Tof P is er ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef didotcicero het volgende:
Hey
Ik ook vanaf half 8 ws. Als je rond half 6 daar bent, kan je Ceasar Zuiderwijk nog schieten. Ga ik niet redden.
Vergeet je fotovest niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Da's niet makkelijk. Da's een verschrikkelijk lekker dingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Ik zeker wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Ik zal er een hurenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeker wetenIk ga tussendoor wel ff chinezen een deurtje verder
Snurk zequote:
Yupquote:
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupDoet ook surinaams voer btw
Ik moet dus om 12:30 al aanwezig zijn
Er lopen vier fotografen rond op dat kleine rotstukkie cafe
Yup, maar dan niet in de parkeergarage zetten....dump je auto hier ergens:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...
Na 18:00 was het gratis parkeren toch?
Timelapse je 'm tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
Parkeergarage of Transferium dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
t is het een of het ander hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat gaan jullie weer snel. Heb ik een avond een vriendin op bezoek mis ik ineens een hoop interessante onderwerpen, websites, bier en tieten.
Eerst zo maar even sporten om het hoofd leeg te krijgen, misschien dat ik later nog wel met een zinnigere bijdrage kom
Ben gerust, ik had ook bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:42 schreef Chanty het volgende:
t is het een of het ander heOf je hebt een sociaal leven, of je hebt websites, bier en tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |