Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
KUTNUMMER NUquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef dalet het volgende:
Wat zei je? Ik was in slaap gevallen....
Als Dries afgelopen week inderdaad zo intensief het nieuws had gevolgd (zoals hij claimt), dan had hij ook 20 keer kunnen horen dat de Dominicaanse Republiek het buurland is van Haïti.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Asof Dries ooit iets anders kijkt dan TV Oranje en Hart van Nederland alwaar Mevrouw Jansen haar kanarie kwijt is.
Dan hakt dit er idd wel in.
Inderdaad, De Wild en De Zwart maakten me toch ongeïnspireerde radio net... Swijnenberg en Spits zijn nu prima bezig inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ik vind het maar een beetje saai.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Krambo het volgende:
Frits en Coen![]()
Wat een verschil met egotrippers De Zwart / De Wild.
Ging wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan, vond je Erik en Ruud wel leuk dan?
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
"Ik heb nog nooit zulke schokkende beelden op TV gezien"
Een gemiddelde aflevering van 24 heeft nog schokkendere beelden man, niet overdrijven nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 24 zo'n ziekelijke serie was.
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Wansmaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is Frits zijn favoriete nummer draait hij op radio 2 ook.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respectloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo ging dat toendertijd ook bij het afmaken van biggen tijdens de varkenspest.
(niet dat ik dit met elkaar wil vergelijken)
Is het ook. Maar hoe had jij het gedaan? Bij ieder lijk een minuut stilte o.i.d?quote:
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef Ritmo het volgende:
Waarom wordt die regering en corrupte idioten niet gewoon gepasseerd?
Op het eerste gezicht was ik geschokt door de man. Maar daarna ging ik relativeren.quote:
Frits gaat wel uit z'n dak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Zapper het volgende:
I'm still standing is wel een beetje ongepast nu hoor
De Amerikanen hadden dat als eerste door. Ze zijn gewoon op eigen houtje begonnen. En daar worden ze nu door de nutcases door veroordeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.
Eigenlijk is dit misschien wel de kans om het daar een beetje op poten te zetten. Maar dan moeten al die corrupte lui eruit. En zelfs dan gaat het nog moeilijk worden, want corruptie is in elke laag van de bevolking gedrongen, ze weten niet beter...
Klopt, het kan echt niet anders. Hopelijk worden ze nog geïdentificeerd en herbegraven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht was ik geschokt door de man. Maar daarna ging ik relativeren.
Als ze voor elke inwoner een kist gaan bestellen en rouwplechtigheden gaan houden breken er ziektes uit en blijven ze graven maken.
Idd, 'overleggen' met die mensen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik zou ze geen cent geven.
Eigenlijk is dit misschien wel de kans om het daar een beetje op poten te zetten. Maar dan moeten al die corrupte lui eruit. En zelfs dan gaat het nog moeilijk worden, want corruptie is in elke laag van de bevolking gedrongen, ze weten niet beter...
Tja, dergelijke foto's maken wel het verschil voor veel mensen van niet of wel storten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Respectloos!
Maar zo ging dat toendertijd ook bij het afmaken van biggen tijdens de varkenspest.
In ieder geval niet een meter hoog gooien. Slepen kan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef dalet het volgende:
[..]
Is het ook. Maar hoe had jij het gedaan? Bij ieder lijk een minuut stilte o.i.d?
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje... zo zie je dat niet op het nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bovenste is afgelopen weekend gebruikt in OZN om "humor" mee te bedrijven.
Echt te ziek voor woorden.Juin uit Eigen Tuin!
OZN?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMFG
Die bovenste is afgelopen weekend gebruikt in OZN om "humor" mee te bedrijven.
Echt te ziek voor woorden.
De ramp is dermate groot, dat het op een gegeven moment gewoon 'massawerk' word. Triest, maar het kan niet anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Respectloos!
Dan boek je een enorm tijdsverlies. En die man wilt ook zo snel mogelijk klaar zijn met het verschikkelijke werk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef mime_negert het volgende:
[..]
In ieder geval niet een meter hoog gooien. Slepen kan ook.
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Chen het volgende:
[..]
Tja, dergelijke foto's maken wel het verschil voor veel mensen van niet of wel storten.
Dan zou ik zelf maar op je eigen shirt bieden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
Wel lullig als er niet op jouw shirt geboden wordt, als eredivisiespeler.
klopt maar die overlevenden zijn wel de nabestaanden. Dit geeft de omvang van het drama wel heel treffend weer. Echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Thy... het volgende:
[..]
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.
Het staat symbool voor de ravage waarin het land zich bevindt. Een meisje in een tentenkamp is juist al geholpen. Plunderingen worden al een stukje overtuigender voor de kijkers thuis. Maar meer ga je niet zien thuis. Ze wekken bij mij ook weer een gevoel op van: wat gaat er dan met de hulp gebeuren als de helft met kapmessen over straat gaat? Maarja. De foto's hebben me, zoals ik al zei, over de streep getrokken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Thy... het volgende:
[..]
En toch vind ik dat vreemd. Dode mensen hebben geen geld nodig. Het gaat juist om de mensen die nog leven, geen onderdak hebben en geen eten en medische hulp meer kunnen krijgen omdat alles verwoest is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf maar op je eigen shirt bieden.
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me ook op de kwaliteit van de reclamespotjes varieert van slecht tot nog slechter.
Ze zijn beschamend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me ook op de kwaliteit van de reclamespotjes varieert van slecht tot nog slechter.
Sommige worden daar ter plekke ingesproken. Dus...dat verbaasd me niet echt.quote:
Ah, nu ineens wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze staan daar echt alsof ze in een aparte studio staan. Praat es met elkaar ofzo.
Radio met een heerlijk sfeertje, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk hadden ze Frits Spits aan Giel Beelen moeten koppelen
Absoluut!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Frits is een held. Een levende legende.
[..]
Klikken op eigen risico. (alhoewel het mij wel over de streep heeft gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr... Daar krijg je echt wel even rillingen van zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frits is trouwens echt een baas![]()
Mooie cover van Brandy.quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Frits doet een Playbekdommetje
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Remsjo het volgende:
Dit nummer van Phil Collins heb ik nu ook opstaan genaamd:
Superfly Inc - Moving To Fast
Heerlijk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |