ik werd wakker gemaakt door spelende katten waarvan opeens het leuk vind om in de gordijnen te klimmen en zich dan te laten vallen op een plek met veel puntige dingenquote:
suicide-catquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik werd wakker gemaakt door spelende katten waarvan opeens het leuk vind om in de gordijnen te klimmen en zich dan te laten vallen op een plek met veel puntige dingen
ja. Nogalquote:
Oplossing: kat afstraffen en de puntige dingen opbergenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja. NogalElke keer krijg ik een hartverzakking
nou. Dat hoekige ding is mijn nachtkastje en het gebeurt als ik half wakker ben. Ik ben niet op mijn wakkerst danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oplossing: kat afstraffen en de puntige dingen opbergen
Ohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
nou. Dat hoekige ding is mijn nachtkastje en het gebeurt als ik half wakker ben. Ik ben niet op mijn wakkerst dan
houten kastjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
OhNou dan moeten ze er maar goed opspringen
Hoop trouwens dat je plaat niet van glas is. Die kat van die vriend heeft vorige week de glasplaat van het nachtkastje gemold toen ie erop sprong
lomp beest dat het is.
Hier een krolse poes in huis omdat we weer een nestje gaan nemen. Nikx wakker worden, gewoon niet kunnen slapenquote:
Oehhh wel liev straks weer van die pluizige hummelsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hier een krolse poes in huis omdat we weer een nestje gaan nemen. Nikx wakker worden, gewoon niet kunnen slapen. Net ringen uitgezocht en locatie geregeld. Weer wat dingen afvinken
.
Jeps, straks weer nestje pluizebolletjes hier. Morgen gaat An een pasrondje doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehhh wel liev straks weer van die pluizige hummels
Grappig, ik zei net dat ik binnenkort echt die trouwjurk moet gaan passen die ik een jaar terug al op het oog hadMaar ik heb nog wat meer tijd dan jullie gelukkig
Gefeliciteerd nog trouwens
Ik las 'ontluchten'en ik dacht gelijk aan iemand bij wie de CV gedaan moet worden. Maar je had het over een motorvoertuig dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ook hier.
Vanavond de koppeling ontlucht (klotewerk) en natuurlijk even een blokje om gedaan om te kijken of het het beoogde resultaat had. Ja dus.
Probleem was dat hij niet goed in z'n vrij wilde, dus ik dacht: misschien ontkoppelt hij niet helemaal. Bleek inderdaad zo te zijn.
Verwarming ontluchten kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik las 'ontluchten'en ik dacht gelijk aan iemand bij wie de CV gedaan moet worden. Maar je had het over een motorvoertuig dus
Den Bosch mocht je in de buurt wezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef RonaldV het volgende:
Ze leest mee, en ik hoor net dat het al gebeurd is bij haar. Al ben je welkom bij de buren!
Daar kom ik alleen als 't zomer isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Den Bosch mocht je in de buurt wezen
Ja, stel je voor dat iemand gestruikeld was over alle troep die hier op de grond ligt terwijl hij het lichtknopje probeerde te vinden!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
HiMaar goed dat ik het licht niet uitgedaan heb
Tijd om die rotzooi dan eens op te ruimen zegquote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand gestruikeld was over alle troep die hier op de grond ligt terwijl hij het lichtknopje probeerde te vinden!
Dan blijf ik bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om die rotzooi dan eens op te ruimen zeg
Dus? Doe je als mod zijnde ook eens wat nuttigsquote:
Je moest eens weten hoe nuttig ik me gemaakt heb vandaag!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Doe je als mod zijnde ook eens wat nuttigs
Dat wordt wachten tot 6 juni 2011quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, straks weer nestje pluizebolletjes hier. Morgen gaat An een pasrondje doen. Ben benieuwd naar jouw jurk!
En even een minder puntje: heb gvd lekkage.
Uit de luchtquote:Op zondag 24 januari 2010 09:39 schreef fFarl het volgende:
Môgge.
(doet gordijn open)
Huh, meer dan tien centimeter sneeuw? Kompdadanvedaan?
Een sloot staat ook nooit helemaal stil... en bevriest ook. Druppelen werkt dus denk ik niet... Vol open wellicht wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Ik ben weer bang voor mijn pijpen!
Als ik nu snachts de kraan heel zachtjes laat druppelen, dan bevriest het niet toch???
Druppelen zet geen zoden aan de dijk, vol open zetten waarschijnlijk ook niet echt. Alhoewel je het dan wel wat uitstelt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Als ik nu snachts de kraan heel zachtjes laat druppelen, dan bevriest het niet toch???
Laat je bad maar vollopen voor de zekerheidquote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Hier vriest het ook weer
Dan kan ze schaatsen in huis!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat je bad maar vollopen voor de zekerheid
Ik ga zo nog ff een stukje raggen op de mountainbike denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n fietstocht vandaag maar ingekort. Regen en +1 graad is niet lekker als het kouder aan het worden is. Dat kan erg pijnlijk worden.
Heb je Hakkepelita's eronder liggen?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff een stukje raggen op de mountainbike denk ik.
Prettigquote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
[ [url=http://www.bestekeus.nl/images/products/8712581464219_Philips_LCD_TV_42PFL7404H.jpg]afbeelding ]
[/url]
Zo...hoe bevalt de vakantie? Lekker uitgeslapen?quote:
Zo da's een grote afstandsbedieningquote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
[ [url=http://www.bestekeus.nl/images/products/8712581464219_Philips_LCD_TV_42PFL7404H.jpg]afbeelding ]
[/url]
Goed, maar ben veel te druk om echt te kunnen ontspannen.quote:
Ik heb een nachtje achter de rug van 5 uur, dus viel wel meequote:Lekker uitgeslapen?
Dat wel, want lig nu nog in bedquote:Luiwammes
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef Puala het volgende:
Goed, maar ben veel te druk om echt te kunnen ontspannen.
Ik max. vier uurquote:Ik heb een nachtje achter de rug van 5 uur, dus viel wel mee![]()
Ik leef nogquote:Maar hoe is het met jou?
Jawelquote:
Ja ik las het.quote:[..]
Ik max. vier uur
quote:[..]
Ik leef nogHet kan beter, maar ik mag niet mopperen
Soms wordt er gewerktquote:
Oeh dat klinkt heerlijk ontspannen. Ik moet vanavond naar mijn EHBO-herhalingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Knuffelen is goedJe zou er bijna wakker voor worden
![]()
Tot op heden ben ik iig nog wakker
Vanavond een bak foto's uitzoeken en dan samen met de katten op de bank crashen
Nou....mond op mond-beademing met een leuke meid.....quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt heerlijk ontspannen. Ik moet vanavond naar mijn EHBO-herhalingReanimatie, jippie
Zeker weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, je site is best tof geworden zo Puala
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dankjewelquote:
Goeie tipquote:Op maandag 25 januari 2010 15:35 schreef -gt- het volgende:
[..]
alleen even aangeven dat linkjes in nieuw venster geopend moeten worden ( vooral de linkjes naar PdH enzo )
We gaan vanavond even kijken dusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Tipje: Geef de pagina op http://www.puala.nl/ ook even een naampje, ding heet nu "Untitled document" in mijn tabjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Goeie tipNu nog even zoeken waar dat ook al weer moet
Edit: Fixed
Niet automatisch nee, heb je een programma voor nodig idd.quote:
quote:NTFS (New Technology File System) is het bestandssysteem dat gebruikt wordt door Microsoft Windows NT en zijn opvolgers (Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008 en Windows 7).
NTFS is gebaseerd op HPFS, het bestandssysteem dat door Microsoft en IBM is ontwikkeld voor OS/2 als een vervanging voor het oudere FAT-bestandssysteem dat MS-DOS gebruikte. HPFS heeft enkele verbeteringen ten opzichte van FAT, zoals de ondersteuning van "metagegevens" en bestandsbeveiliging. Bovendien maakt het gebruik van bepaalde gegevensstructuren die de prestaties, betrouwbaarheid en gebruik van schijfruimte verbeteren. NTFS voegde hier zaken als beveiliging aan toe.
NTFS is een filesysteem van Microsoft he. Windows kan ook geen HFS+ aan. NTFS schijven lezen kan overigens wel, en schrijven kan als het om een netwerkschijf gaat.quote:
Alleen wel lastig als je een (externe) harde schijf hebt met NTFS er op. dan zul je toch iets moeten hebben om te vertalenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
NTFS is een filesysteem van Microsoft he. Windows kan ook geen HFS+ aan. NTFS schijven lezen kan overigens wel, en schrijven kan als het om een netwerkschijf gaat.
Maar goed, als je een Mac hebt kun je beter het systeem van Mac OS gebruiken.
Ohja, das wel een goeie. Als ik morgen thuis ben en ik denk er aan zal ik het doenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tipje: Geef de pagina op http://www.puala.nl/ ook even een naampje, ding heet nu "Untitled document" in mijn tabjes.
Die heb ik dan weer niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Erasmo het volgende:
En als je dan gelijk die blauwe kaders weghaalt
Wel in IE8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |