Ze zou eigenlijk de individuele files ook in euro's op moeten noemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Shoombak het volgende:
De files die het meeste geld opbrengen
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik zit al de hele dag met mijn broek op mijn knieeen man man man wat is het toch een genieten dagje vandaag op de radio![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik zit al de hele dag met mijn broek op mijn knieeen man man man wat is het toch een genieten dagje vandaag op de radio![]()
![]()
![]()
Gozer, je maakt jezelf echt populair.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Ik ben radiofreak inquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Druk druk druk, maar heb wel stukken gehoord vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
Maar wat ben je lang weg geweest joh
HEHEHE lipjes op elkaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef alors het volgende:
AUw mn oren, ik hoor Kane op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |