abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:44:14 #251
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77386020
Woei, warmmakertje, morgen is me nieuwe topic klaar:
quote:
Dan nog iets, als Zaterdag, afkomstig komt van Shabbat, vrij vertaald, Zaterdag is dus Saturndag.
Welke religie heeft dan dus bepaald dat wij op de eerste dag van de week, Zondag, een rust dag nemen? Zonverering?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:45:13 #252
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77386056
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef mediaconsument het volgende:
Dat begrijp ik, echter hoe zou je dat dan aanpakken als youtube zijnde?
Ik schreef net al dat ik Flash alleen maar aanzet als ik een Flashfilmpje ga kijken. Daarna had ik het over navigatie. Youtube als site (dus qua navigatie en tekst) is prima te gebruiken met Flash uit. Maar je kan er natuurlijk niet voor zorgen dat een blinde weer gaat zien, duh !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77386134
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik schreef net al dat ik Flash alleen maar aanzet als ik een Flashfilmpje ga kijken. Daarna had ik het over navigatie. Youtube als site (dus qua navigatie en tekst) is prima te gebruiken met Flash uit. Maar je er natuurlijk niet voor zorgen dat een blinde weer gaat zien, duh !
Ik doel dan ook op het ontbreken van flash op de ipad, daarom zei ik ook dat ik je argument begreep, echter hoopte ik dat jij ook begreep dat het daar niet om ging.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77386208
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ticker het volgende:
[..]

Succes!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77386269
quote:
[..]

Kijk er naar uit Ticker !
Over de sabbath dus?
pi_77395963
http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.html

Die trollen van halal zijn te dom om te begrijpen wat hij zegt.
Wát een domheid en gebrek aan zelfkritiek. 'Ah, een atheist, *moreel superieur platformpje opzoekt*'
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:07:12 #257
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77398430
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:43:23 #259
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77399810
NASA moet plannen maanreis schrappen

Wanneer krijg ik me gelijk dat we officieel gewoon nooit zijn geweest.. niet met die bagger van destijds!

Geheim.. dat is weer een ander [Ticker] verhaal.
pi_77399938
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Cerbie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.html

Die trollen van halal zijn te dom om te begrijpen wat hij zegt.
Wát een domheid en gebrek aan zelfkritiek. 'Ah, een atheist, *moreel superieur platformpje opzoekt*'
Heb ook zo'n hekel aan die grieten, blegh.
pi_77399974
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Ticker het volgende:
NASA moet plannen maanreis schrappen

Wanneer krijg ik me gelijk dat we officieel gewoon nooit zijn geweest.. niet met die bagger van destijds!

Geheim.. dat is weer een ander [Ticker] verhaal.
Je hebt heel wat voor ons in petto! Leuk! Verheug me!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:38:31 #262
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77401532

Hier mensen, dit zenden ze uit op Comedy Central...
Kan iemand me vertellen waarom ik een goed gevoel bij dit bedrijf en zijn logo de piramide, moet hebben?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 01:39:24 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77402735
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb ook zo'n hekel aan die grieten, blegh.
Ik heb een stukje gezien op dumpert en vond die veels te zenuwachtige gast gewoon erg arrogant. Ik vind ook dat hij is geindoctrineerd door de atheistische trend. Iedereen gelooft namelijk. Niet perse in een god. Maar geloof is wat ons bezighoudt, Wij kiezen waar we in geloven. God of iets anders, geloof is een anker dat onzekerheden wegneemt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:31:58 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77405693
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb een stukje gezien op dumpert en vond die veels te zenuwachtige gast gewoon erg arrogant. Ik vind ook dat hij is geindoctrineerd door de atheistische trend. Iedereen gelooft namelijk. Niet perse in een god. Maar geloof is wat ons bezighoudt, Wij kiezen waar we in geloven. God of iets anders, geloof is een anker dat onzekerheden wegneemt.
Er is best een verschil tussen geloven en van mening zijn dat. Denk niet dat je automatisch alle mensen een gelovige kan noemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_77408609
quote:
[..]

ik kijk er naar uit
ik ben seruis
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 12:19:08 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_77411282
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik vond hem wel erg overtuigend, itt die meiden die het meteen weer de kant van de islamitische school en halal-lunchen-met je kind op stuurden. Alsof er niet meer geloven zijn dan de islam. Vermoeiende types, en als je het over arrogant hebt moet je even een poosje naar die twee luisteren.
Dat gesprek wat ze hadden met Pastoors, ook zo tenenkrommend. Vragen stellen maar niet luisteren naar het antwoord maar er met zijn tweetjes tussendoor tetteren.

Tuurlijk is geloof een anker, maar ook als je niet gelooft kun je een anker vinden in bijvoorbeeld de natuur of litaratuur of kunst.
pi_77412459
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:38 schreef Ticker het volgende:

Hier mensen, dit zenden ze uit op Comedy Central...
Kan iemand me vertellen waarom ik een goed gevoel bij dit bedrijf en zijn logo de piramide, moet hebben?
Ik zou graag wat onderbouwing zien mbt. de kreten in die reclame. Het komt over alsof ze alles bedacht hebben waar wij in geloven.

Lol.
quote:
The show deals with the day-to-day absurdities at a heartless technology company, Veridian Dynamics
http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Off_Ted
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:27:03 #268
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77414059
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik zou graag wat onderbouwing zien mbt. de kreten in die reclame. Het komt over alsof ze alles bedacht hebben waar wij in geloven.

Lol.
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Off_Ted
Het is een erg surrealistische reclame!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:39:48 #269
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77417259
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vond hem wel erg overtuigend, itt die meiden die het meteen weer de kant van de islamitische school en halal-lunchen-met je kind op stuurden. Alsof er niet meer geloven zijn dan de islam. Vermoeiende types, en als je het over arrogant hebt moet je even een poosje naar die twee luisteren.
Dat gesprek wat ze hadden met Pastoors, ook zo tenenkrommend. Vragen stellen maar niet luisteren naar het antwoord maar er met zijn tweetjes tussendoor tetteren.

Tuurlijk is geloof een anker, maar ook als je niet gelooft kun je een anker vinden in bijvoorbeeld de natuur of litaratuur of kunst.
Wat de geinterviewde voorstelde vond ik gewoon extreem "gewoon verbieden einszz!!". Dan ben je niet beter dan de extremistische moslim-overtuigingen vind ik. Hoe wil je geloof dan gaan verbieden, en op straffe van wat eigenlijk. Want dat is het eigenlijk, ga je iets verbieden dan stel je daar straf tegenover. Mijn hoofd draait trouwens een beetje van al die politieke complot materiaal. Wie heeft dat ook? Ik hoop trouwens dat Geithner iig in de media helemaal wordt zwartmaakt voor zijn toch wel duidelijk criminele praktijken in 2009. Al is het bewijsmateriaal toch wel twee kanten op te redeneren.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77419120
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het is een erg surrealistische reclame!
Die reclame stinkt.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 16:21:18 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_77421459
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat de geinterviewde voorstelde vond ik gewoon extreem "gewoon verbieden einszz!!". Dan ben je niet beter dan de extremistische moslim-overtuigingen vind ik. Hoe wil je geloof dan gaan verbieden, en op straffe van wat eigenlijk. Want dat is het eigenlijk, ga je iets verbieden dan stel je daar straf tegenover. Mijn hoofd draait trouwens een beetje van al die politieke complot materiaal. Wie heeft dat ook? Ik hoop trouwens dat Geithner iig in de media helemaal wordt zwartmaakt voor zijn toch wel duidelijk criminele praktijken in 2009. Al is het bewijsmateriaal toch wel twee kanten op te redeneren.
Daar heb je gewoon gelijk in, geloof kun je niet verbieden.
Wel kan er verplicht worden om je geloof op de plekken die daarvoor bedoeld zijn te praktizeren.
Maar zover is het nog niet.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:56:35 #272
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77422742
pi_77468078
pi_77484098
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:04 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
QFT!
pi_77484126
Het is vandaag trouwens alweer 15 jaar geleden dat we hier geëvacueerd werden ivm hoogwater.

Was toen een stuk kleiner maar weet nog goed dat we over de dijk liepen en dat het water tegen de zandzakken aanstond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')