Ja, echt zo'n flauwe grappen-oom.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij is Rob erg leuk op verjaardagen
Radio Veronica en Q Music worden ook bediend. 538 ook wel enigszins hoor, ik heb ook al David Guetta en Stereo Love gehoord bijvoorbeeld. SlamFM inderdaad nauwelijks, maarja dat is ook moeilijker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef Ritmo het volgende:
Kings Of Leon
Wel een beetje jammer dat alleen het radio2/3 publiek bedient wordt. De invloed van 538 en SlamFM is beperkt tot het leveren van de DJ's.
Stereo Love en David Quetta zijn typisch SlamFM, en idd ook 538. Maar die heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Radio Veronica en Q Music worden ook bediend. 538 ook wel enigszins hoor, ik heb ook al David Guetta en Stereo Love gehoord bijvoorbeeld. SlamFM inderdaad nauwelijks, maarja dat is ook moeilijker.
555 en me lul is stijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle vijftigers een beroerte na het hakken-stukje zonet.
Ekdom!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n flauwe grappen-oom.
Okey ik dacht dat Slam nog iets meer underground dance (house) was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stereo Love en David Quetta zijn typisch SlamFM, en idd ook 538. Maar die heb ik gemist dan.
Ik denk dat de mailbox van info@radio2.nl nu wel vol zit met klachten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook iets te smakeloos.
Mja, Dennis komt er nog niet echt in voor. Misschien zijn het volgende uur de rollen omgedraaid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Waalwijker het volgende:
Ben ik serieus de enige die vind dat Van Someren er een one-man show van maakt?
Was vroeger zo, nu is het vooral een hit-station met af en toe zelfs r&bquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Okey ik dacht dat Slam nog iets meer underground dance (house) was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |