Hehe, tja heb hem 3 jaar op rij gedaan en was elke keer rond dezelfde uitslag, dus geloof het welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet, want ik hem morgen tentamen... Doe hem wel van de week online.
Ik heb ook ieder jaar rond dezelfde uitslag, maar ik denk dat het bij een echte test een stukje lager zal liggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, tja heb hem 3 jaar op rij gedaan en was elke keer rond dezelfde uitslag, dus geloof het wel.
Geen idee.. ik weet niet wat jij in de nachtelijke uurtjes uitspooktquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij anders veel meer seks dan ik.
Kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook ieder jaar rond dezelfde uitslag, maar ik denk dat het bij een echte test een stukje lager zal liggen.
Hij komt later wel onlinequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Guard het volgende:
IQ test? moet ik zeker kei lange tv show voor kijken... nee bedankt
Dan lig ik helemaal alleen in bed te slapenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee.. ik weet niet wat jij in de nachtelijke uurtjes uitspookt
Nou die heb ik ook ooit mogen maken en daar kwam ik toen zelfs hoger op uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook ieder jaar rond dezelfde uitslag, maar ik denk dat het bij een echte test een stukje lager zal liggen.
Aaaawwwquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan lig ik helemaal alleen in bed te slapen.
Ik ben gewoon lekker gemiddeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou die heb ik ook ooit mogen maken en daar kwam ik toen zelfs hoger op uit, maar dat was nog voor het echte snoeiharde stappen en werken in de horeca tijdperk...
Ik ben niet zielig hoor, maar er was gewoon een verkeerd beeld van mijquote:
Er was een beeld dat je een hardcore slet wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zielig hoor, maar er was gewoon een verkeerd beeld van mij.
Dat lijkt mij niet meer dan logisch!quote:
Ja iedere avond rauwe sex....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er was een beeld dat je een hardcore slet was
Het beeld dat ik veel seks hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er was een beeld dat je een hardcore slet was
Je doet toch een studie met veel cijfertjes, dan is het juist het tegenovergestelde!quote:
He, ik heb het niet verzonnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je doet toch een studie met veel cijfertjes, dan is het juist het tegenovergestelde!
Echt boekhouders zijn de ergsten...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je doet toch een studie met veel cijfertjes, dan is het juist het tegenovergestelde!
Ik ben geen boekhouderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Echt boekhouders zijn de ergsten...
hmmm misschien waren die rauwe eieren idd niet zo'n goed idee achteraf...quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kipfilet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
hmmm misschien waren die rauwe eieren idd niet zo'n goed idee achteraf...
Damn, if only I had made that choicequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee anders had je wel iedere avond sex...
Kan nog steeds hoor. Zoek een of andere man en zeg dat je elke avond sex wilt, maar verder niks. Gegarandeerd succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, if only I had made that choice.
Het is nooit te laat om te leren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, if only I had made that choice.
Dan had je ook geen rauwe sex...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah dat zit wel goed, die was gerookt...
Oh, een functie met die vooropleiding kan ik met mijn Havo of Vwo nog op solliciteren volgens mij...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te leren!
Dat is moeilijker dan je denkt. Mensen met een leven *ril*.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor. Zoek een of andere man en zeg dat je elke avond sex wilt, maar verder niks. Gegarandeerd succes
nou ja een keertje niet dan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan had je ook geen rauwe sex...
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is moeilijker dan je denkt. Mensen met een leven *ril*.
Maar dan heb je niet de sex aan je kont hangen zoals de boekhouders!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, een functie met die vooropleiding kan ik met mijn Havo of Vwo nog op solliciteren volgens mij...
Maar dan ben ik toch boekhouderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet de sex aan je kont hangen zoals de boekhouders!
\quote:
Ligt niet in de weg en kreunt niet te hard?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
\
SpeCulaes is iemand die op dat soort voorstellen altijd wel ingaatMakkelijke jongen, heb je verder ook geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |