Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
KUTNUMMER NUquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef dalet het volgende:
Wat zei je? Ik was in slaap gevallen....
Als Dries afgelopen week inderdaad zo intensief het nieuws had gevolgd (zoals hij claimt), dan had hij ook 20 keer kunnen horen dat de Dominicaanse Republiek het buurland is van Haïti.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.
Dan hakt dit er idd wel in.
Inderdaad, De Wild en De Zwart maakten me toch ongeïnspireerde radio net... Swijnenberg en Spits zijn nu prima bezig inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ik vind het maar een beetje saai.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ging wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan, vond je Erik en Ruud wel leuk dan?
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Wansmaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is Frits zijn favoriete nummer draait hij op radio 2 ook.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respectloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo ging dat toendertijd ook bij het afmaken van biggen tijdens de varkenspest.
(niet dat ik dit met elkaar wil vergelijken)
Is het ook. Maar hoe had jij het gedaan? Bij ieder lijk een minuut stilte o.i.d?quote:
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef Ritmo het volgende:
Waarom wordt die regering en corrupte idioten niet gewoon gepasseerd?
Op het eerste gezicht was ik geschokt door de man. Maar daarna ging ik relativeren.quote:
Frits gaat wel uit z'n dak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Zapper het volgende:
I'm still standing is wel een beetje ongepast nu hoor
De Amerikanen hadden dat als eerste door. Ze zijn gewoon op eigen houtje begonnen. En daar worden ze nu door de nutcases door veroordeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.
Eigenlijk is dit misschien wel de kans om het daar een beetje op poten te zetten. Maar dan moeten al die corrupte lui eruit. En zelfs dan gaat het nog moeilijk worden, want corruptie is in elke laag van de bevolking gedrongen, ze weten niet beter...
Klopt, het kan echt niet anders. Hopelijk worden ze nog geïdentificeerd en herbegraven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht was ik geschokt door de man. Maar daarna ging ik relativeren.
Als ze voor elke inwoner een kist gaan bestellen en rouwplechtigheden gaan houden breken er ziektes uit en blijven ze graven maken.
Idd, 'overleggen' met die mensen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.
Eigenlijk is dit misschien wel de kans om het daar een beetje op poten te zetten. Maar dan moeten al die corrupte lui eruit. En zelfs dan gaat het nog moeilijk worden, want corruptie is in elke laag van de bevolking gedrongen, ze weten niet beter...
Tja, dergelijke foto's maken wel het verschil voor veel mensen van niet of wel storten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Respectloos!
Maar zo ging dat toendertijd ook bij het afmaken van biggen tijdens de varkenspest.
In ieder geval niet een meter hoog gooien. Slepen kan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef dalet het volgende:
[..]
Is het ook. Maar hoe had jij het gedaan? Bij ieder lijk een minuut stilte o.i.d?
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje... zo zie je dat niet op het nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bovenste is afgelopen weekend gebruikt in OZN om "humor" mee te bedrijven.
Echt te ziek voor woorden.Juin uit Eigen Tuin!
OZN?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMFG
Die bovenste is afgelopen weekend gebruikt in OZN om "humor" mee te bedrijven.
Echt te ziek voor woorden.
De ramp is dermate groot, dat het op een gegeven moment gewoon 'massawerk' word. Triest, maar het kan niet anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Respectloos!
Dan boek je een enorm tijdsverlies. En die man wilt ook zo snel mogelijk klaar zijn met het verschikkelijke werk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef mime_negert het volgende:
[..]
In ieder geval niet een meter hoog gooien. Slepen kan ook.
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Chen het volgende:
[..]
Tja, dergelijke foto's maken wel het verschil voor veel mensen van niet of wel storten.
Dan zou ik zelf maar op je eigen shirt bieden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
Wel lullig als er niet op jouw shirt geboden wordt, als eredivisiespeler.
klopt maar die overlevenden zijn wel de nabestaanden. Dit geeft de omvang van het drama wel heel treffend weer. Echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Thy... het volgende:
[..]
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.
Het staat symbool voor de ravage waarin het land zich bevindt. Een meisje in een tentenkamp is juist al geholpen. Plunderingen worden al een stukje overtuigender voor de kijkers thuis. Maar meer ga je niet zien thuis. Ze wekken bij mij ook weer een gevoel op van: wat gaat er dan met de hulp gebeuren als de helft met kapmessen over straat gaat? Maarja. De foto's hebben me, zoals ik al zei, over de streep getrokken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Thy... het volgende:
[..]
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf maar op je eigen shirt bieden.
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me ook op de kwaliteit van de reclamespotjes varieert van slecht tot nog slechter.
Ze zijn beschamend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me ook op de kwaliteit van de reclamespotjes varieert van slecht tot nog slechter.
Sommige worden daar ter plekke ingesproken. Dus...dat verbaasd me niet echt.quote:
Ah, nu ineens wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze staan daar echt alsof ze in een aparte studio staan. Praat es met elkaar ofzo.
Radio met een heerlijk sfeertje, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk hadden ze Frits Spits aan Giel Beelen moeten koppelen
Absoluut!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Frits is een held. Een levende legende.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr... Daar krijg je echt wel even rillingen van zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frits is trouwens echt een baas![]()
Mooie cover van Brandy.quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Frits doet een Playbekdommetje
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Remsjo het volgende:
Dit nummer van Phil Collins heb ik nu ook opstaan genaamd:
Superfly Inc - Moving To Fast
Heerlijk nummer
quote:
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft RTL5 nog steeds geen reclames uitgezonden?
TV waar TV ooit voor bedoeld wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomen
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halen
In Studio 24quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.
ok thanks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
In Studio 24TIjdelijk dus...
Nerd g33k informatie:
Het is de mobiele studio van Qmusic.
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Hout voor de open haard is op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:
[ afbeelding ]
Studio 24 waar vanavond de tv aktie ook is..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Jij hebt geen smaak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Zapper het volgende:
Ja hoor, Lily Allen kan er ook nog wel bij
quote:
Dit is wel een van d'r minder leuke nummers ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:42 schreef ScottTracy het volgende:
Lily Allen is inderdaad een kuthoer. Maar zo af en toe heeft ze wel een liedje dat ik heel stiekem leuk vind (maar deze hoort daar niet bij).
Fuck you.quote:
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Wat is dit voor ouwe mannen-herrie?
Bon Jovi vind ik soms nog wel leuk, maar dit niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.
Tja, Rick van Velthuysen is in de buurt hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.
Dit gaat juist nog wel. Die ballads van BJ zijn om te janken van ellendequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bon Jovi vind ik soms nog wel leuk, maar dit niet.
Nee, volgens mij zijn alle playlists vooraf samengesteld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
Maken die DJ's hun eigen playlist?
Ah ok, dus de DJ's van 538 draaien niet heel anders dan die van radio 2?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn alle playlists vooraf samengesteld.
Volgens mij niet. Ik merk 't ook niet, 't is allemaal een beetje toegankelijke muziek, zowel modern als 80's/90's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok, dus de DJ's van 538 draaien niet heel anders dan die van radio 2?
Het is echt een beetje Sky Radio meets Radio 2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik merk 't ook niet, 't is allemaal een beetje toegankelijke muziek, zowel modern als 80's/90's.
Of op Veronica.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Misschien Broodje Bakpao op Radio 2?
Smaken verschillen, ik vind het precies andersom. Veronica is wel goed, maar van Someren vind ik verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Of op Veronica.
Rob van Someren .Veronica is minder, maar hij is wel leuk.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Misschien Broodje Bakpao op Radio 2?
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef ScottTracy het volgende:
Die Dennis Ruyer ken ik eigenlijk niet echt...
538 Dance Department.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef ScottTracy het volgende:
Die Dennis Ruyer ken ik eigenlijk niet echt...
Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.
Ekdom is jaloersquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:58 schreef ScottTracy het volgende:
Als Sander 't LantingaatFrits maakte onbewust een leuk woordgrapje
Inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij gaat er iets mis hoor.
Denmanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.
Inderdaad. Ook toen hij nog 2-4 deed vond ik hem erg sterk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Denman. Naast Evers een van de betere 538 DJ's
.
Ook de erotiekexperts.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Over een half uurtje komt die van Trust weer
Ja, ze zeiden 't. Ik dacht al, wat klinkt 'ie raar. Maar had alleen 't intro gehoord...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef alors het volgende:
Dit is volgens mij Wycleff Jean
op de 3fm webcam was het duidelijk te zienquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
Ze hebben het nieuws onderbroken met een rij spotjes, en toen die nieuwsdames weer wilden praten gingen er gewoon weer een spotje overheenEn nu muziek
Je zag die nieuwsdames op de achtergrond ook naar elkaar kijken zo van: phaal.
Die van Dennis Ruyer vind ik wel prettigquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:12 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind die stem van Van Someren erg irritant.
Op Ned1 is het ook niet meer te zien..ik denk dat ze voorbereiden zijn voor vanavond om 20.30u dan begint de benefiet actie op tv..Ik had ook RTL5 aanstaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kappen ze bij RTL5 voor een of andere slechte komedieserie? Ik dacht dat ze eruit gingen voor het journaal ofzo.
Nee. Carice is mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef dalet het volgende:
Zijn er ook mensen hier die Carice niks vinden?
En leukquote:
De playlists zijn toch gewoon van tevoren bepaald? Zoiets hoorde ik van de week op 3FM.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Zapper het volgende:
Kun je een keer wat anders Van Someren, ga je alsnog U2 draaien
Uiteraard is dat zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
De playlists zijn toch gewoon van tevoren bepaald? Zoiets hoorde ik van de week op 3FM.
Het is nergens meer op nu idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op Ned1 is het ook niet meer te zien..ik denk dat ze voorbereiden zijn voor vanavond om 20.30u dan begint de benefiet actie op tv..Ik had ook RTL5 aanstaan.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Shoombak het volgende:
Gewoon blijven bellen tot je Ekdom Carice aan de lijn krijgt
Ik, maar die kwam helemaal niet op tvquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Ritmo het volgende:
Iemand al een SMS gestuurd? Hoe lang duurt het ongeveer voordat ie in beeld komt?
Sidekick dit uur?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ik luister nooit naar Van Someren maar die heeft nou niet bepaald een klein ego'tje. Tjonge. Hoeveel woorden heeft Dennis gezegd dit halfuur?
Het is niet DJ-sidekick. Het is gewoon samen radio maken. En er kan er maar eentje achter de knoppen staan natuurlijk.quote:
Ah, ik dacht dat dat wisselde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Waalwijker het volgende:
Het is niet DJ-sidekick. Het is gewoon samen radio maken. En er kan er maar eentje achter de knoppen staan natuurlijk.
Op een pilletje is het best te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef Stefan het volgende:
Wat een saaie kutmuziek, alsof je naar Skyradio zit te luisteren, kan me niet voorstellen dan Slam FM luisteraars nu nog luisteren.
Ja. Een waanzinnige slechte commercial van Christine Le Duc (of zoiets), ingsproken door Erik de Zwart. Schaamte.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis!
Heb ik iets gemist vanmiddag?
Dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Gaan the Opposites nou nog optreden daar?
Ik luister nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef Stefan het volgende:
Wat een saaie kutmuziek, alsof je naar Skyradio zit te luisteren, kan me niet voorstellen dan Slam FM luisteraars nu nog luisteren.
De manier waarop Erik het voorlasquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef northernlight81 het volgende:
Die Pabo en Christine leduc reclame is wel grappig. Dadelijk Trust.
Volgens mij wel, ze staan nu met Sef bij de microfoonquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Gaan the Opposites nou nog optreden daar?
Ja, en met die Brabantse rapper van New Kids.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze staan nu met Sef bij de microfoon
Gersquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en met die Brabantse rapper van New Kids.
Nee klopt, maar hij doet het laatste stuk van de themesong 'broodje Bakpau'.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
GersMaar hij heeft toch verder niks met New Kids te maken
Nouja zeg, ik vind dat Van Someren en Ruyer het best goed doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mongolen in de studio.
I know that. Hij is de beste op heel die track. Big2 is slecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hij doet het laatste stuk van de themesong 'broodje Bakpau'.
Dat.quote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
I know that. Hij is de beste op heel die track. Big2 is slecht.
Ik heb zin in een broodje Bakpao, maar niet in deze muziek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef themauster het volgende:
De eerste keer dat ik Radio 555 maar eens uit ga zetten Broodje Bakpao
Djeez, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Waalwijker het volgende:
Ik ga even naar Radio 2 luisteren hoor.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef themauster het volgende:
De eerste keer dat ik Radio 555 maar eens uit ga zetten Broodje Bakpao
Gast, snap je me wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Djeez, hoe oud ben je?Dat luistert m'n moeder.
Sorry ik vind het echt een verschrikkelijk nummer het enige wat er leuk aan is is dat hak stukjequote:
Kane komt nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef dalet het volgende:
Dit was echt een diepepunt. Tot op heden dan.
Ja, echt zo'n flauwe grappen-oom.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij is Rob erg leuk op verjaardagen
Radio Veronica en Q Music worden ook bediend. 538 ook wel enigszins hoor, ik heb ook al David Guetta en Stereo Love gehoord bijvoorbeeld. SlamFM inderdaad nauwelijks, maarja dat is ook moeilijker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef Ritmo het volgende:
Kings Of Leon
Wel een beetje jammer dat alleen het radio2/3 publiek bedient wordt. De invloed van 538 en SlamFM is beperkt tot het leveren van de DJ's.
Stereo Love en David Quetta zijn typisch SlamFM, en idd ook 538. Maar die heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Radio Veronica en Q Music worden ook bediend. 538 ook wel enigszins hoor, ik heb ook al David Guetta en Stereo Love gehoord bijvoorbeeld. SlamFM inderdaad nauwelijks, maarja dat is ook moeilijker.
555 en me lul is stijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle vijftigers een beroerte na het hakken-stukje zonet.
Ekdom!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n flauwe grappen-oom.
Okey ik dacht dat Slam nog iets meer underground dance (house) was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stereo Love en David Quetta zijn typisch SlamFM, en idd ook 538. Maar die heb ik gemist dan.
Ik denk dat de mailbox van info@radio2.nl nu wel vol zit met klachten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook iets te smakeloos.
Mja, Dennis komt er nog niet echt in voor. Misschien zijn het volgende uur de rollen omgedraaid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Waalwijker het volgende:
Ben ik serieus de enige die vind dat Van Someren er een one-man show van maakt?
Was vroeger zo, nu is het vooral een hit-station met af en toe zelfs r&bquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Okey ik dacht dat Slam nog iets meer underground dance (house) was.
Zijn stem is alleen iets meer aanwezig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Waalwijker het volgende:
Ben ik serieus de enige die vind dat Van Someren er een one-man show van maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |