou er alleen rekening met dat het veel rood licht is. Belichting is meestal ontzettend brak maar met 2.8 en 1.8 moet je een eind kunnen komen
Moet zeggen dat ik Wordpress van de week nog maar geupdate heb, ging van 1.6 naar 1.9 geloof ik.. Nooit echt verdiept in de plugins omdat ik had wat ik op dat moment wou.. Vond het ook een ellende om menu's aan te maken toen, misschien maar is kijken wat je nu met wordpress kanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets mis met Wordpress icm NextGenIk gebruik niets anders op mijn blog
Je kan er bovenop staan als je wiltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik huur wel een 0.95 dan![]()
Hoe dichtbij kun je komen? 30, 50 of 85 mm
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Timmos het volgende:
Jou .NL site is een goed voorbeeld van wat ik zou willen +/-
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef Cryothic het volgende:
Dus, het halve politiecorps purmerend staat hier beneden:
[ afbeelding ]
In alle gradaties.
Ik zie iemand met een zwart stofje op de schouder met 1 streep.
Een aantal met een zwart stofje op de schouder met t politielogo.
En ook 1, met 1 geel streepje, maar zonder zwart stofje er onder. Valt dus helemaal niet op, op zo'n gele jas.
niks... echt niet, nou... beetje moeten lachen toen twee bondkraagjes een grote kale motoragent een beetje heen en weer begonnen te duwen. En een duitser die met 100 euro naar t busje kwam lopen. Verder niks... zit gewoon te werken, ruim onder de maximaal toegestane snelheid, dus daar zal ik niet voor aangehouden wordenquote:
Zoiets meen ik al is gelezen te hebben ergenst.. Krijg je er van als je FOK! al lange tijd bezoekt, al een hele lading SC's en vele andere topics heb meegelezen, maar je nooit iets post zodat je geen tvp's heb om terug te zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThanksDat is vooral zelf PHP-bak-werk met tekstfiles als databaseje.
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zoiets meen ik al is gelezen te hebben ergenst.. Krijg je er van als je FOK! al lange tijd bezoekt, al een hele lading SC's en vele andere topics heb meegelezen, maar je nooit iets post zodat je geen tvp's heb om terug te zoeken..
't Zou niet moeilijk mogen zijn.. Een index met 4/5 categorieën met daarbij foto's en een contactoptie
't Enigste wat ik kan is CSS een beetje aanpassen (en dat lukt nooit in 1 keer) en wat HTML aanpassen, daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt't Is ook niet lastig. Mijn PHP-scripts doen in feite niet anders dan een HTML-tabel genereren, dus als je je layout goed bedenkt en zo..... ik moet er wel bij zeggen dat dit niet allemaal gebruik maakt van de meest moderne opties en zo. 't Is gewoon plain old style HTML.
Misschien moet je gewoon ff bedenken wat je precies wil en dan contact opnemen en dan kijken we wel ff of ik je kan helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
't Enigste wat ik kan is CSS een beetje aanpassen (en dat lukt nooit in 1 keer) en wat HTML aanpassen, daar blijft het ook bij.. Dus wellicht dat Jalbum voor mij gewoon het makkelijkste is
..
Heb ook een rare? voorkeur voor sites waar niet gescrolled moet worden, wat bij jou site dus ook weer een pluspunt is.. Een site als deze vind ik ook netjes, maar moet gescrolled worden dus liever niet..
Zucht, keuzes
Welkomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Daag!Ik ben RonaldV,. Ik dacht ik laat me ook eens zien in DIG!
Idd.. ik zou er niet heen willen/hoeven/alkrijgikgeldtoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er staat leukNiet goed
Klik op de link twee posts omhoog
Hoiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon ff bedenken wat je precies wil en dan contact opnemen en dan kijken we wel ff of ik je kan helpen
Van RonaldVquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
9 vd 10 keer snap ik er ook geen hol van
Ik ga even dingen regelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan er bovenop staan als je wiltAls je naar dit verslag ( http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42968672 ) kijkt..... mijn foto's zijn allemaal gemaakt met de 28mm 1.8. Die van Ramond Jaggesar met de 50mm 1.2 Je kan binnen een meter van je onderwerp komen.
Hey een lollerbankquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef Cryothic het volgende:
Dus, het halve politiecorps purmerend staat hier beneden:
Twitpic
In alle gradaties.
Ik zie iemand met een zwart stofje op de schouder met 1 streep.
Een aantal met een zwart stofje op de schouder met t politielogo.
En ook 1, met 1 geel streepje, maar zonder zwart stofje er onder. Valt dus helemaal niet op, op zo'n gele jas.
Zo moeilijk is het niet hoor! Wat je ziet is een strijd tussen HTMLers, CSSers, en PHPers, die het op moeten nemen tegen een JAVA™ based tool die met heel weinig moeite prachtige CMS oplevert.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
9 vd 10 keer snap ik er ook geen hol van
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ga even dingen regelen![]()
[..]
Hey een lollerbank
quote:
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd.. ik zou er niet heen willen/hoeven/alkrijgikgeldtoe
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Mag allemaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef Timmos het volgende:
Tof![]()
.. Ik weet wel wat ik wil ongeveer, weet niet wat het makkelijkst is, een PB'tje met MSN of mail?
Ah, net zoiets als de onderlinge strijd tussen ajax en psv voetbalsupporters oid (ik noem maar een voorbeeld, voetbal is net zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor! Wat je ziet is een strijd tussen HTMLers, CSSers, en PHPers, die het op moeten nemen tegen een JAVA™ based tool die met heel weinig moeite prachtige CMS oplevert.
Deze hier gaf het aantal km/h aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Van die flut dingen met tellers die maar tot 2KiloWatt gaan.
Bij mij sloeg het ding uit naar ongeveer 3KW, want de wijzer stond tussen 2 en 0
![]()
![]()
C#... en gewoon zelf bouwen. Klaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor! Wat je ziet is een strijd tussen HTMLers, CSSers, en PHPers, die het op moeten nemen tegen een JAVA™ based tool die met heel weinig moeite prachtige CMS oplevert.
Ik denk dat dit nog het meest begrijpbare is van moeilijke taal.. Heb hier toch al vele moeilijkere, voor mij arabische, IT begrippen voorbij zien komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zegHet hoeft niet altijd over fotografie te gaan. Of over onderwerpen die iedereen snapt
[..]
Mag allemaalMSN staat in mijn profiel
AJAX is ook Javascriptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als de onderlinge strijd tussen ajax en psv voetbalsupporters oid (ik noem maar een voorbeeld, voetbal is net zoals programmeren
) En daar snap ik ook geen hol van
Zie jij wel eens PI's?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zegHet hoeft niet altijd over fotografie te gaan. Of over onderwerpen die iedereen snapt
[..]
Neequote:
Jammer alleen dat die tool reeds door de halve wereld gebruikt wordt en er nou niet echt heel origineel uitzietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat reed ik in z'n 3 (van de 5)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deze hier gaf het aantal km/h aan.
En we maakte uit een gesprek tussen een agent en een jongetje op dat je boven de 60 de sjaak bent.
Hoogste vanmiddag is 78km/h geweest
[..]
C#... en gewoon zelf bouwen. Klaar
Jalbum is net zo te modificeren als webpress, er zijn zat plug-ins te vinden. En als je ze combineert kun je er ook wat moois van maken. Ik vind het iig beter dan Simpleviewer, want die zie je echt overal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die tool reeds door de halve wereld gebruikt wordt en er nou niet echt heel origineel uitzietDaarnaast moet je er zelf nog wel de nodige moeite insteken om er een toffe site omheen te bouwen. Dan heb ik liever iets wat ik zelfstandig bouw en waarbij ik dus helemaal mijn eigen ideeen kwijt kan
En een simpele wordpress met regenboogkleurtjes is niet voldoende?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik jou niet
Ik wil nu eenmaal geen standaard website en ik wil iets dat bij mij past. Dit dus, vrolijk, speels, kleurrijk en niet een in een dozijn.
Simpleviewer vind ik echt helemaal 3x niets. Maar mijn punt is idd dat je wel het een en ander moet modificeren om het te krijgen zoals je wilt. Alleen heb ik dan zoiets van: ik bouw het zelf welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jalbum is net zo te modificeren als webpress, er zijn zat plug-ins te vinden. En als je ze combineert kun je er ook wat moois van maken. Ik vind het iig beter dan Simpleviewer, want die zie je echt overal.
wordpress? je denkt toch niet dat me dat iets zegtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
En een simpele wordpress met regenboogkleurtjes is niet voldoende?
Wordpress is een systeem dat je op je site gooit en waardoor je alles lekker simpel zelf aan kan passen enz. Wordpress thema's (Dus de layou) is eigenlijk veelal gratis te downloaden en gemakkelijk aan te passen. Dat kan je vriend ook welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
wordpress? je denkt toch niet dat me dat iets zegtMaar ik wil het wel in die stijl en ik heb geen verstand van hoe je dat soort dingen zelf moet tekenen
Lijkt mij nogal lastig
Ik zal es vragen wat die erover zegt. Maar aan de hoofdpagina zelf hoef ik straks niks meer aan te passen. Bedoeling is dat er in het gras allerlei voorwerpen komen te liggen die je aan kunt klikken zoals een fototoestel (en dat je dan naar een album gaat waar ik een portfolio neer kan zetten), een boek (om bij mijn weblog uit te komen), telefoon (voor contactgegevens en reactie), etc. Maar heb er echt de ballen verstand van. Maar als je in een simpel programma zelf die lay-out zo kunt maken, is dat tof. Maar wat ik ervan begrepen heb moeten die dingen toch ontworpen worden (de tekeningen ed).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wordpress is een systeem dat je op je site gooit en waardoor je alles lekker simpel zelf aan kan passen enz. Wordpress thema's (Dus de layou) is eigenlijk veelal gratis te downloaden en gemakkelijk aan te passen. Dat kan je vriend ook wel
Voor meer info: Je hebt mijn msn
http://wordpress.org/extend/themes/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal es vragen wat die erover zegt. Maar aan de hoofdpagina zelf hoef ik straks niks meer aan te passen. Bedoeling is dat er in het gras allerlei voorwerpen komen te liggen die je aan kunt klikken zoals een fototoestel (en dat je dan naar een album gaat waar ik een portfolio neer kan zetten), een boek (om bij mijn weblog uit te komen), telefoon (voor contactgegevens en reactie), etc. Maar heb er echt de ballen verstand van. Maar als je in een simpel programma zelf die lay-out zo kunt maken, is dat tof. Maar wat ik ervan begrepen heb moeten die dingen toch ontworpen worden (de tekeningen ed).
Als je zowel een portfolio als een weblog wilt hosten kun je dat beter op aparte software doen. Zelf gebruik ik WordPress voor mijn blog, en imagevue voor mijn gallery.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/themes/
http://topwpthemes.com/
http://www.wordpressthemes.nl/
Genoeg sites om layouts op de vinden
Zal t later nog eens rustig doorkijken maar wat ik nu zoals zie staan is toch wat ik noem: standaardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/themes/
http://topwpthemes.com/
http://www.wordpressthemes.nl/
Genoeg sites om layouts op de vinden
Ja, maar een beetje programmeur bouwt beide naadloos inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je zowel een portfolio als een weblog wilt hosten kun je dat beter op aparte software doen. Zelf gebruik ik WordPress voor mijn blog, en imagevue voor mijn gallery.
Veel kant en klare worspress themes zijn ook niet echt geschikt voor fotogallerijen, enige die ik ben tegengekomen is betaald.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zal t later nog eens rustig doorkijken maar wat ik nu zoals zie staan is toch wat ik noem: standaard
Mja kan er niks aan doen maar ik vind de ontwerpen niet echt heel spectaculairquote:
Wat je dan beter kunt doen is een website op basis van Joomla maken. Joomla is veel uitgebreider dan WordPress en ook gratis te gebruiken, plus dat je ook daar honderden gratis thema's voor hebt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje programmeur bouwt beide naadloos in
Als je gaat googlen op wordpress theme dan kom je op genoeg uit, maar als je liever geld betaald en dan die layout gaat customizen.. ik vind het prima. Wilde alleen deze optie ook even aandragenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja kan er niks aan doen maar ik vind de ontwerpen niet echt heel spectaculairAllemaal vrij rechttoe rechtaan. Kennelijk heb ik een heel andere smaak dan de meeste mensen
En programmeren is zijn werk dus ik twijfel er niet aan dat hij de hele toko netjes in elkaar bouwt op een goed functionerende manier
Hmm, joomla werkte bij mij niet lekker. Dus geen ervaring meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat je dan beter kunt doen is een website op basis van Joomla maken. Joomla is veel uitgebreider dan WordPress en ook gratis te gebruiken, plus dat je ook daar honderden gratis thema's voor hebt.
Als je dat met WordPress gaat doen dan moet je behoorlijk wat gaan lopen aanpassen. En de vraag is of het soepel blijft lopen met tig gallery's
Ik ga er ook zeker nog uitgebreider naar kijken zoals ik net al zei. Maar wat ik tot nu toe gezien heb, daar word ik gewoon niet warm van, dan betaal ik liever wat geld voor een template die ik wel tof vind jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op wordpress theme dan kom je op genoeg uit, maar als je liever geld betaald en dan die layout gaat customizen.. ik vind het prima. Wilde alleen deze optie ook even aandragen
$61 (dacht ik) vind ik niet zoveel ook.. Voor een exclusieve Chanty layoutquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga er ook zeker nog uitgebreider naar kijken zoals ik net al zei. Maar wat ik tot nu toe gezien heb, daar word ik gewoon niet warm van, dan betaal ik liever wat geld voor een template die ik wel tof vind ja
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
$61 (dacht ik) vind ik niet zoveel ook.. Voor een exclusieve Chanty layout
Hmm, ik hoop dat je mij niet onder de meeste schaaltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenen
Als ik t alleenrecht wil moet ik wat meer dokken maar dat hoeft nietZoals blijkt geven de meesten de voorkeur aan straks en zakelijk
Geen idee, daar oordeel ik over als je site af isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat je mij niet onder de meeste schaalt
Ik heb net het probleem gevonden, dus kan nu gaan bouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen idee, daar oordeel ik over als je site af is
quote:Overigens voor de duidelijkheid: standaard is niet per definitie niet mooi, saai of wat dan ook. Het is alleen niet wat bij mij past voor nu
Hmm, nu twijfel ik weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenen
Als ik t alleenrecht wil moet ik wat meer dokken maar dat hoeft nietZoals blijkt geven de meesten de voorkeur aan straks en zakelijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net het probleem gevonden, dus kan nu gaan bouwen![]()
[..]die snapte ik al
Dankjequote:
OMGquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
http://fc08.deviantart.ne(...)heme_by_lorius08.jpg
Dat gaat mijn schrijf blog worden denk ik
Mijn god.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik vind hem al 5 minuten leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn god.
Leuk voor 1 min, daarna massive brain injury.
Kijk dat kan ik waarderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?quote:
http://vandelaydesign.com(...)otographer-websites/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik waarderen
[..]
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?
Stel ik word ooit een goede fotograaf (:')) dan is er een dikke kans dat mijn site zakelijker en strakker wordt omdat dat voor klanten vaak een aantrekkelijkere omgeving is om rond te neuzen. Maar zolang het alleen wat vrienden en verdwaalde fotters zijn, mag het lekker vrolijk en chaotisch
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik waarderen
[..]
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?
Stel ik word ooit een goede fotograaf () dan is er een dikke kans dat mijn site zakelijker en strakker wordt omdat dat voor klanten vaak een aantrekkelijkere omgeving is om rond te neuzen. Maar zolang het alleen wat vrienden en verdwaalde fotters zijn, mag het lekker vrolijk en chaotisch
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sitesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Het laden lijkt alleen wel lang te duren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Een website hoeft niet heel moeilijk te zijn![]()
Heb mijne ook easy gedaan (iWeb met flash-gallery)en ben wel tevreden
Mijn god...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sites
"waar wij éénmansbedrijf, een jong ik ben pas 43 en dynamisch de hele dag Radio-Veronica bedrijf, precies dàt maken plat Open Source CMS in een alternatief kleurtje wat bij U "U", ja, want U bent niet jong & dynamisch past! We hebben veel ervaring met de nieuwste nog niemand gebruikt het technieken, zoals bijvoorbeeld Twitter al oud & totaal ongeschikt om te adverteren, maar het bekt lekker, en we verdienen er goed aan. Bel ons nu op 06-123 456 78 of mail ons vandaag nog op TotaalGekDesing@yahoo.com"
Vandaar mijn vragen ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Puala het volgende:
wtf
Edit: http://schrijven.puala.nl/ Ben al een eind op weg, nu nog ff helemaal afronden en dan ga ik maar eens slapen. Al denk ik dat ik ga dromen over html, css en php. Oh en kees, want die helpt me![]()
Ze bestaan echt, retecool heeft er zefs een wiki over: http://wiki.retecool.com/index.php/Desingquote:
Even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?
Same here.. En als je even naar boven scrolled komt de copyright tekst ook in de voeten te staanquote:
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtquote:
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtJe moet alleen wel oppassen dat je niet al te gekke dingen gaat doen (wat je vaak wel ziet in de creatieve wereld) want dan loop je het risico dat mensen je site niet snappen
Zoals overmatig gebruik van Flash animaties die niets aan de inhoud toevoegen.
En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
En nu moet ie kloppen en moet je nog steeds geen voeten hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie geen voeten meer.
en boven is er een blokje versprongen.
Zowel links als rechts.
tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Hé die heeft ook geen voeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt jou dan weer op
Zo'n lekker wijf
Hoiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie net een grote teen in de verte.quote:
Dat heb ik nog gedaan in mijn propedeuse jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.
In mijn propedeuse jaar heb ik wel techniek gehad (HTML, CSS, PHP), maar dat doe ik eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef Puala het volgende:
Kremers, heb je toevallig ook nog verstand van het bouwen zelf?
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mij![]()
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........
Tieten daarintegen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]Tieten en wijn willen!
Oke volgens mij is het tijd dat ik ga slapen
Ik drink de jouwe wel opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn van
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgordequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Ja dat wilden we een jaar terug al doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik drink de jouwe wel op
Wanneer gingen wij nu eens daten?
Ja vrouwen he..............quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat wilden we een jaar terug al doen![]()
Dat gaan we ook doen, maar eerst even mijn afstuderen echt opstarten dat dat looptEn dan in het voorjaar met mooi weer gaan shooten
Bedankt, maar ik heb toch een voorkeur voor de omgekeerde volgorde danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgorde!) hebben hoor
.
Gister een stukje gereden (met Engels kenteken![]()
), wat een beest
. Wat een geweld
. Remmetjes doen 't zoals het hoort trouwens, mijn werk is niet voor niets geweest.. wat een remvermogen
.
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vrouwen he..............
Maar is goedjij nog even hard studeren (ik nog 4 jaar
)
Al klaar om 40 uur per week te gaan werken?
Je bent al een tijdje bezig, dat is waarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurIk heb het na bijna 8 jaar wel even gezien hoor
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Chanty het volgende:
"Als het clair-obscur op was gezet, had 't mij meer geboeid."
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen compliment........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaar.
Tof P is er ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef didotcicero het volgende:
Hey
Ik ook vanaf half 8 ws. Als je rond half 6 daar bent, kan je Ceasar Zuiderwijk nog schieten. Ga ik niet redden.
Vergeet je fotovest niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Da's niet makkelijk. Da's een verschrikkelijk lekker dingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeker wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Ik zal er een hurenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeker wetenIk ga tussendoor wel ff chinezen een deurtje verder
Snurk zequote:
Yupquote:
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupDoet ook surinaams voer btw
Ik moet dus om 12:30 al aanwezig zijn
Er lopen vier fotografen rond op dat kleine rotstukkie cafe
Yup, maar dan niet in de parkeergarage zetten....dump je auto hier ergens:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...
Na 18:00 was het gratis parkeren toch?
Timelapse je 'm tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
Parkeergarage of Transferium dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
t is het een of het ander hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat gaan jullie weer snel. Heb ik een avond een vriendin op bezoek mis ik ineens een hoop interessante onderwerpen, websites, bier en tieten.
Eerst zo maar even sporten om het hoofd leeg te krijgen, misschien dat ik later nog wel met een zinnigere bijdrage kom
Ben gerust, ik had ook bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:42 schreef Chanty het volgende:
t is het een of het ander heOf je hebt een sociaal leven, of je hebt websites, bier en tieten
ik werd wakker gemaakt door spelende katten waarvan opeens het leuk vind om in de gordijnen te klimmen en zich dan te laten vallen op een plek met veel puntige dingenquote:
suicide-catquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik werd wakker gemaakt door spelende katten waarvan opeens het leuk vind om in de gordijnen te klimmen en zich dan te laten vallen op een plek met veel puntige dingen
ja. Nogalquote:
Oplossing: kat afstraffen en de puntige dingen opbergenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja. NogalElke keer krijg ik een hartverzakking
nou. Dat hoekige ding is mijn nachtkastje en het gebeurt als ik half wakker ben. Ik ben niet op mijn wakkerst danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oplossing: kat afstraffen en de puntige dingen opbergen
Ohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
nou. Dat hoekige ding is mijn nachtkastje en het gebeurt als ik half wakker ben. Ik ben niet op mijn wakkerst dan
houten kastjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
OhNou dan moeten ze er maar goed opspringen
Hoop trouwens dat je plaat niet van glas is. Die kat van die vriend heeft vorige week de glasplaat van het nachtkastje gemold toen ie erop sprong
lomp beest dat het is.
Hier een krolse poes in huis omdat we weer een nestje gaan nemen. Nikx wakker worden, gewoon niet kunnen slapenquote:
Oehhh wel liev straks weer van die pluizige hummelsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hier een krolse poes in huis omdat we weer een nestje gaan nemen. Nikx wakker worden, gewoon niet kunnen slapen. Net ringen uitgezocht en locatie geregeld. Weer wat dingen afvinken
.
Jeps, straks weer nestje pluizebolletjes hier. Morgen gaat An een pasrondje doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehhh wel liev straks weer van die pluizige hummels
Grappig, ik zei net dat ik binnenkort echt die trouwjurk moet gaan passen die ik een jaar terug al op het oog hadMaar ik heb nog wat meer tijd dan jullie gelukkig
Gefeliciteerd nog trouwens
Ik las 'ontluchten'en ik dacht gelijk aan iemand bij wie de CV gedaan moet worden. Maar je had het over een motorvoertuig dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ook hier.
Vanavond de koppeling ontlucht (klotewerk) en natuurlijk even een blokje om gedaan om te kijken of het het beoogde resultaat had. Ja dus.
Probleem was dat hij niet goed in z'n vrij wilde, dus ik dacht: misschien ontkoppelt hij niet helemaal. Bleek inderdaad zo te zijn.
Verwarming ontluchten kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik las 'ontluchten'en ik dacht gelijk aan iemand bij wie de CV gedaan moet worden. Maar je had het over een motorvoertuig dus
Den Bosch mocht je in de buurt wezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef RonaldV het volgende:
Ze leest mee, en ik hoor net dat het al gebeurd is bij haar. Al ben je welkom bij de buren!
Daar kom ik alleen als 't zomer isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Den Bosch mocht je in de buurt wezen
Ja, stel je voor dat iemand gestruikeld was over alle troep die hier op de grond ligt terwijl hij het lichtknopje probeerde te vinden!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
HiMaar goed dat ik het licht niet uitgedaan heb
Tijd om die rotzooi dan eens op te ruimen zegquote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand gestruikeld was over alle troep die hier op de grond ligt terwijl hij het lichtknopje probeerde te vinden!
Dan blijf ik bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om die rotzooi dan eens op te ruimen zeg
Dus? Doe je als mod zijnde ook eens wat nuttigsquote:
Je moest eens weten hoe nuttig ik me gemaakt heb vandaag!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Doe je als mod zijnde ook eens wat nuttigs
Dat wordt wachten tot 6 juni 2011quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, straks weer nestje pluizebolletjes hier. Morgen gaat An een pasrondje doen. Ben benieuwd naar jouw jurk!
En even een minder puntje: heb gvd lekkage.
Uit de luchtquote:Op zondag 24 januari 2010 09:39 schreef fFarl het volgende:
Môgge.
(doet gordijn open)
Huh, meer dan tien centimeter sneeuw? Kompdadanvedaan?
Een sloot staat ook nooit helemaal stil... en bevriest ook. Druppelen werkt dus denk ik niet... Vol open wellicht wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Ik ben weer bang voor mijn pijpen!
Als ik nu snachts de kraan heel zachtjes laat druppelen, dan bevriest het niet toch???
Druppelen zet geen zoden aan de dijk, vol open zetten waarschijnlijk ook niet echt. Alhoewel je het dan wel wat uitstelt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Als ik nu snachts de kraan heel zachtjes laat druppelen, dan bevriest het niet toch???
Laat je bad maar vollopen voor de zekerheidquote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Dan kan ze schaatsen in huis!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat je bad maar vollopen voor de zekerheid
Ik ga zo nog ff een stukje raggen op de mountainbike denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n fietstocht vandaag maar ingekort. Regen en +1 graad is niet lekker als het kouder aan het worden is. Dat kan erg pijnlijk worden.
Heb je Hakkepelita's eronder liggen?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff een stukje raggen op de mountainbike denk ik.
Prettigquote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
[ [url=http://www.bestekeus.nl/images/products/8712581464219_Philips_LCD_TV_42PFL7404H.jpg]afbeelding ]
[/url]
Zo...hoe bevalt de vakantie? Lekker uitgeslapen?quote:
Zo da's een grote afstandsbedieningquote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
[ [url=http://www.bestekeus.nl/images/products/8712581464219_Philips_LCD_TV_42PFL7404H.jpg]afbeelding ]
[/url]
Goed, maar ben veel te druk om echt te kunnen ontspannen.quote:
Ik heb een nachtje achter de rug van 5 uur, dus viel wel meequote:Lekker uitgeslapen?
Dat wel, want lig nu nog in bedquote:Luiwammes
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef Puala het volgende:
Goed, maar ben veel te druk om echt te kunnen ontspannen.
Ik max. vier uurquote:Ik heb een nachtje achter de rug van 5 uur, dus viel wel mee![]()
Ik leef nogquote:Maar hoe is het met jou?
Jawelquote:
Ja ik las het.quote:[..]
Ik max. vier uur
quote:[..]
Ik leef nogHet kan beter, maar ik mag niet mopperen
Soms wordt er gewerktquote:
Oeh dat klinkt heerlijk ontspannen. Ik moet vanavond naar mijn EHBO-herhalingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Knuffelen is goedJe zou er bijna wakker voor worden
![]()
Tot op heden ben ik iig nog wakker
Vanavond een bak foto's uitzoeken en dan samen met de katten op de bank crashen
Nou....mond op mond-beademing met een leuke meid.....quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt heerlijk ontspannen. Ik moet vanavond naar mijn EHBO-herhalingReanimatie, jippie
Zeker weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, je site is best tof geworden zo Puala
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dankjewelquote:
Goeie tipquote:Op maandag 25 januari 2010 15:35 schreef -gt- het volgende:
[..]
alleen even aangeven dat linkjes in nieuw venster geopend moeten worden ( vooral de linkjes naar PdH enzo )
We gaan vanavond even kijken dusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Tipje: Geef de pagina op http://www.puala.nl/ ook even een naampje, ding heet nu "Untitled document" in mijn tabjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Goeie tipNu nog even zoeken waar dat ook al weer moet
Edit: Fixed
Niet automatisch nee, heb je een programma voor nodig idd.quote:
quote:NTFS (New Technology File System) is het bestandssysteem dat gebruikt wordt door Microsoft Windows NT en zijn opvolgers (Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008 en Windows 7).
NTFS is gebaseerd op HPFS, het bestandssysteem dat door Microsoft en IBM is ontwikkeld voor OS/2 als een vervanging voor het oudere FAT-bestandssysteem dat MS-DOS gebruikte. HPFS heeft enkele verbeteringen ten opzichte van FAT, zoals de ondersteuning van "metagegevens" en bestandsbeveiliging. Bovendien maakt het gebruik van bepaalde gegevensstructuren die de prestaties, betrouwbaarheid en gebruik van schijfruimte verbeteren. NTFS voegde hier zaken als beveiliging aan toe.
NTFS is een filesysteem van Microsoft he. Windows kan ook geen HFS+ aan. NTFS schijven lezen kan overigens wel, en schrijven kan als het om een netwerkschijf gaat.quote:
Alleen wel lastig als je een (externe) harde schijf hebt met NTFS er op. dan zul je toch iets moeten hebben om te vertalenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
NTFS is een filesysteem van Microsoft he. Windows kan ook geen HFS+ aan. NTFS schijven lezen kan overigens wel, en schrijven kan als het om een netwerkschijf gaat.
Maar goed, als je een Mac hebt kun je beter het systeem van Mac OS gebruiken.
Ohja, das wel een goeie. Als ik morgen thuis ben en ik denk er aan zal ik het doenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tipje: Geef de pagina op http://www.puala.nl/ ook even een naampje, ding heet nu "Untitled document" in mijn tabjes.
Die heb ik dan weer niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Erasmo het volgende:
En als je dan gelijk die blauwe kaders weghaalt
Wel in IE8quote:
daar zijn avonden juist bijzonder geschikt vor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Xilantof het volgende:
Toch een aparte avondbezigheid... Het onderzoeksrapport van de stagiair beoordelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |