Inderdaad ja... flauwe plaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend Sky radio zeiknummer deze van Robbie
Het begint best hoopvol met dat orkest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend Sky radio zeiknummer deze van Robbie
Neuh, ik vind 't weleens mooi zo'n nette reeks zonder schreeuwerige titelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Joesse het volgende:
ik had '555 en mn lul is stijf' verwacht als TT!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
NIET ZOVEEL DONEREN DAT KOST MIJ INDIRECT OOK GELD JONGONS!!!
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Rucebo het volgende:
Die belachelijke reclames zijn echt om te kotsen
hij zei mn lul stond stijf. Komt van een super slechte zin uit een nummer van Osdorp Posse.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Joesse het volgende:
ik had '555 en mn lul is stijf' verwacht als TT!
quote:Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf.
Ik had ze de eerste keer al gehad. Het toppunt van hypocrisie, door je naam 5 keer in een halve minuut te noemen en dan te doen alsof je ook daadwerkelijk meeleeft...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.
Ja joh. Jullie geven allemaal geld uit zodat nóg meer van je geld geschonken kan worden. Het is niet zo dat we het enige land zijn dat iets voor Haiti hoeft te doen. We hebben maar 16 miljoen inwoners en geven zoals het er nu naar uit zien onevenredig veel in vergelijking met andere landen. Faalhazen hier in NL die denken echt goed bezig te zijn.quote:
Ik weet ook wel dat al die bedrijven geilen op hun naam op de radio, laat ze dan niet meer horen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.
Ze zou eigenlijk de individuele files ook in euro's op moeten noemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Shoombak het volgende:
De files die het meeste geld opbrengen
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik zit al de hele dag met mijn broek op mijn knieeen man man man wat is het toch een genieten dagje vandaag op de radio![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik zit al de hele dag met mijn broek op mijn knieeen man man man wat is het toch een genieten dagje vandaag op de radio![]()
![]()
![]()
Gozer, je maakt jezelf echt populair.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Ik ben radiofreak inquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Druk druk druk, maar heb wel stukken gehoord vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
Maar wat ben je lang weg geweest joh
HEHEHE lipjes op elkaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef alors het volgende:
AUw mn oren, ik hoor Kane op de achtergrond
Het beste voorbeeld in die categorie blijft toch wel You're so vain van Carly Simon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef alors het volgende:
Dit is ook zo'n ultiem zeiknummer, 'kijk mij eens rebels zijn, ik ga geen liefdesliedje voor je schrijven' heb je al gedaan snol
Dat is al de hele dag zo, best stom jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Paul het volgende:
Wat dom dat die 3fm junks in het 3fm topic blijven posten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kijk al sinds vanmorgen 10:00
Haha, dat komt voor mij niet echt als een verrassing. Als je niet beter weet en je alleen daar komt denk je zowaar dat een een evenement is van alleen 3FM.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Paul het volgende:
Wat dom dat die 3fm junks in het 3fm topic blijven posten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, dat komt voor mij niet echt als een verrassing. Als je niet beter weet en je alleen daar komt denk je zowaar dat een een evenement is van alleen 3FM.
Ging vanochtend het al 4 keer zeggen dat ze hier moesten komen maar nee hoor !!!!!!!!! ZE WILLEN PERSEE IN HUN 3FM HOKJE BLIJVENquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is al de hele dag zo, best stom ja
Wat mij betreft een eenmalige belastingverhoging voor elke Nederlander van 10 euro.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja joh. Jullie geven allemaal geld uit zodat nóg meer van je geld geschonken kan worden. Het is niet zo dat we het enige land zijn dat iets voor Haiti hoeft te doen. We hebben maar 16 miljoen inwoners en geven zoals het er nu naar uit zien onevenredig veel in vergelijking met andere landen. Faalhazen hier in NL die denken echt goed bezig te zijn.
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat mij betreft een eenmalige belastingverhoging voor elke Nederlander van 10 euro.
Ja, heeft Rob van Someren nog steeds de leiding ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef alors het volgende:
weeewwrrrr een rwwaaamp daawwwr eeewwrrgeenss
Praat eens normaal LOEDER!
Robbiequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja, heeft Rob van Someren nog steeds de leiding ?
Nee, vind het een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef dalet het volgende:
[..]
Ik ben radiofreak inen nieren, maar....kom op.... zo goed is het toch ook niet? (Afgezien van het initiatief)
En trek die broek maar weer omhoog....[ekdom] DIE LUCHT!!![/ekdom]
Nee, de opa.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef alors het volgende:
Is Rob van Someren de vader van Jan Paparrazzi? Zelfde rotkop
BEETJE RUSTIG AN JAquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef alors het volgende:
Is Rob van Someren de vader van Jan Paparrazzi? Zelfde rotkop
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef Waalwijker het volgende:
Maar straks Stenders, Van Inkel en van der Bruggen
Giften zijn aftrekbaar voor de belasting, reclame niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik had ze de eerste keer al gehad. Het toppunt van hypocrisie, door je naam 5 keer in een halve minuut te noemen en dan te doen alsof je ook daadwerkelijk meeleeft...
Beetje 538 ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
Human is ook al geweest hoor jongens
Ja, die herhaling is de factor die de 538-luisteraars bediendquote:
+ veronica + 3fm + ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, die herhaling is de factor die de 538-luisteraars bediend
Ik hoor zelfs Rickie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:32 schreef Paul het volgende:
Wel leuk om al die dj's steeds tussendoor te horen
GIJSJE STAVERMANNIE
Panasonic 54223 ErD KKquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke Panasonic koptelefoon Dennis Ruyer daar op heeft? Vind het wel een erg mooi ding.
Is een Pioneer hè, en als ik me niet vergis een HDJ-2000.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke Panasonic koptelefoon Dennis Ruyer daar op heeft? Vind het wel een erg mooi ding.
Ik ben geen fan van Rickquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Let nou maar op, dadelijk komt Rickie misschien weer!
Kost paar honderd euroquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is een Pioneer hè, en als ik me niet vergis een HDJ-2000.
Jawel, voor 6 uur vanochtend en na 21 uur vanavond bestaat 3FM gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ging vanochtend het al 4 keer zeggen dat ze hier moesten komen maar nee hoor !!!!!!!!! ZE WILLEN PERSEE IN HUN 3FM HOKJE BLIJVEN
Terwijl 3fm vandaag niet eens bestaat!!!!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, voor 6 uur vanochtend en na 21 uur vanavond bestaat 3FM gewoon.
Ik begrijp ook niet waarom ze daar blijven hangen. Een dergelijke samenwerking vraagt ook om een overkoepelend topic.
Kotssmileys? Van Someren en kotsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
En nu moeten wij allemaal kotssmiley's doen?
Kinderachtig
QFTquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Tering wat ben jij toch een autist Paul
Jaaaaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef alors het volgende:
Nu tijd voor Eckte Bazen, Stenders en Van Inkel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef TheZapster het volgende:
Een Radio Veronica klassiekerrrrrrrrrrrrrrrrrr
En vast ook ADD, PDD NOS, dyslexie, dyscalculie en het Syndroom van Aspergerquote:
Hopelijk komt van Inkel er vandaag eens achter dat hij van dat belachelijke radio station Qmusic weg moet en naar Veronica moet gaan ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef alors het volgende:
Nu tijd voor Eckte Bazen, Stenders en Van Inkel
Daar zat hij toch voor hij naar Q gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Hopelijk komt van Inkel er vandaag eens achter dat hij van dat belachelijke radio station Qmusic weg moet en naar Veronica moet gaan ofzo
Dan moet hij weer terugquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zat hij toch voor hij naar Q ging
True ben hem eens tegengekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef themauster het volgende:
Jeroen is maar een klein mannetje
Ik kom bij je postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een goed topic ga openen over die 3fmjunks die hun bunkertje niet uit durven te komen al de hele dag
Je gaat een goed topic openen? That'll be the day....quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een goed topic ga openen over die 3fmjunks die hun bunkertje niet uit durven te komen al de hele dag
Er wordt amper gepost daar wat zeur je nou man,als mensen hier niet wilen posten laat ze tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Hij was in 89 bij de examenstunt op onze school met ik geloof Gijs Staverman. Toffe gast, maar niet zo groot iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef themauster het volgende:
Jeroen is maar een klein mannetje
Maak je niet zo druk man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
KLBquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Paul het volgende:
3fm junks op fok durven hun rukbunker niet uit
KLBquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
KLBOpen hem dan in een normaal forum.
Staverman is dan weer het tegenovergesteldequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij was in 89 bij de examenstunt op onze school met ik geloof Gijs Staverman. Toffe gast, maar niet zo groot idd
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vol autisten en drakenshirt-dragers.
Omdat die twee dames niet in dienst zijn van de NOS en Rob Trip welquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zetten ze die 2 dames in de radio-studio neer en Rob Trip op TV i.p.v. andersom?
Had liever andersom gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat die twee dames niet in dienst zijn van de NOS en Rob Trip wel
?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef themauster het volgende:
Stenders&van Inkel Extravaganza logo van Veronica op tv
Zie je het niet bij nu live?quote:
het is ook heel klein, maar het staat er welquote:
Ohja zelfde als mijn penisquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:11 schreef themauster het volgende:
[..]
het is ook heel klein, maar het staat er wel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef Krambo het volgende:
Heeft Rob de camera al de gang opgestuurd?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Paul het volgende:
3fm junks op fok durven hun rukbunker niet uit
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Geniaal topic, alleen jammer dat ze het niet lezen.
serieus?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
Everts en Giel Beelen, geven als miljonair elk 200 EUR (!) Jesus wat een sloebers
ik zei het net het lijkt wel een Veronica Reuniequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Againzender het volgende:
Floortjedit wordt een reunie mensen
Lever dan je salaris in van deze dagquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
Everts en Giel Beelen, geven als miljonair elk 200 EUR (!) Jesus wat een sloebers
Dat is wel triest jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
Dan moet je maar niet de hele dag luisteren, moet je niet naar school/werkquote:
Student hè. Hele dag aan zelfstudie gedaan met de radio aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet de hele dag luisteren, moet je niet naar school/werk?
Wat een onzin, ze hadden ook niks kunnen gevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef PabloLopez het volgende:
everts en beelen, zeggen net nog op 1, geef wat je kan missen
Royale UBER sadness
Ga weg... Het is ook nooit goed. Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
Ok thx hvjquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef PabloLopez het volgende:
everts en beelen, zeggen net nog op 1, geef wat je kan missen
Royale UBER sadness
bron voor deze en vorige posting: NL1
Die is hun salaris allang gepasseerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ga weg... Het is ook nooit goed. Waar ligt de grens?
Jammer dat je geen meisje bentquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Student hè. Hele dag aan zelfstudie gedaan met de radio aan
quote:
quote:
Wat een fucking lekker wijfquote:
Is ze nog steeds op KXquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef Paul het volgende:
Evelien de Bruijn was vroeger ook radio dj
Dat had ik dus vanochtend bij Giel en Evers, kon het zelf weer opruimenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is ze lekker zeg. Ik ben nu al 3 keer gekomen mèn
WAAR ZIJN NOLIUS EN MARTIJN DAN?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Shoombak het volgende:
Half radiomakend Nederland loopt daar rond of niet?
De spatie moet dus ergens andersquote:
Die chick in je ava is ook wel lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:41 schreef Waalwijker het volgende:
Lang geleden dat ik deze plaat hoorde zeg, maar wel lekker.
Ofnie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Die chick in je ava is ook wel lekker
Gigi Ravelliquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Die chick in je ava is ook wel lekker
Geile homoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Waalwijker het volgende:
Wel chill dat er een camera bij Niek is.
OOOOOOOOOOOOOH herkende haar nietquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH herkende haar niet
[ afbeelding ]
Want de koeien staan op springenquote:
Geen budget voor een achtergrondkoortje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze zoveel rondzingers de hele dag?
Ga lekker naar het 3FM topic, daar jagen ze er al rukkend elke dag een paar topics doorheen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef Paul het volgende:
Het topic is al bijna vol
Ik wil elke dag radio 555 :"(
Komt omdat het radioforum een grote bende is van gasten die denken dat ze bij 3FM moet draaien, en vinden dat ze beter en groter zijn als de rest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef Paul het volgende:
Op radioforum.nl wordt er nog minder geluld over deze dag dan hier![]()
Noou, ze betalen 10 seconden of meer, op 6 zenders ofzo. Daar zullen ze dik voor betalen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef alf89 het volgende:
Waarom die stomme reclames. Het gaat ze helemaal niet om het geld storten. Alleen maar 'bijna' free publicity.
SHITquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef henkde_j het volgende:
Godver Lingo op Ned 1 is nu ook wel de moeite waard
Straks ff uitzendinggemisten. Lingoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef henkde_j het volgende:
Godver Lingo op Ned 1 is nu ook wel de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |