quote:
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft RTL5 nog steeds geen reclames uitgezonden?
TV waar TV ooit voor bedoeld wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomen
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halen
In Studio 24quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.
ok thanks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
In Studio 24TIjdelijk dus...
Nerd g33k informatie:
Het is de mobiele studio van Qmusic.
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Hout voor de open haard is op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:
[ afbeelding ]
Studio 24 waar vanavond de tv aktie ook is..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Jij hebt geen smaak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Zapper het volgende:
Ja hoor, Lily Allen kan er ook nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |