Dankejwelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best wel ok eigenlijkEn jij beterschap
Zodra ik een baan heb, mag tquote:
quote:
Ik heb gewoon mijn MP3-verzameling op schijf bij mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Geen 538 aan, maar lekker youtube muziek die ik zelf kies.
Nee, dan komt mijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Knuffelen is goed
Kom je ook morgenmiddag?
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zodra ik een baan heb, mag tNu eerst wat andere prio's: auto, mijn site en meot nog altijd een sensorreinigingssetje kopen. Daar heb ik braaf geld voor aan de kant gezet.
Bofkontquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
Uiteraardquote:
Jammerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
UiteraardOh en ik zit krap bij kas, dus een reis richting de andere kant van het land zit er tot eind februari niet in
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Wat leer je daarvan? Juistem....niet gaan wandelen in de pauzequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, loop ik door de stad in de pauze zijn we ineens een heel topic verder
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
Op vrijdagmiddag zijn dat dus geen grappen hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat ik er geen 144 van gemaakt hebt, dan zou je helemaal confuus zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit jij nou potverdikkie aan mijn topictitels?![]()
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dan komt mijnlangs om de rolgordijnen op te hangen
![]()
[..]
Wat wil je voor site? Ik wil wel helpen?
Oke, mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Wordt wel een heeeeele toffe site met vooral foto's
Die maak je toch zelf? En anders vraag je toch een FOK!-DIG progger om CSS te knoeien...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Das lief maar mijn beste vriend gaat daar al mee aan de slag, moet alleen de template kopen
Hij mag er wel iets voor doen dat ie hier drie maanden heeft gewoond en ik stad en land afkachel om hem in het ziekenhuis op te zoekenquote:
IK maak die sowieso niet zelf, en waarom zou ik iets zelf maken wat veel meer tijd kost als ik iets tofs heb gezien dat al een heel eind klaar is? Verder nog genoeg te doen voor die site dus als er al een template ligt die goed is scheelt dat weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die maak je toch zelf? En anders vraag je toch een FOK!-DIG progger om CSS te knoeien...
Haha, ja daar heb je gelijk in. Maar template kopen is onzin hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij mag er wel iets voor doen dat ie hier drie maanden heeft gewoond en ik stad en land afkachel om hem in het ziekenhuis op te zoeken
Kopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Arch, flashquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef Chanty het volgende:
http://www.templatemonster.com/website-templates/25363.html
Jullie schudden zoiets zo uit je mouw?
succesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Puala het volgende:
Tijd voor een rijlesje (de 2 na laatste)
Arch, überhauptquote:
Amen.quote:
Dit wordt al wat moeilijker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef Chanty het volgende:
http://www.templatemonster.com/website-templates/25363.html
Jullie schudden zoiets zo uit je mouw?
Dank je, gelukkig ben ik jou nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Arch, überhaupt![]()
![]()
Zou me doodschamen met zo "iets"
Nee geen geluidjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit wordt al wat moeilijker.
Maar je gaat toch niet die met geluidjes nemen he??
Er is gewoon nog een hoop aan te passen dat het een goed werkbare site wordt. Maar er is dus nog genoeg te doen en aangezien die vriend het voor nop doet, kan ik op z'n minst zorgen dat er al een basis is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Amen.
Dat gaat je een hoop tijd kosten als je achteraf weer iets aangepast wilt hebben.
Niet zo 123 ondersteuning voor vorige/volgende knop van je browser volgens mij?
Niet lekker te crawlen door google (of andere zoekmachines)
Doe mij maar lekker html/css/js (jquery please)
Dat vind ik ook heel goed van jou dat je je eigen stijl wil kezen. Maar die template vind ik juist helemaal niet bij jou passenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik jou niet
Ik wil nu eenmaal geen standaard website en ik wil iets dat bij mij past. Dit dus, vrolijk, speels, kleurrijk en niet een in een dozijn.
Dat geeft dan weer aan dat je me totaal niet kentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel goed van jou dat je je eigen stijl wil kezen. Maar die template vind ik juist helemaal niet bij jou passenIk had een meer zakelijk en strakker geheel verwacht.
Rob gaat zaterdag, samen met pap en mijn broertje, kerstcadeautje van mij en mamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Top Gear Live was zo cool gisteren
Geen geweldige foto's kunnen maken maar wel leuke kiekjes
De golden tickets waren het toch wel waard, mooie plaatsen en een kijkje achter de schermen was ook leuk
Nu weer verder studeren
Die gaan echt een hele leuke tijd hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Rob gaat zaterdag, samen met pap en mijn broertje, kerstcadeautje van mij en mamEn wij gaan dan lekker de sauna in, niet echt mijn ding die auto's
Dat dus.. Heb simpel wordpress iets nu om zo nu en dan wat nieuws er op te gooien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. Wil een simpel portfolio ding waar ik zo nu en dan een foto bij kan gooien.. Maar inspiratieloos en zeer weinig kennis van html/php/css en geen budget om iemand iets te laten doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:11 schreef EchnaDarr het volgende:
hmm, ik moet ook nog een keer aan een site werken. Tijd zat, maar niet daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |