Of jongens moeten zich erbij neerleggen dat meisjes hun advies in de wind slaan omdat ze het nou eenmaal mooi vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar dan moeten meisjes ook niet vragen om de bekende weg als iemand zegt dat het dus niet zo goed is technisch gezien en dan gaan roepen maar hij is zo mooi...
Hehequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Of jongens moeten zich erbij neerleggen dat meisjes hun advies in de wind slaan omdat ze het nou eenmaal mooi vinden:p
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Of jongens moeten zich erbij neerleggen dat meisjes hun advies in de wind slaan omdat ze het nou eenmaal mooi vinden:p
Maar dan moeten meisjes niet daarna met pruillipje komen klagen met de woorden. Hij doet het niet, los even op!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb hem geactiveerd met dat apparaat in de AH, maar je moet hem toch ook nog activeren op internet ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie je studenten-ov-abonnement al opgehaald?!
Blijkbaar kan je op "Mijn IBG" zien of het gelukt is. Ik heb hem wel opgehaald (bonnetje heb ik etc.), maar blijkbaar is het niet helemaal gelukt, want bij "Mijn IBG" staat het niet
Nee, als het goed is moet je hem alleen maar opladen bij de AH.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem geactiveerd met dat apparaat in de AH, maar je moet hem toch ook nog activeren op internet ofzo?
mwha een heel topic lang, vind ik wat veel..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef PierreTT het volgende:
Goed onderwerp toch?
Nou dat valt ook wel mee tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef Guard het volgende:
[..]
mwha een heel topic lang, vind ik wat veel..
Goed het volgende topic praten we over sex, beter?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef Guard het volgende:
[..]
mwha een heel topic lang, vind ik wat veel..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee tochis meer dat er wat vragen zijn en die worden beantwoord.
Maar goed: BIER en TIETEN!
phonesex zekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Goed het volgende topic praten we over sex, beter?
Dan pas?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Goed het volgende topic praten we over sex, beter?
Ik zie maar weinig sex terugkomen in de topics, het mag wel wat ruigerquote:
You like it rough?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig sex terugkomen in de topics, het mag wel wat ruiger
Nou begin maar danquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig sex terugkomen in de topics, het mag wel wat ruiger
Staat erop...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, als het goed is moet je hem alleen maar opladen bij de AH.
Zou je eens willen/kunnen kijken bij jouw IBG pagina?
Volgens mij heb jij anders veel meer seks dan ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Volgens mij lust jij er wel pap van
Ik ga mijne morgen voor de tweede keer proberen te activeren, wish me luckquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Staat erop...
01-01-2010 t/m 31-12-2011 geactiveerd op 07-01-2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |