quote:
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft RTL5 nog steeds geen reclames uitgezonden?
TV waar TV ooit voor bedoeld wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De tv staat hier al een paar uur aan, en nog geen reclame tegengekomen
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die uitkeringstrekkers 't geld vandaan halen
In Studio 24quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Suarez weet ik in elk geval wel. Een puisterig ventje wat geld van z'n papa heeft gehad.
ok thanks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
In Studio 24TIjdelijk dus...
Nerd g33k informatie:
Het is de mobiele studio van Qmusic.
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer welke club de beste mensen heeft.Jammer van die Amsterdammer die bovenaan staat.
Hout voor de open haard is op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom wil jij die van Suarez hebben dan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En de kneuzenclub van de Eredivisie is:
[ afbeelding ]
Studio 24 waar vanavond de tv aktie ook is..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
In welke radiostudio zitten ze eigenlijk?
Jij hebt geen smaak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Zapper het volgende:
Ja hoor, Lily Allen kan er ook nog wel bij
quote:
Dit is wel een van d'r minder leuke nummers ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:42 schreef ScottTracy het volgende:
Lily Allen is inderdaad een kuthoer. Maar zo af en toe heeft ze wel een liedje dat ik heel stiekem leuk vind (maar deze hoort daar niet bij).
Fuck you.quote:
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Wat is dit voor ouwe mannen-herrie?
Bon Jovi vind ik soms nog wel leuk, maar dit niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.
Tja, Rick van Velthuysen is in de buurt hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bon Jovi, typische Radio Veronica-muziek.
Dit gaat juist nog wel. Die ballads van BJ zijn om te janken van ellendequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bon Jovi vind ik soms nog wel leuk, maar dit niet.
Nee, volgens mij zijn alle playlists vooraf samengesteld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
Maken die DJ's hun eigen playlist?
Ah ok, dus de DJ's van 538 draaien niet heel anders dan die van radio 2?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn alle playlists vooraf samengesteld.
Volgens mij niet. Ik merk 't ook niet, 't is allemaal een beetje toegankelijke muziek, zowel modern als 80's/90's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok, dus de DJ's van 538 draaien niet heel anders dan die van radio 2?
Het is echt een beetje Sky Radio meets Radio 2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik merk 't ook niet, 't is allemaal een beetje toegankelijke muziek, zowel modern als 80's/90's.
Of op Veronica.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Misschien Broodje Bakpao op Radio 2?
Smaken verschillen, ik vind het precies andersom. Veronica is wel goed, maar van Someren vind ik verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Of op Veronica.
Rob van Someren .Veronica is minder, maar hij is wel leuk.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Misschien Broodje Bakpao op Radio 2?
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef ScottTracy het volgende:
Die Dennis Ruyer ken ik eigenlijk niet echt...
538 Dance Department.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef ScottTracy het volgende:
Die Dennis Ruyer ken ik eigenlijk niet echt...
Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.
Ekdom is jaloersquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:58 schreef ScottTracy het volgende:
Als Sander 't LantingaatFrits maakte onbewust een leuk woordgrapje
Inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij gaat er iets mis hoor.
Denmanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg goed. Een van de jocks van 538 die wel een eigen stijl heeft. Doet nu de middagshow, naar mijn mening stukken beter als Lindo Duvall.
Inderdaad. Ook toen hij nog 2-4 deed vond ik hem erg sterk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Denman. Naast Evers een van de betere 538 DJ's
.
Ook de erotiekexperts.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Over een half uurtje komt die van Trust weer
Ja, ze zeiden 't. Ik dacht al, wat klinkt 'ie raar. Maar had alleen 't intro gehoord...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef alors het volgende:
Dit is volgens mij Wycleff Jean
op de 3fm webcam was het duidelijk te zienquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
Ze hebben het nieuws onderbroken met een rij spotjes, en toen die nieuwsdames weer wilden praten gingen er gewoon weer een spotje overheenEn nu muziek
Je zag die nieuwsdames op de achtergrond ook naar elkaar kijken zo van: phaal.
Die van Dennis Ruyer vind ik wel prettigquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:12 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind die stem van Van Someren erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |