Hoiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Ik zie net een grote teen in de verte.quote:
Dat heb ik nog gedaan in mijn propedeuse jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.
In mijn propedeuse jaar heb ik wel techniek gehad (HTML, CSS, PHP), maar dat doe ik eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef Puala het volgende:
Kremers, heb je toevallig ook nog verstand van het bouwen zelf?
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mij![]()
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........
Tieten daarintegen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]Tieten en wijn willen!
Oke volgens mij is het tijd dat ik ga slapen
Ik drink de jouwe wel opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn van
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgordequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Ja dat wilden we een jaar terug al doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik drink de jouwe wel op
Wanneer gingen wij nu eens daten?
Ja vrouwen he..............quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat wilden we een jaar terug al doen![]()
Dat gaan we ook doen, maar eerst even mijn afstuderen echt opstarten dat dat looptEn dan in het voorjaar met mooi weer gaan shooten
Bedankt, maar ik heb toch een voorkeur voor de omgekeerde volgorde danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgorde!) hebben hoor
.
Gister een stukje gereden (met Engels kenteken![]()
), wat een beest
. Wat een geweld
. Remmetjes doen 't zoals het hoort trouwens, mijn werk is niet voor niets geweest.. wat een remvermogen
.
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vrouwen he..............
Maar is goedjij nog even hard studeren (ik nog 4 jaar
)
Al klaar om 40 uur per week te gaan werken?
Je bent al een tijdje bezig, dat is waarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurIk heb het na bijna 8 jaar wel even gezien hoor
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Chanty het volgende:
"Als het clair-obscur op was gezet, had 't mij meer geboeid."
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen compliment........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaar.
Tof P is er ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef didotcicero het volgende:
Hey
Ik ook vanaf half 8 ws. Als je rond half 6 daar bent, kan je Ceasar Zuiderwijk nog schieten. Ga ik niet redden.
Vergeet je fotovest niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Da's niet makkelijk. Da's een verschrikkelijk lekker dingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeker wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Ik zal er een hurenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeker wetenIk ga tussendoor wel ff chinezen een deurtje verder
Snurk zequote:
Yupquote:
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupDoet ook surinaams voer btw
Ik moet dus om 12:30 al aanwezig zijn
Er lopen vier fotografen rond op dat kleine rotstukkie cafe
Yup, maar dan niet in de parkeergarage zetten....dump je auto hier ergens:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...
Na 18:00 was het gratis parkeren toch?
Timelapse je 'm tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
Parkeergarage of Transferium dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
t is het een of het ander hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat gaan jullie weer snel. Heb ik een avond een vriendin op bezoek mis ik ineens een hoop interessante onderwerpen, websites, bier en tieten.
Eerst zo maar even sporten om het hoofd leeg te krijgen, misschien dat ik later nog wel met een zinnigere bijdrage kom
Ben gerust, ik had ook bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:42 schreef Chanty het volgende:
t is het een of het ander heOf je hebt een sociaal leven, of je hebt websites, bier en tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |