De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Rinus kwam naar me toe en zei dat Ramazan het loverboy wereldje is binnengedrongen. Hij schijnt nu opeens een compleet eigen seksimperium te hebben met achter de ramen niemand minder dan..... Miss Larice & Jessame..
Jessame... bij wie ik een kind heb

Dit pikte ik natuurlijk niet en samen met Rinus en Tanker-T hebben we bij elkaar gezeten en bekeken hoe we dit het best kunnen laten stoppen.
Mijn meiske.. mijn alles.. die me verlaten heeft voor Ramazan... Ze zit nu ik weet niet hoeveel mannen te ballen

.

Enfin, Tanker-T heeft in het leger gezeten hij zou deze operatie leiden via het dak van school (ramazan woont daar paar straten vanaf). Ik sprak Miss Larice nog en zij wenste me geluk en had de tranen en wanhoop in haar ogen staan. Compleet met sniperrifle en walkie talkie set begon Tanker T zich naar het dak te begeven. Hij sprak ons toe via de walkie talkie:
"Red rover, red rover,... Let Rinus go on over" en hij keek naar links hoe Rinus over de schutting klom en de achtertuin van Ramazan's huis insprinte.
"Red rover, red rover,... Let Michielos go on over" en daar ging ik in true commando fashion over de schutting heen, Miss larice met tranen van geluk achter me latend( ik hoorde zelfs een klein applaus toen ik aan de andere kant van de schutting was).
Het plan was simpel. Ramazan een lesje leren in zijn eigen huis. Wisten wij veel.. Dus we breken de deur open en komen naar binnen en zien... Ramazan in een pak achter een soort klein kantoortje zitten..
Omringd met 5 gorilla's . HIj begon een verhaal te lullen , dat hij dit allang verwacht had en zei.. tot ziens. Hierop gooide hij een soort smokebom waardoor het mistig werd en het gevecht tegen de gorilla's
begon. 2 tegen 5..
De mist clearede een beetje en ik schreeuwde.. Rinus, gaat het? Terwijl ik me omdraaide zag ik hoe Rinus een mount op een gorilla deed en hem zijn enkel brak. Ik grinnikte terwijl hij zei ; "ja hoor, alles flex hier"
Ik stapte in de stoot van een gorilla en deed een monkey kung fu techniek (kraken van de kokosnoot). Voor mensen die dit niet kennen, ik sloeg met 2 handen van beide kanten keihard tegen zijn hoofd(liefst op oren). Dit leidt tot een onmiddelijke bewusteloosheid en de beste man wenste dat ie nooit geboren was. 3 to go, Rinus was inmiddels opgestaan, de andere man lag er voor dood bij.
Gast stormde op me af, ik gaf hem een flying kick (gewoon omdat ik er zin in had) en Biu Tze de gast naar de grond. Hij sloeg, ik blokte, sloeg hem , hij blokte, ik pakte bovenste arm met mijn arm
drukte het als een klem naar beneden terwijl ik tegelijkertijd een geplaatste vuist op zijn adamsappel gaf. Hierna greep ik een schaar die op het bureau lag en gaf hem hier een paar prikken mee.
De beste man schreeuwde het uit. Terwijl Rinus de laatste man doorliet met technieken die hij van mij geleerd had (en ik heb die uit vechtkampen waar in gezeten heb, binnenkort weer een), vluchtte de laatste het kantoor uit.
De politie is inmiddels door Ramazan geinformeerd (waartegen geen bewijs was

!!!) en wij werden opgepakt wegens inbraak met geweld. GVD...!!! Ik vraag hier toch niet om?
Ik heb een gevoel dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen..
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen!!
Klacht: Loverboys
Klacht 2: Ex-en als stoephoer achter de ramen tegenkomen

Klacht 3: Ramazan die de dans ontspringt

Klacht 4: Opgepakt worden