Nieteens een 'lekker jong mokkeltje'?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:
Jongen, ze zaten je gewoon te stangen in dat topic!
En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
Helaas!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nieteens een 'lekker jong mokkeltje'? OK. dan is mijn interesse alvast weg.
Bovendien heb ik ook nog eens een piemeltjequote:
Ik ben een mens. Bedankt voor het compliment overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, mijn complimenten hoor. Ben jij trouwens psycholoog/advocaat/rechter (of iets in die richting)? Jij doorziet mensen zo goed
.
Daar waar anderen zich aan de lopende band laten foppen, heb jij alles heel snel door en je weet goed hoe het dan af te handelen, gewoon netjes en beschaafd zonder zomaar wat onzin te gaan roepen.
Extra?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bovendien heb ik ook nog eens een piemeltje.
Tóf!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga binnenkort een keer een soort tryout doen met een eng goede dameIk zag wat voorn wedstrijden zij heeft gedanst (en met welke resultaten) en ik durfde bijna niet meer. Gelukkig uiteindelijk wel gemaild, want zij was ook op zoek naar mijn mail adres
Dus ik ben benieuwd hoe het gaat binnenkort.
En ratjes zijn toch gaver
Is Fokmoderator worden niks voor jou trouwens?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ben een mens. Bedankt voor het compliment overigens.
Hoezo extraquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tóf!!!![]()
vind ik ook, met die pientere oogjes
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is Fokmoderator worden niks voor jou trouwens?
[..]
Hoezo extraNee, gewoon 1 (kleintje)
Neehee, Joepie is Michielos, begrijp dat nou eens!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.
ToT schreef dat ik een vrouw ben. Ik denk dat hij mijn moeder bedoelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat je een vrouw bent en zei dat je óók een piemeltje had.
En hiermee zeg jij dus eigenlijk dat Michielos een klein piemeltje heeftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
Neehee, Joepie is Michielos, begrijp dat nou eens!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En hiermee zeg jij dus eigenlijk dat Michielos een klein piemeltje heeft.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Persoonlijk gechecked! Check het gaatje in de muur van de wc maar!
Oh, was jij dat aan die andere kantquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:Persoonlijk gechecked! Check het gaatje in de muur van de wc maar!
ben je al aan 't fappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |