Zal t later nog eens rustig doorkijken maar wat ik nu zoals zie staan is toch wat ik noem: standaardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/themes/
http://topwpthemes.com/
http://www.wordpressthemes.nl/
Genoeg sites om layouts op de vinden
Ja, maar een beetje programmeur bouwt beide naadloos inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je zowel een portfolio als een weblog wilt hosten kun je dat beter op aparte software doen. Zelf gebruik ik WordPress voor mijn blog, en imagevue voor mijn gallery.
Veel kant en klare worspress themes zijn ook niet echt geschikt voor fotogallerijen, enige die ik ben tegengekomen is betaald.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zal t later nog eens rustig doorkijken maar wat ik nu zoals zie staan is toch wat ik noem: standaard
Mja kan er niks aan doen maar ik vind de ontwerpen niet echt heel spectaculairquote:
Wat je dan beter kunt doen is een website op basis van Joomla maken. Joomla is veel uitgebreider dan WordPress en ook gratis te gebruiken, plus dat je ook daar honderden gratis thema's voor hebt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje programmeur bouwt beide naadloos in
Als je gaat googlen op wordpress theme dan kom je op genoeg uit, maar als je liever geld betaald en dan die layout gaat customizen.. ik vind het prima. Wilde alleen deze optie ook even aandragenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja kan er niks aan doen maar ik vind de ontwerpen niet echt heel spectaculairAllemaal vrij rechttoe rechtaan. Kennelijk heb ik een heel andere smaak dan de meeste mensen
En programmeren is zijn werk dus ik twijfel er niet aan dat hij de hele toko netjes in elkaar bouwt op een goed functionerende manier
Hmm, joomla werkte bij mij niet lekker. Dus geen ervaring meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat je dan beter kunt doen is een website op basis van Joomla maken. Joomla is veel uitgebreider dan WordPress en ook gratis te gebruiken, plus dat je ook daar honderden gratis thema's voor hebt.
Als je dat met WordPress gaat doen dan moet je behoorlijk wat gaan lopen aanpassen. En de vraag is of het soepel blijft lopen met tig gallery's
Ik ga er ook zeker nog uitgebreider naar kijken zoals ik net al zei. Maar wat ik tot nu toe gezien heb, daar word ik gewoon niet warm van, dan betaal ik liever wat geld voor een template die ik wel tof vind jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op wordpress theme dan kom je op genoeg uit, maar als je liever geld betaald en dan die layout gaat customizen.. ik vind het prima. Wilde alleen deze optie ook even aandragen
$61 (dacht ik) vind ik niet zoveel ook.. Voor een exclusieve Chanty layoutquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga er ook zeker nog uitgebreider naar kijken zoals ik net al zei. Maar wat ik tot nu toe gezien heb, daar word ik gewoon niet warm van, dan betaal ik liever wat geld voor een template die ik wel tof vind ja
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
$61 (dacht ik) vind ik niet zoveel ook.. Voor een exclusieve Chanty layout
Hmm, ik hoop dat je mij niet onder de meeste schaaltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenen
Als ik t alleenrecht wil moet ik wat meer dokken maar dat hoeft nietZoals blijkt geven de meesten de voorkeur aan straks en zakelijk
Geen idee, daar oordeel ik over als je site af isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat je mij niet onder de meeste schaalt
Ik heb net het probleem gevonden, dus kan nu gaan bouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen idee, daar oordeel ik over als je site af is
quote:Overigens voor de duidelijkheid: standaard is niet per definitie niet mooi, saai of wat dan ook. Het is alleen niet wat bij mij past voor nu
Hmm, nu twijfel ik weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik het in elk geval niet tekenen
Als ik t alleenrecht wil moet ik wat meer dokken maar dat hoeft nietZoals blijkt geven de meesten de voorkeur aan straks en zakelijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net het probleem gevonden, dus kan nu gaan bouwen![]()
[..]die snapte ik al
Dankjequote:
OMGquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
http://fc08.deviantart.ne(...)heme_by_lorius08.jpg
Dat gaat mijn schrijf blog worden denk ik
Mijn god.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik vind hem al 5 minuten leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn god.
Leuk voor 1 min, daarna massive brain injury.
Kijk dat kan ik waarderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?quote:
http://vandelaydesign.com(...)otographer-websites/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik waarderen
[..]
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?
Stel ik word ooit een goede fotograaf (:')) dan is er een dikke kans dat mijn site zakelijker en strakker wordt omdat dat voor klanten vaak een aantrekkelijkere omgeving is om rond te neuzen. Maar zolang het alleen wat vrienden en verdwaalde fotters zijn, mag het lekker vrolijk en chaotisch
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat kan ik waarderen
[..]
Emmm tsja, wie ben jij? wat wil je laten zien met je site? Is je doel zakelijk of prive/ hobby?
Stel ik word ooit een goede fotograaf () dan is er een dikke kans dat mijn site zakelijker en strakker wordt omdat dat voor klanten vaak een aantrekkelijkere omgeving is om rond te neuzen. Maar zolang het alleen wat vrienden en verdwaalde fotters zijn, mag het lekker vrolijk en chaotisch
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sitesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Het laden lijkt alleen wel lang te duren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Een website hoeft niet heel moeilijk te zijn![]()
Heb mijne ook easy gedaan (iWeb met flash-gallery)en ben wel tevreden
Mijn god...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik het marketing boek volg, dan heb je helemaal gelijk. Al kom je dan wel al gauw op de echte Desing™ TM van Retecool sites
"waar wij éénmansbedrijf, een jong ik ben pas 43 en dynamisch de hele dag Radio-Veronica bedrijf, precies dàt maken plat Open Source CMS in een alternatief kleurtje wat bij U "U", ja, want U bent niet jong & dynamisch past! We hebben veel ervaring met de nieuwste nog niemand gebruikt het technieken, zoals bijvoorbeeld Twitter al oud & totaal ongeschikt om te adverteren, maar het bekt lekker, en we verdienen er goed aan. Bel ons nu op 06-123 456 78 of mail ons vandaag nog op TotaalGekDesing@yahoo.com"
Vandaar mijn vragen ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wat voor soort fotografie je dan wilt gaan aanbieden. De stijl van de site moet passen bij de rest van het bedrijf en de kernpunten waar je voor staat (je propositie en USP's zeg maar).
Ander punt is dat je de site niet voor jezelf, maar voor je klanten maaktDe fout die vaak gemaakt wordt is dat bedrijven iets neerzetten wat ze zelf mooi vinden, terwijl zij helemaal niet de doelgroep van de site zijn.
Als het voor privé doeleinden is maakt het niet zo heel veel uit.
This concludes the online-marketing lesson for today
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Puala het volgende:
wtf
Edit: http://schrijven.puala.nl/ Ben al een eind op weg, nu nog ff helemaal afronden en dan ga ik maar eens slapen. Al denk ik dat ik ga dromen over html, css en php. Oh en kees, want die helpt me![]()
Ze bestaan echt, retecool heeft er zefs een wiki over: http://wiki.retecool.com/index.php/Desingquote:
Even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij sluit alleen niet goed aan bij mij beneden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er hele verkeerde gedachtes bij kreeg.. print screen?
Same here.. En als je even naar boven scrolled komt de copyright tekst ook in de voeten te staanquote:
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtquote:
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je moet kijken naar wat je klant verwachtJe moet alleen wel oppassen dat je niet al te gekke dingen gaat doen (wat je vaak wel ziet in de creatieve wereld) want dan loop je het risico dat mensen je site niet snappen
Zoals overmatig gebruik van Flash animaties die niets aan de inhoud toevoegen.
En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
En nu moet ie kloppen en moet je nog steeds geen voeten hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie geen voeten meer.
en boven is er een blokje versprongen.
Zowel links als rechts.
tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het over een makkelijker onderwerp hebben?
Hé die heeft ook geen voeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt jou dan weer op
Zo'n lekker wijf
Hoiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie net een grote teen in de verte.quote:
Dat heb ik nog gedaan in mijn propedeuse jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En voor je het "live" stampt zou je een usability-check moeten doen. Sleep een complete no-no mee achter de PC, en laat hem/haar eens rondklikken. Een interface moet vooral duidelijk zijn, anders zijn ze bij je eerste pagina al gelijk weer weg. De meeste ontwerper-bouwers laten hun opdrachtgever alleen maar zien dat echt alles er in zit, en niet dat het ook eenvoudig te vinden is.
In mijn propedeuse jaar heb ik wel techniek gehad (HTML, CSS, PHP), maar dat doe ik eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef Puala het volgende:
Kremers, heb je toevallig ook nog verstand van het bouwen zelf?
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen makkelijk? Moeilijkste "onderwerp" dat er bestaat volgens mij![]()
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad wel een beetje moeilijk........
Tieten daarintegen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]Tieten en wijn willen!
Oke volgens mij is het tijd dat ik ga slapen
Ik drink de jouwe wel opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laat die wijn maar zitten, krijg ik hoofdpijn van
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgordequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies, wie heeft t nou over vrouwen. We willen tieten en bier
Oh wacht... ik ben geen man
Ja dat wilden we een jaar terug al doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik drink de jouwe wel op
Wanneer gingen wij nu eens daten?
Ja vrouwen he..............quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat wilden we een jaar terug al doen![]()
Dat gaan we ook doen, maar eerst even mijn afstuderen echt opstarten dat dat looptEn dan in het voorjaar met mooi weer gaan shooten
Bedankt, maar ik heb toch een voorkeur voor de omgekeerde volgorde danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen mogen 't ook wel over bier en tieten (denk aan de volgorde!) hebben hoor
.
Gister een stukje gereden (met Engels kenteken![]()
), wat een beest
. Wat een geweld
. Remmetjes doen 't zoals het hoort trouwens, mijn werk is niet voor niets geweest.. wat een remvermogen
.
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vrouwen he..............
Maar is goedjij nog even hard studeren (ik nog 4 jaar
)
Al klaar om 40 uur per week te gaan werken?
Je bent al een tijdje bezig, dat is waarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja graag, krijg ik tenminste geld en structuurIk heb het na bijna 8 jaar wel even gezien hoor
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Chanty het volgende:
"Als het clair-obscur op was gezet, had 't mij meer geboeid."
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen compliment........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zij lijkt op de vrouwelijke versie van Klaas-Jan Huntelaar.
Tof P is er ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef didotcicero het volgende:
Hey
Ik ook vanaf half 8 ws. Als je rond half 6 daar bent, kan je Ceasar Zuiderwijk nog schieten. Ga ik niet redden.
Vergeet je fotovest niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Da's niet makkelijk. Da's een verschrikkelijk lekker dingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeker wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He jij
Ik sta morgen wrs in het paard
Ik zal er een hurenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeker wetenIk ga tussendoor wel ff chinezen een deurtje verder
Snurk zequote:
Yupquote:
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupDoet ook surinaams voer btw
Ik moet dus om 12:30 al aanwezig zijn
Er lopen vier fotografen rond op dat kleine rotstukkie cafe
Yup, maar dan niet in de parkeergarage zetten....dump je auto hier ergens:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop er rond 3-4 uur te zijn...
Na 18:00 was het gratis parkeren toch?
Timelapse je 'm tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
Parkeergarage of Transferium dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Tot 18:00 wil ik het nog wel betalen, maar ik heb wel liever dat er ergens een camera op m'n auto gericht staat
t is het een of het ander hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat gaan jullie weer snel. Heb ik een avond een vriendin op bezoek mis ik ineens een hoop interessante onderwerpen, websites, bier en tieten.
Eerst zo maar even sporten om het hoofd leeg te krijgen, misschien dat ik later nog wel met een zinnigere bijdrage kom
Ben gerust, ik had ook bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:42 schreef Chanty het volgende:
t is het een of het ander heOf je hebt een sociaal leven, of je hebt websites, bier en tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |