Ah, ik dacht dat dat wisselde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Waalwijker het volgende:
Het is niet DJ-sidekick. Het is gewoon samen radio maken. En er kan er maar eentje achter de knoppen staan natuurlijk.
Op een pilletje is het best te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef Stefan het volgende:
Wat een saaie kutmuziek, alsof je naar Skyradio zit te luisteren, kan me niet voorstellen dan Slam FM luisteraars nu nog luisteren.
Ja. Een waanzinnige slechte commercial van Christine Le Duc (of zoiets), ingsproken door Erik de Zwart. Schaamte.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis!
Heb ik iets gemist vanmiddag?
Dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Gaan the Opposites nou nog optreden daar?
Ik luister nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:31 schreef Stefan het volgende:
Wat een saaie kutmuziek, alsof je naar Skyradio zit te luisteren, kan me niet voorstellen dan Slam FM luisteraars nu nog luisteren.
De manier waarop Erik het voorlasquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef northernlight81 het volgende:
Die Pabo en Christine leduc reclame is wel grappig. Dadelijk Trust.
Volgens mij wel, ze staan nu met Sef bij de microfoonquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Gaan the Opposites nou nog optreden daar?
Ja, en met die Brabantse rapper van New Kids.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze staan nu met Sef bij de microfoon
Gersquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en met die Brabantse rapper van New Kids.
Nee klopt, maar hij doet het laatste stuk van de themesong 'broodje Bakpau'.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
GersMaar hij heeft toch verder niks met New Kids te maken
Nouja zeg, ik vind dat Van Someren en Ruyer het best goed doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mongolen in de studio.
I know that. Hij is de beste op heel die track. Big2 is slecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hij doet het laatste stuk van de themesong 'broodje Bakpau'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |