Nieteens een 'lekker jong mokkeltje'?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:
Jongen, ze zaten je gewoon te stangen in dat topic!
En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
Helaas!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nieteens een 'lekker jong mokkeltje'? OK. dan is mijn interesse alvast weg.
Bovendien heb ik ook nog eens een piemeltjequote:
Ik ben een mens. Bedankt voor het compliment overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, mijn complimenten hoor. Ben jij trouwens psycholoog/advocaat/rechter (of iets in die richting)? Jij doorziet mensen zo goed
.
Daar waar anderen zich aan de lopende band laten foppen, heb jij alles heel snel door en je weet goed hoe het dan af te handelen, gewoon netjes en beschaafd zonder zomaar wat onzin te gaan roepen.
Extra?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bovendien heb ik ook nog eens een piemeltje.
Tóf!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga binnenkort een keer een soort tryout doen met een eng goede dameIk zag wat voorn wedstrijden zij heeft gedanst (en met welke resultaten) en ik durfde bijna niet meer. Gelukkig uiteindelijk wel gemaild, want zij was ook op zoek naar mijn mail adres
Dus ik ben benieuwd hoe het gaat binnenkort.
En ratjes zijn toch gaver
Is Fokmoderator worden niks voor jou trouwens?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ben een mens. Bedankt voor het compliment overigens.
Hoezo extraquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tóf!!!![]()
vind ik ook, met die pientere oogjes
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is Fokmoderator worden niks voor jou trouwens?
[..]
Hoezo extraNee, gewoon 1 (kleintje)
Neehee, Joepie is Michielos, begrijp dat nou eens!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.
ToT schreef dat ik een vrouw ben. Ik denk dat hij mijn moeder bedoelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.
En hiermee zeg jij dus eigenlijk dat Michielos een klein piemeltje heeftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
Neehee, Joepie is Michielos, begrijp dat nou eens!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En hiermee zeg jij dus eigenlijk dat Michielos een klein piemeltje heeft.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Persoonlijk gechecked! Check het gaatje in de muur van de wc maar!
Oh, was jij dat aan die andere kantquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:Persoonlijk gechecked! Check het gaatje in de muur van de wc maar!
ben je al aan 't fappen?quote:
gast wat ben je voor een freakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je al aan 't fappen?
(nevermind)
Ja Joepie, het gaat over jou!quote:
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk allesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef ToT het volgende:
Ja Joepie, het gaat over jou!
Alles goed met je HTML-mama?
Owneej, jij was het zelf die HTML deed, en jij hebt wat met die schilder en....hellup! Nu ben ik het spoor bijster!
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef mediaconsument het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de html/css van die pagina, voornamelijk of deze semantisch is opgebouwd uiteraard.
Heb je een voorbeeld van wat je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk alles.
[..]
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoor.
Jij bent er toch zo goed in om achter iemands ware identiteit te komen? Dan gaat het je vast ook lukken om van die persoon de site(s) te vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef mediaconsument het volgende:
Heb je een voorbeeld van wat je gemaakt hebt?
Oftewel kan ik er nu dus vanuit gaan dat je html verhaal ook verzonnen is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bent er toch zo goed in om achter iemands ware identiteit te komen? Dan gaat het je vast ook lukken om van die persoon de site(s) te vinden.
Voor een a-techneut heb je wel een kekke website gemaakt man!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Michielos het volgende:
lol ik ben volledig a-technisch.
Heb je ook verstand van KLIC/WION oplossingen? Daar zoek ik nog wat voor..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk alles.
[..]
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoor.
Mediaconsument, ik zal je uit je droomwereld helpen waarin jij vindt dat er met 'jouw beoordelingsvermogen niks mis is':quote:
En ja, foppen kan ook op zondag en nee, ik ben niet de gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 24 januari 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe weet jij dat ik Chiel heet?! Haal die naam weg!
Geen daden maar woorden, daar houden we het maar bij. Succes met je scam.quote:
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Geen daden maar woorden, daar houden we het maar bij. Succes met je scam.
Jij verteld dan ook alleen maar wat je kunt, terwijl je niks, maar dan ook niks kunt bewijzen.![]()
Gast, als je een html man bent, dan kun je zo een site laten zien die je gemaakt hebt. Heb je dan ook niet door dat alles, maar dan ook echt alles wat deze mensen zeggen, klinkklare onzin is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.
Jouw bewijzen voor dat zij Michielos zou zijn, zijn gewoon grapjes waar je steeds intrapt joh!
Enneh michielos is michielos, daarbij heb ik binnen dit topic al 2x aangegeven dat ik allang snap dat het deze vechtjas niet is. Daarom is het zo mooi dat het woord broer weer voor complete veranderingen zorgt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.
Jouw bewijzen voor dat zij Michielos zou zijn, zijn gewoon grapjes waar je steeds intrapt joh!
Daarom. Sluit hem dan ook af met dit nummer:quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
Of we laten dit gewoon achter ons!
Media, jij mag geloven wat jij wil, ik geloof wat ik wil, en de rest mag allemaal geloven wat zij willen, klaar!
Zoveel letters passen er bij mij toch niet op johquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef ToT het volgende:
Of schrijf met stift "Hoi mediaconsument!" op je epic boobs en maak daar een foto van?
Ik heb niet zoveel behoefte om tegenover jou mijn geslachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef mediaconsument het volgende:
Jij verteld dan ook alleen maar wat je kunt, terwijl je niks, maar dan ook niks kunt bewijzen.![]()
Weer dat 'man'...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef mediaconsument het volgende:
Gast, als je een html man bent, dan kun je zo een site laten zien die je gemaakt hebt. Heb je dan ook niet door dat alles, maar dan ook echt alles wat deze mensen zeggen, klinkklare onzin is?
Ja, het kwam ook echt door het woord 'broer' dat ik deze post heb geplaatstquote:Valt me overigens op dat sinds ik het over de broer van michielos heb, alles weer compleet omgedraaid is.
Ja, onze hele familie heeft zich speciaal geregistreerd op fok om jou het leven zuur te makenquote:Misschien dat er ergens nog wel een ander broertje is, een hele familie die op fok gaat lopen stangen, wat een pret!
Ik denk niet dat ToT dat gelooft, omdat dat niet zo isquote:Oftewel dat jij nu weer gelooft dat het een 40 jarige vrouw is, schaam je.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef Michielos het volgende:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen, help me![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zoveel letters passen er bij mij toch niet op joh. Zoals je weet ben ik maar een klein Indo-dametje
.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
Maar verder: zullen we ons niet te veel meer focussen op "de ware identiteit" van de ander?
Hij is er van tussen (quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dus Lavenderr's lease-teckel er tussen proppen kunnen we ook vergeten?
Owneej, die zit er nog steeds bij haar tussen!
Maar verder: zullen we ons niet te veel meer focussen op "de ware identiteit" van de ander?Het gaat on de inhoud van de posts die een persoon plaatst, niet wat voor geslacht iemand is.
(Tenzij bezitter van epic boobs natuurlijk!
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat zeg jij. Jij durft nog niet eens toe te geven dat je een man van 55 bent
. Nee, in plaats daarvan een heel lulverhaal over dvd's en andere onzin
...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is er van tussen () en ligt nu in zijn mandje na te trillen, de laffe hond
Voor dit teckeltje wel denk ik, hij voelde zich bekneldquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ssst....als 35-jarige maak je tenminste nog een BEETJE kans op strakke 21-jarige Fok!stertjes met epic boobs!
[..]Is het dan ZO traumatiserend om tussen jouw boobs te zitten?
Okee, ik heb ineens een boobs-obsessie, lijkt het wel....
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor dit teckeltje wel denk ik, hij voelde zich bekneld, het is een beetje een mietje
Ja, heb ik. Zal er vanavond 1 postenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?
Al dan niet in een beklemde situatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja.. heb je een tekkeltje en dan ge je het beledigen. heb je fotos van dat hondje?
nee dat hoeft niet, ik vind ze wel schattig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Al dan niet in een beklemde situatie?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie hebben het toch wel over een écht hondje he, toch niet iets spreekwoordelijks ofzo dat ik niet begrijp?
Aww wat een poepie! (voor zover het niet te gay is om dat als man te zeggen)quote:
Nee, is absoluut niet gayquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aww wat een poepie! (voor zover het niet te gay is om dat als man te zeggen)
Van puntje neus tot staartinplant 42 cm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb je ook fotos van zijn lengte ? En staat het ook grappig als het de hoek omloopt?
(zorry ik ben geen plager hoor ik vind het gewoon erg schattig)
Whehehe herkenbaar ja!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
Het was wel een gek gezicht om hem met zijn buik door de sneeuw te zien lopen, vond het zielig
Die van ons scheurde ook alles aan flarden, waaronder een stevige rubber speelbal met belletje er in die voor grote honden bedoeld was!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beertje is van al het speelgoed het meest geliefd. Het liefste scheurt hij hem aan flarden. De neus is inmiddels verdwenen, en 1 oog.
Jachthondjes he, enorm sterk gebit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van ons scheurde ook alles aan flarden, waaronder een stevige rubber speelbal met belletje er in die voor grote honden bedoeld was!
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
Het gaat on de inhoud van de posts die een persoon plaatst.
quote:
En dan gewoon wel ondertussen deze pm naar me sturen vanuit het niets:quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef mediaconsument het volgende:
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.
I rest my case.
Gewoon echtquote:Hoi flammie.
En daag flammie.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan gewoon wel ondertussen deze pm naar me sturen vanuit het niets:
[..]
Gewoon echt...
Oh, thnx.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]He rests his case, maar gaat gewoon door!
Trouwens media, je PM-box zit vol!
Tja, als je dit 'case resten' noemt:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef ToT het volgende:He rests his case, maar gaat gewoon door!
Zo kan ik ook wel onder elke post van mij 'I rest my case' gaan zetten en als er dan iemand op reageert, terugverwijzen naar 'I rest my case'quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef mediaconsument het volgende:
Als dat nou eens het geval was bij onze vriend, dan had deze discussie nooit plaatsgevonden.
Hij is zichzelf niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef ToT het volgende:
Owwww, Foei Joepie! Dat is ff valse informatie verspreiden he!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef ToT het volgende:
Maarre Joeipie; media kapt er nu mee, kap jij er dan ook nu mee?
Duidelijk gevalletje van he rests his case hequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ssst....als 35-jarige maak je tenminste nog een BEETJE kans op strakke 21-jarige Fok!stertjes met epic boobs!
[..]Is het dan ZO traumatiserend om tussen jouw boobs te zitten?
quote:Okee, ik heb ineens een boobs-obsessie, lijkt het wel....
quote:
Dus je hebt het er druk mee, geeft het ook veel roet, of helemaal niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er alleen wel achter dat papier echt idioot veel as oplevert, en ik heb een HUUUUUUUUUGE voorraad!
Best wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je hebt het er druk mee, geeft het ook veel roet, of helemaal niet?
Dat wordt poetsen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Ik heb nu al een laagje as op mijn beeldscherm!
In je neus of longen zal ook nog wel wat te vinden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Ik heb nu al een laagje as op mijn beeldscherm!
Word je hard van!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In je neus of longen zal ook nog wel wat te vinden zijn.
Voor dat geld heb je inderdaad ook een leuke lichtgewicht normale laptop..quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.zie.nl/video/Hitler-over-de-iPad/m1czpm5f41h0
Wat een frot apparaat is dat zeg, geen flash, multitasking, usb, uitbreidbaar geheugen, camera of wat dan ook. Apple is weer goed bezig met hun geldklopperij.
Geldklopperij? Niemand verplicht je om het te kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
Apple is weer goed bezig met hun geldklopperij.
Rotzooi verkopen voor een dergelijke prijs noem ik geldklopperij. Dat apparaat zal dan ook vast en zeker een flop worden. Ik bedoel, je mag van een beetje computer toch verwachten dat je ermee kunt multitasken? Zelfs op mijn telefoon is dat mogelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geldklopperij? Niemand verplicht je om het te kopen.
Ik heb Flash standaard uitstaan in mijn browser eigenlijk. Ik zet het alleen maar aan als ik een Flash-filmpje ga bekijken of als ik een applicatie aan het maken ben waarin Flash verwerkt is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:12 schreef mediaconsument het volgende:
Internetten zonder flash lijkt mij ook vrij loos eigenlijk.
Als flash goed gebruikt word, dan kan het zeker wat toevoegen aan de layout, mits het niet te breed vertegenwoordigd is uiteraard. Voor knoppen of andere kleine versiersels kan het erg goed werk doen namelijk. Het probleem is dan ook dat je op een ipad niet even de flash aanzet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb Flash standaard uitstaan in mijn browser eigenlijk. Ik zet het alleen maar aan als ik een Flash-filmpje ga bekijken of als ik een applicatie aan het maken ben waarin Flash verwerkt is.
Of als ik een site ga bekijken die met Flash uit niet te gebruiken is en ik moet die site per se zien. Ik vind het dan wel een slechte site eigenlijk.
Qua usability en accessibility dien je ervoor te zorgen dat je site goed werkt met Flash uit. Dus als jij met 'knoppen' navigatieknoppen bedoelt, dan moet die navigatie ook werken zonder Flash.quote:
Dat begrijp ik, echter hoe zou je dat dan aanpakken als youtube zijnde?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Qua usability en accessibility dien je ervoor te zorgen dat je site goed werkt met Flash uit. Dus als jij met 'knoppen' navigatieknoppen bedoelt, dan moet die navigatie ook werken zonder Flash.
Denk aan bijvoorbeeld blinden die navigeren met de tabtoets en een spraakbrowser hebben.
quote:Dan nog iets, als Zaterdag, afkomstig komt van Shabbat, vrij vertaald, Zaterdag is dus Saturndag.
Welke religie heeft dan dus bepaald dat wij op de eerste dag van de week, Zondag, een rust dag nemen? Zonverering?
Ik schreef net al dat ik Flash alleen maar aanzet als ik een Flashfilmpje ga kijken. Daarna had ik het over navigatie. Youtube als site (dus qua navigatie en tekst) is prima te gebruiken met Flash uit. Maar je kan er natuurlijk niet voor zorgen dat een blinde weer gaat zien, duhquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef mediaconsument het volgende:
Dat begrijp ik, echter hoe zou je dat dan aanpakken als youtube zijnde?
Ik doel dan ook op het ontbreken van flash op de ipad, daarom zei ik ook dat ik je argument begreep, echter hoopte ik dat jij ook begreep dat het daar niet om ging.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik schreef net al dat ik Flash alleen maar aanzet als ik een Flashfilmpje ga kijken. Daarna had ik het over navigatie. Youtube als site (dus qua navigatie en tekst) is prima te gebruiken met Flash uit. Maar je er natuurlijk niet voor zorgen dat een blinde weer gaat zien, duh!
Succes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ticker het volgende:
Woei, warmmakertje, morgen is me nieuwe topic klaar:
[..]
Kijk er naar uit Ticker !quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb ook zo'n hekel aan die grieten, blegh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Cerbie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.htmlDie trollen van halal zijn te dom om te begrijpen wat hij zegt.
Wát een domheid en gebrek aan zelfkritiek. 'Ah, een atheist, *moreel superieur platformpje opzoekt*'
Je hebt heel wat voor ons in petto! Leuk! Verheug me!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Ticker het volgende:
NASA moet plannen maanreis schrappen
![]()
![]()
![]()
Wanneer krijg ik me gelijk dat we officieel gewoon nooit zijn geweest.. niet met die bagger van destijds!
Geheim.. dat is weer een ander [Ticker] verhaal.
Ik heb een stukje gezien op dumpert en vond die veels te zenuwachtige gast gewoon erg arrogant. Ik vind ook dat hij is geindoctrineerd door de atheistische trend. Iedereen gelooft namelijk. Niet perse in een god. Maar geloof is wat ons bezighoudt, Wij kiezen waar we in geloven. God of iets anders, geloof is een anker dat onzekerheden wegneemt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook zo'n hekel aan die grieten, blegh.
Er is best een verschil tussen geloven en van mening zijn dat. Denk niet dat je automatisch alle mensen een gelovige kan noemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien op dumpert en vond die veels te zenuwachtige gast gewoon erg arrogant. Ik vind ook dat hij is geindoctrineerd door de atheistische trend. Iedereen gelooft namelijk. Niet perse in een god. Maar geloof is wat ons bezighoudt, Wij kiezen waar we in geloven. God of iets anders, geloof is een anker dat onzekerheden wegneemt.
ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg overtuigend, itt die meiden die het meteen weer de kant van de islamitische school en halal-lunchen-met je kind op stuurden. Alsof er niet meer geloven zijn dan de islam. Vermoeiende types, en als je het over arrogant hebt moet je even een poosje naar die twee luisteren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien op dumpert en vond die veels te zenuwachtige gast gewoon erg arrogant. Ik vind ook dat hij is geindoctrineerd door de atheistische trend. Iedereen gelooft namelijk. Niet perse in een god. Maar geloof is wat ons bezighoudt, Wij kiezen waar we in geloven. God of iets anders, geloof is een anker dat onzekerheden wegneemt.
Ik zou graag wat onderbouwing zien mbt. de kreten in die reclame. Het komt over alsof ze alles bedacht hebben waar wij in geloven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:38 schreef Ticker het volgende:
Hier mensen, dit zenden ze uit op Comedy Central...
Kan iemand me vertellen waarom ik een goed gevoel bij dit bedrijf en zijn logo de piramide, moet hebben?
http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Off_Tedquote:The show deals with the day-to-day absurdities at a heartless technology company, Veridian Dynamics
Het is een erg surrealistische reclame!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zou graag wat onderbouwing zien mbt. de kreten in die reclame. Het komt over alsof ze alles bedacht hebben waar wij in geloven.
Lol.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Off_Ted
Wat de geinterviewde voorstelde vond ik gewoon extreem "gewoon verbieden einszz!!". Dan ben je niet beter dan de extremistische moslim-overtuigingen vind ik. Hoe wil je geloof dan gaan verbieden, en op straffe van wat eigenlijk. Want dat is het eigenlijk, ga je iets verbieden dan stel je daar straf tegenover. Mijn hoofd draait trouwens een beetje van al die politieke complot materiaal. Wie heeft dat ook? Ik hoop trouwens dat Geithner iig in de media helemaal wordt zwartmaakt voor zijn toch wel duidelijk criminele praktijken in 2009. Al is het bewijsmateriaal toch wel twee kanten op te redeneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg overtuigend, itt die meiden die het meteen weer de kant van de islamitische school en halal-lunchen-met je kind op stuurden. Alsof er niet meer geloven zijn dan de islam. Vermoeiende types, en als je het over arrogant hebt moet je even een poosje naar die twee luisteren.
Dat gesprek wat ze hadden met Pastoors, ook zo tenenkrommend. Vragen stellen maar niet luisteren naar het antwoord maar er met zijn tweetjes tussendoor tetteren.
Tuurlijk is geloof een anker, maar ook als je niet gelooft kun je een anker vinden in bijvoorbeeld de natuur of litaratuur of kunst.
Die reclame stinkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is een erg surrealistische reclame!
Daar heb je gewoon gelijk in, geloof kun je niet verbieden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat de geinterviewde voorstelde vond ik gewoon extreem "gewoon verbieden einszz!!". Dan ben je niet beter dan de extremistische moslim-overtuigingen vind ik. Hoe wil je geloof dan gaan verbieden, en op straffe van wat eigenlijk. Want dat is het eigenlijk, ga je iets verbieden dan stel je daar straf tegenover. Mijn hoofd draait trouwens een beetje van al die politieke complot materiaal. Wie heeft dat ook? Ik hoop trouwens dat Geithner iig in de media helemaal wordt zwartmaakt voor zijn toch wel duidelijk criminele praktijken in 2009. Al is het bewijsmateriaal toch wel twee kanten op te redeneren.
QFT!quote:
Is dat alweer 15 jaar geleden?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Het is vandaag trouwens alweer 15 jaar geleden dat we hier geëvacueerd werden ivm hoogwater.
Was toen een stuk kleiner maar weet nog goed dat we over de dijk liepen en dat het water tegen de zandzakken aanstond.
Ik zat ook te kijken, maar 31 januari 1995 was de eerste officiële evacuatiedag hier, maar toen waren er al aardig wat mensen vertrokken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat alweer 15 jaar geleden?
Ik weet nog wel dat een tante van me tijdelijk haar huis aan de dijk moest verlaten.
Alle standaard hamster-opeet-grappen zijn zeker al gemaaktquote:Op zondag 31 januari 2010 18:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe, mijn hamster wordt beroemd!
Willen jullie ..
Deeltje 1: 5955 views!
Deeltje 2: 5081 views!
Deeltje 3: 1317 views and counting!
Het item op de weblog: 357 views and counting!
Ff spammen hoor!![]()
Nee, je bent serieus pas de 3e!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alle standaard hamster-opeet-grappen zijn zeker al gemaakt
Michael Tsarion heeft inderdaad erg goede punten, ben nu wat dvd's van hem aan het kijken namelijk.quote:
Dat ziet er interessant uit.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Michael Tsarion heeft inderdaad erg goede punten, ben nu wat dvd's van hem aan het kijken namelijk.
Op deze dvd's legt hij vanaf het begin uit hoe hij over de situatie in de wereld denkt, ook mbt. bijvoorbeeld de relatie tussen Ierland en Egypte, en het verhaal omtrent symboliek en de geschiedenis hiervan. Hij legt het dan ook rustig uit en komt dan met punten zoals je in de screenshot kon lezen. Ben benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.
Deze site hoort bij de dvd's trouwens. http://www.irishoriginsofcivilization.com/appendices_start.html
Dat bedacht ik me gister ook jaquote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Het is vandaag trouwens alweer 15 jaar geleden dat we hier geëvacueerd werden ivm hoogwater.
Was toen een stuk kleiner maar weet nog goed dat we over de dijk liepen en dat het water tegen de zandzakken aanstond.
O boy, heb je het verknald?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef ATuin-hek het volgende:
godeverdegodver zegHoe erg kan je een dansles verkloten.
</frustraties>
Nee ik nietquote:
Wel een moeilijke dans zeg! Op deze manier lijkt het me ondoenlijk om dat goed onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee ik nietWe hebben zo'n fijn topklasse paar wat zo nu en dan ons latin programma's aan komt leren. Die lessen zijn alleen zoooo chaotisch... Even een paar keer 3 4 of 5 maten aan passen op hoog tempo laten zien, en dan gelijk maar wat aan proberen te kloten om het na te doen. Nauwelijks uitleg, we mochten zelfs geen vragen meer stellen omdat zoveel mensen vragen hadden dat ze het anders niet af zouden krijgen. En als mooie kers op de top, we zijn bezig met paso doble. Deze dans heeft een maat in de vorm van 8 8 8 8 4 8 8 8 ... 8 4 8 10 8 etc.En tot nu toe hebben ze alles in 8en gedaan
Was dat niet in het fb topic?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn posts en die van ash hier over mods zijn verwijderd
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. SC en FB haal ik altijd door elkaar. Zelfs mijn t-shirt zit achterstevoren omgekeerd merk ik nu
ken hem idd, maar ja, in hoe verre je dat serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
^^ Is this for real
(afl. Simpsons 21 September 1997 (Season 9, Episode 1)
Vast al een keer gedunked maybe?
dat is idd erg raar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Comic books kosten gewoonlijk geen $9 US Dollar. Tenminste toen ik dacht dat ik maar comics moest verzamelen omdat ik aziaat was 12 jaar geleden kostten comics zoals spawn/darkness geen $9. En dat was indd. way back in 1997.
Ik begrijp het niet. Wat wordt hiermee bedoeld?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
^^ Is this for real
(afl. Simpsons 21 September 1997 (Season 9, Episode 1)
Vast al een keer gedunked maybe?
Goed kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Wat wordt hiermee bedoeld?
9/11? Maar ik zie nergens een 11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |