gast wat ben je voor een freakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je al aan 't fappen?
(nevermind)
Ja Joepie, het gaat over jou!quote:
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk allesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef ToT het volgende:
Ja Joepie, het gaat over jou!
Alles goed met je HTML-mama?
Owneej, jij was het zelf die HTML deed, en jij hebt wat met die schilder en....hellup! Nu ben ik het spoor bijster!
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef mediaconsument het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de html/css van die pagina, voornamelijk of deze semantisch is opgebouwd uiteraard.
Heb je een voorbeeld van wat je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk alles.
[..]
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoor.
Jij bent er toch zo goed in om achter iemands ware identiteit te komen? Dan gaat het je vast ook lukken om van die persoon de site(s) te vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef mediaconsument het volgende:
Heb je een voorbeeld van wat je gemaakt hebt?
Oftewel kan ik er nu dus vanuit gaan dat je html verhaal ook verzonnen is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bent er toch zo goed in om achter iemands ware identiteit te komen? Dan gaat het je vast ook lukken om van die persoon de site(s) te vinden.
Voor een a-techneut heb je wel een kekke website gemaakt man!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Michielos het volgende:
lol ik ben volledig a-technisch.
Heb je ook verstand van KLIC/WION oplossingen? Daar zoek ik nog wat voor..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt, moet je aan mediaconsument vragen hoe het zit. Hij weet namelijk alles.
[..]
Wat denk je zelluf, 't is m'n vak en liefde hoor.
Mediaconsument, ik zal je uit je droomwereld helpen waarin jij vindt dat er met 'jouw beoordelingsvermogen niks mis is':quote:
En ja, foppen kan ook op zondag en nee, ik ben niet de gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 24 januari 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe weet jij dat ik Chiel heet?! Haal die naam weg!
Geen daden maar woorden, daar houden we het maar bij. Succes met je scam.quote:
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Geen daden maar woorden, daar houden we het maar bij. Succes met je scam.
Jij verteld dan ook alleen maar wat je kunt, terwijl je niks, maar dan ook niks kunt bewijzen.![]()
Gast, als je een html man bent, dan kun je zo een site laten zien die je gemaakt hebt. Heb je dan ook niet door dat alles, maar dan ook echt alles wat deze mensen zeggen, klinkklare onzin is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.
Jouw bewijzen voor dat zij Michielos zou zijn, zijn gewoon grapjes waar je steeds intrapt joh!
Enneh michielos is michielos, daarbij heb ik binnen dit topic al 2x aangegeven dat ik allang snap dat het deze vechtjas niet is. Daarom is het zo mooi dat het woord broer weer voor complete veranderingen zorgt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan genoeg bewijzen, maar ook zij heeft net als iedereen behoefte aan haar privacy.
Jouw bewijzen voor dat zij Michielos zou zijn, zijn gewoon grapjes waar je steeds intrapt joh!
Daarom. Sluit hem dan ook af met dit nummer:quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
Of we laten dit gewoon achter ons!
Media, jij mag geloven wat jij wil, ik geloof wat ik wil, en de rest mag allemaal geloven wat zij willen, klaar!
Zoveel letters passen er bij mij toch niet op johquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef ToT het volgende:
Of schrijf met stift "Hoi mediaconsument!" op je epic boobs en maak daar een foto van?
Ik heb niet zoveel behoefte om tegenover jou mijn geslachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef mediaconsument het volgende:
Jij verteld dan ook alleen maar wat je kunt, terwijl je niks, maar dan ook niks kunt bewijzen.![]()
Weer dat 'man'...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef mediaconsument het volgende:
Gast, als je een html man bent, dan kun je zo een site laten zien die je gemaakt hebt. Heb je dan ook niet door dat alles, maar dan ook echt alles wat deze mensen zeggen, klinkklare onzin is?
Ja, het kwam ook echt door het woord 'broer' dat ik deze post heb geplaatstquote:Valt me overigens op dat sinds ik het over de broer van michielos heb, alles weer compleet omgedraaid is.
Ja, onze hele familie heeft zich speciaal geregistreerd op fok om jou het leven zuur te makenquote:Misschien dat er ergens nog wel een ander broertje is, een hele familie die op fok gaat lopen stangen, wat een pret!
Ik denk niet dat ToT dat gelooft, omdat dat niet zo isquote:Oftewel dat jij nu weer gelooft dat het een 40 jarige vrouw is, schaam je.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef Michielos het volgende:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen, help me![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zoveel letters passen er bij mij toch niet op joh. Zoals je weet ben ik maar een klein Indo-dametje
.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
Maar verder: zullen we ons niet te veel meer focussen op "de ware identiteit" van de ander?
Hij is er van tussen (quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dus Lavenderr's lease-teckel er tussen proppen kunnen we ook vergeten?
Owneej, die zit er nog steeds bij haar tussen!
Maar verder: zullen we ons niet te veel meer focussen op "de ware identiteit" van de ander?Het gaat on de inhoud van de posts die een persoon plaatst, niet wat voor geslacht iemand is.
(Tenzij bezitter van epic boobs natuurlijk!
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat zeg jij. Jij durft nog niet eens toe te geven dat je een man van 55 bent
. Nee, in plaats daarvan een heel lulverhaal over dvd's en andere onzin
...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is er van tussen () en ligt nu in zijn mandje na te trillen, de laffe hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |