Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
KUTNUMMER NUquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef dalet het volgende:
Wat zei je? Ik was in slaap gevallen....
Als Dries afgelopen week inderdaad zo intensief het nieuws had gevolgd (zoals hij claimt), dan had hij ook 20 keer kunnen horen dat de Dominicaanse Republiek het buurland is van Haïti.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.
Dan hakt dit er idd wel in.
Inderdaad, De Wild en De Zwart maakten me toch ongeïnspireerde radio net... Swijnenberg en Spits zijn nu prima bezig inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ik vind het maar een beetje saai.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ging wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan, vond je Erik en Ruud wel leuk dan?
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Wansmaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is Frits zijn favoriete nummer draait hij op radio 2 ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |