Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik waarderen
[..]
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?
Stel ik word ooit een goede fotograaf () dan is er een dikke kans dat mijn site zakelijker en strakker wordt omdat dat voor klanten vaak een aantrekkelijkere omgeving is om rond te neuzen. Maar zolang het alleen wat vrienden en verdwaalde fotters zijn, mag het lekker vrolijk en chaotisch
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sitesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Het laden lijkt alleen wel lang te duren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Een website hoeft niet heel moeilijk te zijn![]()
Heb mijne ook easy gedaan (iWeb met flash-gallery)en ben wel tevreden
Mijn god...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sites
"waar wij éénmansbedrijf, een jong ik ben pas 43 en dynamisch de hele dag Radio-Veronica bedrijf, precies dàt maken plat Open Source CMS in een alternatief kleurtje wat bij U "U", ja, want U bent niet jong & dynamisch past! We hebben veel ervaring met de nieuwste nog niemand gebruikt het technieken, zoals bijvoorbeeld Twitter al oud & totaal ongeschikt om te adverteren, maar het bekt lekker, en we verdienen er goed aan. Bel ons nu op 06-123 456 78 of mail ons vandaag nog op TotaalGekDesing@yahoo.com"
Vandaar mijn vragen ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Puala het volgende:
wtf
Edit: http://schrijven.puala.nl/ Ben al een eind op weg, nu nog ff helemaal afronden en dan ga ik maar eens slapen. Al denk ik dat ik ga dromen over html, css en php. Oh en kees, want die helpt me![]()
Ze bestaan echt, retecool heeft er zefs een wiki over: http://wiki.retecool.com/index.php/Desingquote:
Even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?
Same here.. En als je even naar boven scrolled komt de copyright tekst ook in de voeten te staanquote:
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtquote:
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtJe moet alleen wel oppassen dat je niet al te gekke dingen gaat doen (wat je vaak wel ziet in de creatieve wereld) want dan loop je het risico dat mensen je site niet snappen
Zoals overmatig gebruik van Flash animaties die niets aan de inhoud toevoegen.
En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
En nu moet ie kloppen en moet je nog steeds geen voeten hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie geen voeten meer.
en boven is er een blokje versprongen.
Zowel links als rechts.
tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Hé die heeft ook geen voeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt jou dan weer op
Zo'n lekker wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |