Inderdaad ja... flauwe plaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend Sky radio zeiknummer deze van Robbie
Het begint best hoopvol met dat orkest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend Sky radio zeiknummer deze van Robbie
Neuh, ik vind 't weleens mooi zo'n nette reeks zonder schreeuwerige titelsquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Joesse het volgende:
ik had '555 en mn lul is stijf' verwacht als TT!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
NIET ZOVEEL DONEREN DAT KOST MIJ INDIRECT OOK GELD JONGONS!!!
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Rucebo het volgende:
Die belachelijke reclames zijn echt om te kotsen
hij zei mn lul stond stijf. Komt van een super slechte zin uit een nummer van Osdorp Posse.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Joesse het volgende:
ik had '555 en mn lul is stijf' verwacht als TT!
quote:Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf.
Ik had ze de eerste keer al gehad. Het toppunt van hypocrisie, door je naam 5 keer in een halve minuut te noemen en dan te doen alsof je ook daadwerkelijk meeleeft...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.
Ja joh. Jullie geven allemaal geld uit zodat nóg meer van je geld geschonken kan worden. Het is niet zo dat we het enige land zijn dat iets voor Haiti hoeft te doen. We hebben maar 16 miljoen inwoners en geven zoals het er nu naar uit zien onevenredig veel in vergelijking met andere landen. Faalhazen hier in NL die denken echt goed bezig te zijn.quote:
Ik weet ook wel dat al die bedrijven geilen op hun naam op de radio, laat ze dan niet meer horen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je ze wel gehad ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |