jalbum?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..
Wordt dus een joomla of ook gewoon wordpress
Dat wist ik al toen ik het idee kreeg voor het cadeauquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die gaan echt een hele leuke tijd hebben(dit was een verjaardagscadeau van mij voor Ramon)
De auto's zelf vind ik ook niet zo hoor.....behalve dat ik ze wel gewoon echt mooi kan vinden.
Sauna is ook lekkergeniet er van!
Dat ziet er wel tof uitquote:
Morgen van 14:00 tot 00:00. Er staan 11 bands geprogrammeerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Erasmo het volgende:
P, misschien kom ik ff langs, moet morgen toevallig in Rotterdam zijn.
Van hoe tot hoe laat?
Niets mis met Wordpress icm NextGenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..
Wordt dus een joomla of ook gewoon wordpress
Er staat leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Die TT he? Over welke goede bands hebben we het dan?
Wel ik verwacht wel voor middernacht klaar te zijn in Rotterdamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen van 14:00 tot 00:00. Er staan 11 bands geprogrammeerdhttp://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43012605
Het is een cafe. Gratis entree en zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel ik verwacht wel voor middernacht klaar te zijn in Rotterdam![]()
Kan ik ook mijn camera meenemen?
Ik huur wel een 0.95 danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een cafe. Gratis entree en zoDus denk het wel
Hou er alleen rekening met dat het veel rood licht is. Belichting is meestal ontzettend brak maar met 2.8 en 1.8 moet je een eind kunnen komen
Moet zeggen dat ik Wordpress van de week nog maar geupdate heb, ging van 1.6 naar 1.9 geloof ik.. Nooit echt verdiept in de plugins omdat ik had wat ik op dat moment wou.. Vond het ook een ellende om menu's aan te maken toen, misschien maar is kijken wat je nu met wordpress kanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets mis met Wordpress icm NextGenIk gebruik niets anders op mijn blog
Je kan er bovenop staan als je wiltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik huur wel een 0.95 dan![]()
Hoe dichtbij kun je komen? 30, 50 of 85 mm
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Timmos het volgende:
Jou .NL site is een goed voorbeeld van wat ik zou willen +/-
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef Cryothic het volgende:
Dus, het halve politiecorps purmerend staat hier beneden:
[ afbeelding ]
In alle gradaties.
Ik zie iemand met een zwart stofje op de schouder met 1 streep.
Een aantal met een zwart stofje op de schouder met t politielogo.
En ook 1, met 1 geel streepje, maar zonder zwart stofje er onder. Valt dus helemaal niet op, op zo'n gele jas.
niks... echt niet, nou... beetje moeten lachen toen twee bondkraagjes een grote kale motoragent een beetje heen en weer begonnen te duwen. En een duitser die met 100 euro naar t busje kwam lopen. Verder niks... zit gewoon te werken, ruim onder de maximaal toegestane snelheid, dus daar zal ik niet voor aangehouden wordenquote:
Zoiets meen ik al is gelezen te hebben ergenst.. Krijg je er van als je FOK! al lange tijd bezoekt, al een hele lading SC's en vele andere topics heb meegelezen, maar je nooit iets post zodat je geen tvp's heb om terug te zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThanksDat is vooral zelf PHP-bak-werk met tekstfiles als databaseje.
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zoiets meen ik al is gelezen te hebben ergenst.. Krijg je er van als je FOK! al lange tijd bezoekt, al een hele lading SC's en vele andere topics heb meegelezen, maar je nooit iets post zodat je geen tvp's heb om terug te zoeken..
't Zou niet moeilijk mogen zijn.. Een index met 4/5 categorieën met daarbij foto's en een contactoptie
't Enigste wat ik kan is CSS een beetje aanpassen (en dat lukt nooit in 1 keer) en wat HTML aanpassen, daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt't Is ook niet lastig. Mijn PHP-scripts doen in feite niet anders dan een HTML-tabel genereren, dus als je je layout goed bedenkt en zo..... ik moet er wel bij zeggen dat dit niet allemaal gebruik maakt van de meest moderne opties en zo. 't Is gewoon plain old style HTML.
Misschien moet je gewoon ff bedenken wat je precies wil en dan contact opnemen en dan kijken we wel ff of ik je kan helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
't Enigste wat ik kan is CSS een beetje aanpassen (en dat lukt nooit in 1 keer) en wat HTML aanpassen, daar blijft het ook bij.. Dus wellicht dat Jalbum voor mij gewoon het makkelijkste is
..
Heb ook een rare? voorkeur voor sites waar niet gescrolled moet worden, wat bij jou site dus ook weer een pluspunt is.. Een site als deze vind ik ook netjes, maar moet gescrolled worden dus liever niet..
Zucht, keuzes
Welkomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Daag!Ik ben RonaldV,. Ik dacht ik laat me ook eens zien in DIG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |