Giften zijn aftrekbaar voor de belasting, reclame niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik had ze de eerste keer al gehad. Het toppunt van hypocrisie, door je naam 5 keer in een halve minuut te noemen en dan te doen alsof je ook daadwerkelijk meeleeft...
Beetje 538 ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
Human is ook al geweest hoor jongens
Ja, die herhaling is de factor die de 538-luisteraars bediendquote:
+ veronica + 3fm + ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, die herhaling is de factor die de 538-luisteraars bediend
Ik hoor zelfs Rickie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:32 schreef Paul het volgende:
Wel leuk om al die dj's steeds tussendoor te horen
GIJSJE STAVERMANNIE
Panasonic 54223 ErD KKquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke Panasonic koptelefoon Dennis Ruyer daar op heeft? Vind het wel een erg mooi ding.
Is een Pioneer hè, en als ik me niet vergis een HDJ-2000.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke Panasonic koptelefoon Dennis Ruyer daar op heeft? Vind het wel een erg mooi ding.
Ik ben geen fan van Rickquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Let nou maar op, dadelijk komt Rickie misschien weer!
Kost paar honderd euroquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is een Pioneer hè, en als ik me niet vergis een HDJ-2000.
Jawel, voor 6 uur vanochtend en na 21 uur vanavond bestaat 3FM gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ging vanochtend het al 4 keer zeggen dat ze hier moesten komen maar nee hoor !!!!!!!!! ZE WILLEN PERSEE IN HUN 3FM HOKJE BLIJVEN
Terwijl 3fm vandaag niet eens bestaat!!!!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, voor 6 uur vanochtend en na 21 uur vanavond bestaat 3FM gewoon.
Ik begrijp ook niet waarom ze daar blijven hangen. Een dergelijke samenwerking vraagt ook om een overkoepelend topic.
Kotssmileys? Van Someren en kotsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
En nu moeten wij allemaal kotssmiley's doen?
Kinderachtig
QFTquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Tering wat ben jij toch een autist Paul
Jaaaaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef alors het volgende:
Nu tijd voor Eckte Bazen, Stenders en Van Inkel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef TheZapster het volgende:
Een Radio Veronica klassiekerrrrrrrrrrrrrrrrrr
En vast ook ADD, PDD NOS, dyslexie, dyscalculie en het Syndroom van Aspergerquote:
Hopelijk komt van Inkel er vandaag eens achter dat hij van dat belachelijke radio station Qmusic weg moet en naar Veronica moet gaan ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef alors het volgende:
Nu tijd voor Eckte Bazen, Stenders en Van Inkel
Daar zat hij toch voor hij naar Q gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Hopelijk komt van Inkel er vandaag eens achter dat hij van dat belachelijke radio station Qmusic weg moet en naar Veronica moet gaan ofzo
Dan moet hij weer terugquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zat hij toch voor hij naar Q ging
True ben hem eens tegengekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef themauster het volgende:
Jeroen is maar een klein mannetje
Ik kom bij je postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een goed topic ga openen over die 3fmjunks die hun bunkertje niet uit durven te komen al de hele dag
Je gaat een goed topic openen? That'll be the day....quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een goed topic ga openen over die 3fmjunks die hun bunkertje niet uit durven te komen al de hele dag
Er wordt amper gepost daar wat zeur je nou man,als mensen hier niet wilen posten laat ze tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Hij was in 89 bij de examenstunt op onze school met ik geloof Gijs Staverman. Toffe gast, maar niet zo groot iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef themauster het volgende:
Jeroen is maar een klein mannetje
Maak je niet zo druk man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |